ارسال به دیگران پرینت

حمله زورگیران به خبرنگار ایسنا در وردآورد تهران

دو موتورسوار که قصد زورگیری از خبرنگار ایسنا را داشتند، پس ازناکامی در سرقت، او را مجروح کردند و متواری شدند.

حمله زورگیران به خبرنگار ایسنا در وردآورد تهران

۵۵آنلاین :

حوالی ساعت ۱۵ امروز دو فرد سوار برموتورسیکلت در محدوده مترو وردآورد نزد آریا فشتمی - خبرنگار ایسنا - که در حال تردد از این محدوده بود، رفتند و با تهدید چاقو سعی در به سرقت بردن گوشی تلفن همراهش را داشتند که با مقاومت این خبرنگار روبه رو شدند.

در ادامه دو موتورسوار با یک قبضه چاقوی آشپزخانه اقدام به تهدید خبرنگار کردند و پس از وارد کردن چندین ضربه به بازو و دست این فرد از محل متواری شدند.

فشتمی دراین باره به خبرنگار ما گفت: «مسیر منتهی به مترو وردآورد بخشی خاکی دارد و من در حال عبور از آن محدوده بودم که دو موتورسوار با نزدیک شدن به من و تهدید با چاقو قصد سرقت موبایلم را داشتند. من مقاومت کردم و در نهایت دو موتورسوار که نتوانستند گوشی ام را بدزدند، با چاقو بازو و آرنج مرا زخمی و فرار کردند.»

او ادامه داد: « پس از آن به سمت متروی وردآورد رفتم و در آنجا چند راننده تاکسی با دیدن من به اورژانس و پلیس ۱۱۰ زنگ زدند. ماموران اورژانس زخم‌هایم را پانسمان کردند و قرار شد تا برای بخیه و اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان مراجعه کنم. ماموران کلانتری ورد آورد هم اقدام به ثبت گزارش کردند و گفتند که در صورت شناسایی این افراد با من تماس خواهند گرفت. آنان از من خواستند که اگر قصد شکایت دارم به دادسرا بروم».

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه