ارسال به دیگران پرینت

ثبت نام پیاده روی پرشور اربعین حسینی

ثبت نام پیاده روی پرشور اربعین حسینی

۵۵آنلاین :

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: با آغاز نام نویسی برای پیاده روی اربعین تاکنون بیش از ۴ هزار و ۶۵۰ نفر نام خود را در سامانه سماح به صورت قطعی ثبت کرده‌اند.

علی اصغر شریفی با اشاره به روند ثبت نام مشتاقان پیاده روی بزرگ اربعین در سامانه سماح و استقبال پرشور زائران حسینی اظهار داشت: زائران برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین اباعبدالله الحسین(ع) باید در سامانه samah.haj.ir ثبت نام کنند که نام نویسی تا قبل از ایام اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ نفر در این سامانه نام نویسی اولیه دارند، اضافه کرد: زائران بدون گذرنامه معتبر و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه سماح اجازه خروج از مرزها را ندارند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه زائران یزدی از طریق مرز جذابه می توانند از کشور برای سفر حارج شده و در پیاده روی اربعین شرکت کنند افزود: توصیه می شود زائران به صورت گروهی نام نویسی و سفر کنند و از سفر به صورت انفرادی خود داری کنند.

وی همچنین بیان داشت: هر فرد باید در زمان ثبت نام ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه‌های بیمه حوادث و خدمات درمانی پرداخت کند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه زائران تا هفتم آبان می‌توانند بدون نیاز به اخذ روادید به عراق سفر کنند، عنوان کرد: نیروی انتظامی فقط به افراد ثبت نام شده اجازه خروج خواهد داد و در بازه زمانی اربعین کاروان‌ های‌ زیارتی به عتبات هم اعزام نخواهند شد.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه