ارسال به دیگران پرینت

جزییات تازه از عروسی مرگبار کردستان؛ کسی به دلیل آتش‌سوزی کشته نشد

جزییات تازه از وقوع حادثه تالار عروسی در شهر سقز نشان می دهد که هیچ کدام از افراد زخمی و کشته شدگان به دلیل آتش سوزی نبوده است.

جزییات تازه از عروسی مرگبار کردستان؛ کسی به دلیل آتش‌سوزی کشته نشد

۵۵آنلاین :

به دنبال وقوع حادثه انفجار کپسول گاز مایع در تالار عروسی در سقز، متاسفانه ۱۱ نفر کشته شده و ۴۲ نفر نیز در این حادثه زخمی شدند.

شهردار سقز در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه حادثه در تالار مانگه شو در شهر سقز روی داد و در اولین تماس نیروهای پلیس و افراد یکی از اکیپ های آتش نشانی که نزدیک محل حادثه بود به آنجا اعزام شد.

چیا صالحی بابامیری ادامه داد: در مدت زمان کمتر از دو دقیقه نخستین اکیپ آتش نشانی سقز در محل حضور پیدا کرد و در ادامه نیز اکیپ های دیگری آتش نشانی به محل حادثه نیز اعزام شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه ازدحام شدید جمعیت و همچنین حضور ماشین های مختلف باعث شد تا روند امداد رسانی با مشکل مواجه شود و به همین دلیل تلاش های جدی در این راستا صورت گرفت و امداد رسانی صورت گرفت.

شهردار سقز با اشاره به دلیل اصلی وقوع این حادثه، گفت: انفجار کپسول گاز مایع باعث ترس افراد شده و متاسفاده تمامی حاضران در تالار نیز به سمت درب خروجی هجوم می آورند.

وی افزود: این هجوم افراد به دلیل ترس از آتش سوزی بیشتر، باعث می شود تا افراد زیر دست و پا مانده و متاسفانه در نهایت ۱۱ نفر کشته و بیش از ۴۰ نفر زخمی می شوند.

صالحی بابامیری یادآور شد: یکی از انتظارات ما در این گونه حوادث رعایت مسائل ایمنی و همچنین حفظ آرامش برای مدیریت مسئله است.

وی وقوع این حادثه را به مردم شهرستان سقز تسلیت گفت و اظهار داشت: تمامی نیروهای امدادی و آتش نشانی سقز تمامی تلاش خود را برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان انجام دادند.

از سوی دیگر اسامی افراد کشته شده در این حادثه اعلام شد که شمار زیادی از آنها کودک و افراد سالخورده هستند.

وقوع حادثه زمانی بود که کپسول گاز مایع منفجر شد و متاسفانه بعد از وقوع این انفجار مردم به سمت درب خروجی هجوم می آورند.

همچنین بر اساس اعلام استاندار کردستان، امروز جمعه در سقز عزای عمومی اعلام شده است.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه