ارسال به دیگران پرینت

حمله افراد ناشناس مسلح به یک‌ قهوه خانه در منطقه افسریه

به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شدند. پیگیری ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده است.

حمله افراد ناشناس مسلح به یک‌ قهوه خانه در منطقه افسریه

۵۵آنلاین :

یک منبع آگاه در پلیس پایتخت به خبرنگار مهر گفت: حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است که در این حادثه که در یک قهوه‌خانه به وقوع پیوست است بر اثر تیراندازی، یک مرد که راننده اسنپ بود و در قهوه‌خانه حضور داشت، کشته شد و دو نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

‏در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک ۷ ساله، یک تیر به صورت عابری وسط خیابان، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد.

‏علاوه بر صدای حدود ۱۳ ‎تیرهوایی که شنیده شد تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند.

سردار «هداوند» جانشین رئیس پلیس تهران در ‌گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:اشرار مسلح حمله‌کننده به یک‌ قهوه‌خانه در خیابان خاتم الانبیا شناسایی شدند، ۳ نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان کشیده شد.

وی یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند. اشرار شناسایی شدند و به‌زودی دستگیر خواهند شد.

منبع : شبکه العالم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه