ارسال به دیگران پرینت

پرداخت حقوق کارگران هپکو ظرف دو روز آینده

در پاسخ به این پرسش که آیا تسهیلات 50 میلیارد تومانی از طرف بانک ملی به هپکو پرداخت شده، گفت: وام 50 میلیارد تومانی امروز نهایی می‌شود. مدارک ارائه شده است و امروز تمام می‌شود.

پرداخت حقوق کارگران هپکو ظرف دو روز آینده

۵۵آنلاین :

وی افزود: مدیرعامل جدید هپکو آقای روغنی مستقر شده و پول کارگران به محض دریافت وام ظرف یکی دو روز پرداخت می‌شود و به نظرم از فردا پول کارگران داده می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد اینکه آیا تولید هپکو به زودی رونق می‌گیرد، گفت:‌ جای امیدواری است و مقدمات کار انجام می‌دهند که تولید شرکت تجهیزات سنگین راهسازی هپکو ان شالله به زودی از سر گرفته می‌شود.

* واگذاری هپکو پس از بازگشت رونق به تولید

صالح در مورد اینکه آیا سفارش خرید هم برای محصولات هپکو دریافت شده است، گفت: اینها یک روزه انجام نمی‌شود اما کارها در حال انجام است و مدیرعامل جدید مستقر شده و سعی می‌کنیم ابتدا تولید به روال قبلی برگردد و بعد از اینکه جریان تولید در کارخانه پایدار شد بعد از آن دنبال واگذاری می‌رویم.

وی تاکید کرد: شرکت هپکو از خریداری قبلی هیدرو اطلس گرفته شده و فعلا به صورت موقت به مالک اولیه یعنی سازمان خصوصی سازی برگشته است و تا زمانی که روند تولید پایدار نشود در اختیار دولت است، اما این برگشت مالکیت به دولت موقتی است و بعد از پایداری سعی می‌کنیم با روش جدید و به صورت موفق واگذاری این شرکت را انجام دهیم.

منبع : خبربان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه