ارسال به دیگران پرینت

بزرگ ترین اشتباهاتی که کارآفرینان مرتکب می شوند

ایده نو و خوبی دارید. مشتاقید و مطمئن که کاری که می خواهید بکنید با استقبال عمومی مواجه می شود. اما می دانید که راه پیش روی شما راه ساده ای نیست؟ از رقیب های سرسخت گرفته تا قوانین دست و پاگیر، همه می توانند مانع کار شما بشوند. در این مطلب نظرات کارآفرینان موفق را می خوانید و خواهید دید چه مشکلاتی برای راه انداختن یک استارتآپ موفق پیش رو دارید.

بزرگ ترین اشتباهاتی که کارآفرینان مرتکب می شوند

۵۵آنلاین :

6. ناتوانی در انطباق با شرایط و تکامل یافتن

موسس Zen Media، شاما هابر می گوید: " در بررسی بازار رقابتی نیازی به تعصب نیست. از تغییر جهت نترسید. شاید ایده اصلی که داشته اید، آن طور که می خواستید پیش نرفته است." پس تغییر کنید. خود را با شرایط جدید منطبق کنید و آماده باشید تا تکامل پیدا کنید. برای تقاضای موجود، پاسخ مناسبی پیدا کنید و به یاد داشته باشید وب سایت یوتیوب قرار بود یک سایت دوست یابی ویدئویی باشد که موسسان آن کم کم فهمیدند این ایده برای مشتریان جذاب نیست. پس ایده خود را تغییر دادند و امروز یوتیوب بزرگ ترین وب سایت اشتراگ کذاری ویدئویی است.

7. بی توجهی به اقدامات قانونی

بیایید فرض کنیم شما و یکی از دوستان دانشگاهی تان تصمیم گرفته اید یک کسب و کار جدید راه بیاندازید. با هم صحبت می کنید و تقسیم وظایف می کنید و کار را شروع می کنید. چیزی یادتان نرفته است؟ شما باید با ثبت قانونی کسب و کار خود و امضای یک اساسنامه بین خود و شریکتان همه چیز را قانونی جلو ببرید. شاید امروز که همه شرایط خوب است فکر کنید نیازی به این کار نیست، اما هیچ کس از فردا خبر ندارد. استفات لوئیس، موسس Her Campus معتقد است بی توجهی به اقدامات قانونی در ابتدای کار می تواند گریبان گیر شما حین کار بشود.

8. ره صد ساله را شبی رفتن!

کارآفرینان فکر می کنند که با راه اندازی کسب و کار، ناگهان پولدار می شوند و درآمد بالایی خواهند داشت. حقیقت این است که هر چه مقیاس کاری کوچک تر باشد، درآمدهای اولیه نیز کمتر خواهد بود. زکزلنر مدیر عامل PupSocks می گوید رابطه مستقیمی بین مقیاس کار و میزان درآمد وجود دارد. وقتی از وجود بازار و تقاضا اطمینان کسب کردید، سرمایه گذاران هم به این فکر می افتند که روی کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند و این گونه است که درآمد افزایش خواهد یافت.

9. هزینه کردن زیاد، آن هم در ابتدای کار!

نیازی به صندلی های لوکس و دفتر کار شیک ندارید! نیازی به ریخت و پاش و ضیافت ندارید! نیازی هم به استخدام کارمند ندارید! این کارها را نکنید تا پول توی جیبتان در همین آغاز کار ته نکشد! جاستین بیگل، موسس Infographic World می گوید: "من کارمندان خیلی خوبی دارم. ولی خدا نکند وضعیت اقتصادی خراب باشد. بیچاره می شوید!" حالا حدس بزنید حقوق کارمندان را چه کسی باید بدهد؟ بله! شما باید بدهید! پس تا جاییکه می توانید در مدیریت هزینه ها جدی باشید.

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه