ارسال به دیگران پرینت

صدور هشدار زرد بارش برف

هشدار جدی هواشناسی به تهرانی ها | تهرانی‌ها از صعود به ارتفاعات خودداری کنند

| سازمان مدیریت بحران استان تهران درخصوص وزش باد شدید از اواخر وقت فردا سه شنبه ۱۸ بهمن تا چهارشنبه ۱۹ بهمن در نیمه جنوبی استان هم هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد از قرار گرفتن و توقف در زیر درختان، ساختمان‌ها و بنا‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی خودداری کنند.

هشدار جدی هواشناسی به تهرانی ها | تهرانی‌ها از صعود به ارتفاعات خودداری کنند

سازمان مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد بارش برف در استان خبر داد.

 سازمان مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در ارتفاعات شمال استان تهران از روز دوشنبه ۱۷ بهمن تا پنجشنبه ۲۰ بهمن، شهروندان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند. تهرانی‌ها از صعود به ارتفاعات خودداری کنند

 

 

 

منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه