ارسال به دیگران پرینت

آمار خودکشی در آمریکا 33 درصد افزایش داشته است

تحقیقات جدید نشان می دهد که نرخ خودکشی در ایالات متحده در سال 2017 نسبت به سال 1999 میلادی، 33 درصد افزایش داشته که نشان دهنده ادامه روند صعودی خودکشی در این کشور است.

آمار خودکشی در آمریکا 33 درصد افزایش داشته است

۵۵آنلاین :

بر اساس تحقیقات سالانه مرکز مرکز ملی آمار سلامت ایالات متحده در کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها که امروز (پنجشنبه) منتشر شد، آمار خودکشی میان افراد ۱۵ تا ۶۴ سال شهروندان این کشور در طول سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۷ افزایش بی سابقه‌ای داشته است؛ این آمار از ۱۰ درصد از ۱۰۰ هزار نفر در سال ۱۹۹۹ به ۱۴ درصد از همان تعداد در سال ۲۰۱۷ رسیده است.

بنا بر این گزارش، آمار خودکشی آمریکایی‌ها به بالاترین میزان خود از زمان جنگ جهانی دوم رسیده است؛ سرخپوستان یا بومیان آمریکا و بومیان آلاسکا بیشترین آمار خودکشی در میان تمامی گروه‌های نژادی و قومی را به خود اختصاص داده‌اند.

این آمار نشان می‌دهد که مرگ و میر میان تمامی گروه‌های اجتماعی اعم از زنان، دختران، مردان و پسران از تمامی گروه‌ها نژادها به طور قابل توجهی افزایش یافته است؛ البته این آمار برای مردم منطقه آسیا و اقیانوسیه صدق نمی‌کند.

به گفته دانشمندان و روانشناسان، تشخیص دلیل افزایش چشمگیر این آمار، موضوع مورد بحث و بررسی متخصصین است و دلایل اصلی این موضوع هنوز هم مشخص نیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه