ارسال به دیگران پرینت

حمله اشرار به ۱۲خودرو در نازی‌آباد

دو متهم که صبح امروز در محله نازی‌آباد ۱۲ خودرو متعلق به شهروندان را تخریب کردند، دستگیر شدند.

حمله اشرار به ۱۲خودرو در نازی‌آباد

۵۵آنلاین :

دو متهم که صبح امروز در محله نازی‌آباد ۱۲ خودرو متعلق به شهروندان را تخریب کردند، دستگیر شدند.

حوالی ساعت شش صبح روز جاری تخریب شیشه‌های ۱۲ دستگاه خودرو به تیم عملیات کلانتری نازی آباد اعلام شد؛ در پی اعلام این موضوع بلافاصله ماموران رسیدگی به این اتفاق را در دستور کار قرار دادند و در محل حاضر شدند.

ماموران در محل تخریب این خودروها بررسی‌های لازم را آغاز کردند و در جریان تحقیقات متوجه وجود یک دوربین مداربسته در محل شدند. عوامل پلیس تصاویر این دوربین را مشاهده کردند و مشخص شد که دو راننده خودروهای ۲۰۷ و پرشیا پس از ورود به محل شروع به عربده‌کشی کرده و در ادامه نیز پس از تخریب شیشه‌های ۱۲ خودرو از محل متواری شده‌اند.

در ادامه عوامل پلیس با استفاده از تصاویر دست آمده راننده خودرو پژو ۲۰۷ را شناسایی کردند و او را ساعتی بعد دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در بازجویی انجام شده همدست خود را به پلیس معرفی کرد که به این ترتیب راننده دیگر هم دستگیر و او نیز به کلانتری منتقل شد.

این دو متهم در اعترافات خود با صراحت به عربده کشی و تخریب شیشه چند خودرو اعتراف کرده و اظهار کردند که صبح روز جاری همراه با دوستان خود در یک پارک مشروبات الکلی مصرف کرده‌ بودند که همین موضوع باعث شده بود شیشه خودرو شهروندان را تخریب کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شده و هر دو به مقام قضائی معرفی شدند. ۱۲ نفر از شهروندان نیز شکایت خود از متهمان را طرح کرده‌اند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه