ارسال به دیگران پرینت

صندوق رفاه برای تهیه غذای باکیفیت و مناسب تلاش می‌کند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: اولویت این صندوق قبل از شروع سال تحصیلی 98-99 رایزنی با 3 دستگاه متولی موادخوراکی برای تهیه اقلام مورد نیاز غذای دانشجویی برای دانشگاه‌ها است.

صندوق رفاه برای تهیه غذای باکیفیت و مناسب تلاش می‌کند

۵۵آنلاین :

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره اقدامات انجام شده در رابطه بی کیفیتی غذای بوفه‌های دانشگاه گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای تهیه اقلام مواد غذایی برای دانشگاه ها در حال رایزنی با وزارت جهاد کشاورزی، شرکت امور پشتیبانی دام و شرکت امور بازرگانی است.

با بیان اینکه حمایت از تهیه غذای دانشجویی در دستور کار قرار دارد، گفت: یکی از برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید رایزنی با 3 دستگاه متولی تهیه موادخوراکی برای تهیه اقلام غذایی برای دانشگاه ها است که در این رابطه در حال برقراری تفاهم نامه هستیم.

مطیعی اضافه کرد: امسال با توجه به تورم و افزایش قیمت اقلام خوراکی این صندوق برای کمک به دانشگاه‌ها و کاهش هزینه های غذای دانشجویی در حال تلاش است تا با کمک دستگاه های متولی مواد خوراکی مورد نیاز دانشگاه ها را با قیمت مناسب تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.

وی درباره مرحله دوم کمک صندوق رفاه برای تجهیز خوابگاه های دانشگاه ها ادامه داد: دومین پرداخت اعتبار کمکی این صندوق به دانشگاه ها بعد از بازدید کارشناسی از میزان پیشرفت فیزیکی بازسازی و همچنین تعمیر و تجهیز خوابگاه ها انجام می شود.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه