ارسال به دیگران پرینت

پوشش متفاوت زنان متهم؛ از روسری پلنگی تا چشمان گریان در دادگاه کمیا خودرو!

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیا خودرو امروز دوشنبه (۳ تیر) در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

پوشش متفاوت زنان متهم؛ از روسری پلنگی تا چشمان گریان در دادگاه کمیا خودرو!

۵۵آنلاین :

چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده ۱۴ متهم اصلی شرکت کیمیا خودرو که ۶ نفر از متهمان آن متواری هستند روز دوشنبه به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در ابتدا نماینده دادستان با قرائت کیفر خواست به تشریح تخلفات متهمین ردیف اول تا سوم که از خانواده فتاحی نیابودند، پرداخت.

این پرونده حدود ۱۲۰۰ شاکی دارد که ۱۲ میلیارد تومان از این افراد سود جویی شده است.

بنا به گفته یکی از متهمان این پرونده شرکت لیزینگی، با سود ۸ درصد قرار شده ظرف مدت ۱۵ روز به متقاضیان خودرو تحویل داده شود.

وکیل مدافع متهمان ردیف اول تا سوم در دفاع از موکلان خود، گفت: اینکه متشاکیان اعلام می کنند از آنها کلاهبرداری شده است را قبول ندارم، زیرا بر اساس قراردادی که آنها امضا کرده اند، می دانستند که در ازای انصراف از خرید خودرو حدود ۱۰ درصد از آورده آنها کسر خواهد شد.

این وکیل مدافع گفت: مطمئن نیستم اما فکر می کنم که این قرار داد شبیه به وام بانکی است شما اگر وام را هر زمانی که بخواهید تصفیه کنید، بانک ها ۱۰ درصد از اصل مبلغ سود تضمین شده را پس نمی دهند.

وی خطاب به رییس دادگاه گفت: به دلیل اینکه مالباختگان رعایت دقت و قانون را در مورد اموال خود نکرده اند، به رغم اینکه ماهیت و وظیفه این دادگاه برخورد با متهمان پرونده های اقتصادی است اما برای موکلانم تقاضای عفو می کنم و از دادگاه انتظار دارم این بار بر خلاف رویه های گذشته مال باختگان را مقصر بشناسد تا درس عبرتی شود برای سایرین که به راحتی اموال خود را در اختیار این گونه شرکت ها قرار ندهند.

در خاتمه رسیدگی به اتهامات سایر متهمان به جلسه آتی موکول شد.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه