ارسال به دیگران پرینت

پیدا شدن بسته مشکوک باعث تخلیه فرودگاه منچستر شد

در پی پیدا شدن بسته‌ای مشکوک در فرودگاه منچستر انگلیس، بخشی از محوطه آن نوارکشی شده و مأموران خنثی‌سازی بمب با انفجاری کنترل شده، خطر را برطرف کردند.

پیدا شدن بسته مشکوک باعث تخلیه فرودگاه منچستر شد

۵۵آنلاین :

در پی گزارش بسته‌ای مشکوک در فرودگاه منچستر، نیروهای خنثی‌سازی بمب به این محل اعزام شدند. یک فرد نیز در این زمینه مورد بازداشت قرار گرفت.

به نوشته روزنامه « گاردین »، در پی گزارشی مبنی بر وجود یک بسته مشکوک در فرودگاه منچستر انگلیس، این محل و دفاتر اداری اطراف آن تخلیه شدند.

مأموران فرودگاه و نیروهای پلیس جاده‌ها و ایستگاه‌های قطار و اتوبوس منتهی به فرودگاه را بسته و تیم‌های خنثی‌سازی بمب به محل اعزام شدند. متخصصان خنثی‌سازی بمب حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح توانستند به‌وسیله انفجاری کنترل شده، خطر را برطرف کنند. فردی نیز در رابطه با این بسته مشکوک دستگیر شد.

در طول عملیات خنثی‌سازی، هیچ پروازی لغو نشد.با این حال در پی بسته شدن ساختمان فرودگاه، مسافران مجبور شدند به‌صورت پیاده خود را تا محل پروازها برسانند.

پلیس در این باره گفت، تا پایان تحقیقات و جستجوی کامل محوطه، به حضور در فرودگاه ادامه خواهد داد. سخنگوی پلیس محلی گفت یک خط قرنطینه دور محل سوار شدن مسافران به اتوبوس‌ باند پرواز کشیده شده است و مأموران مردم را به مسیر جایگزین راهنمایی می‌کنند.

دی ماه سال گذشته نیز به دنبال پیدا شدن یک بسته مشکوک در فرودگاه‌های «هیثرو» لندن، پایانه دوم این فرودگاه بسته شد. در ماه اسفند نیز سه بسته انفجاری در دو فرودگاه هیثرو، لندن سیتی و ایستگاه قطار «واترلو» کشف شده بود.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه