ارسال به دیگران پرینت

کودک ربوده شده از بیمارستان شهریار پیدا شد

| فرمانده انتظامی شهریار از پیدا شدن کودک ربوده شده از بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

کودک ربوده شده از بیمارستان شهریار پیدا شد

۵۵آنلاین :

سرهنگ فردین جوزانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این کودک امروز ساعت ۱۳:۳۰ در داخل مسجدحضرت ولی عصر(عج) «کرشته» شهرستان شهریار پیدا شد.

وی با اشاره به حادثه کودک ربایی در نیمه دوم خرداد ۹۸ در بخش زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی شهریار گفت: زنی با لباس پرستاری به بخش نگهداری نوزادان مراجعه و نوزاد شیر خواره ایی را می‌رباید.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده پلیس و پیگیری های مکرر کودک ربوده شده پیدا وبه آغوش خانواده اش بازگشت.

منبع : 55 آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه