ارسال به دیگران پرینت

سه حقیقت تلخ درباره موفقیت

اگر می خواهید موفق باشید، سه حقیقت تلخ را باید قبول کنید. 1. تعادل برقرار کردن بین کار و زندگی کار راحتی نیست. 2. شکست خوردن، بخشی از حقیقت زندگی است. 3. همه می توانند از نردبان موفقیت بالا بروند.

سه حقیقت تلخ درباره موفقیت

۵۵آنلاین :

تا به حال کسی را ندیده ام که از موفقیت خوشش نیاید. اما اگر می خواهید موفق باشید باید با حقایقی روبرو بشوید که شاید پذیرفتنش برای همه آسان نباشد. در این مطلب قصد داریم به سه حقیقت تلخ درباره موفقیت بپردازیم که باید با آنها روبرو شوید.

1. برقرار کردن تعادل بین کار و زندگی شخصی کار راحتی نیست. خیلی ها با این موضوع درگیر می شوند و به صورت وسواس گونه با این قضیه برخورد می کنند. اما واقعیت این است که اگر بخواهید برای خودتان کاری راه بیندازید، یا اگربخواهید در شرکتی که در آن کار می کنید کارمند موفقی باشید و پله های ترقی را طی کنید، باید بیشتر از زمان معمول کارمندی وقت بگذارید و کار کنید. چه کار برای خودتان باشد چه برای یک شرکت، موفقیت نیازمند زمان است و باید با اولویت بندی سایر فعالیت های روزانه، زمان بیشتری به کار تخصیص بدهید. هر چه زودتر این موضوع را بپذیرید بهتر است!

2. امروزه خیلی می شنوید که می گویند شکست خوردن اشکالی ندارد. اگر تلاش بکنید و شکست بخورید واقعا اشکالی ندارد.افراد، شرکت های کوچک و بزرگ، تجارت های گوناگون و حتی کشورها نیز شکست می خورند. اما در حقیقت، مفهومی به اسم شکست وجود ندارد! اگر از هر شکست درس بگیرید و تلاش خود را بیشتر کنید، هر شکست یک تجربه ارزشمند خواهد بود!

3. همه می توانند از نردبان موفقیت بالا بروند! فکر می کنید افراد مشهور تنها به خاطراستعدادشان به موفقیت رسیده اند؟ نه! این طور نیست! کار و تلاش می تواند باعث موفقیت بشود. پس به دنبال کاری که واقعا دوست دارید بروید و ایمان داشته باشید، موفقیت برای همه است و تنها با کار بیشتر و هوشمندانه تر می توان به موفقیت رسید. پس از زل زدن به ساعت اداره دست بردارید!

منبع : 55 آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه