ارسال به دیگران پرینت

اکبری تالارپشتی، نماینده مجلس:نظری در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی ندارد

| من در توییتر گاهی توییت می‌زنم. ولی ما نگران هستیم که از همین موضوع هم سواستفاده شود. مانند همان اتفاقی که برای آقای ترامپ افتاد و توییتر بنا به نظر خودش توییت‌های ایشان را حذف کرد.


اکبری تالارپشتی، نماینده مجلس:نظری در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی  ندارد

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: من در توییتر گاهی توییت می‌زنم. ولی ما نگران هستیم که از همین موضوع هم سواستفاده شود. مانند همان اتفاقی که برای آقای ترامپ افتاد و توییتر بنا به نظر خودش توییت‌های ایشان را حذف کرد.

عزت‌الله اکبری تالارپشتی درباره فعالیت شبکه‌های اجتماعی در کشور، گفت: به هرحال شبکه‌های اجتماعی ویژگی‌های مختلفی دارند و اگر در مسیر منافع ملی و منافع مردم قرار داشته باشند، اتفاق خوبی است.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا موافق فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در کشور هستید، گفت: من نظری درباره این موضوع ندارم و دوستان در کمیسیون فرهنگی بهتر می‌توانند به این سوال پاسخ بدهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما در شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، تاکید کرد: بله من در توییتر گاهی توییت می‌زنم. ولی ما نگران هستیم که از همین موضوع هم سواستفاده شود. مانند همان اتفاقی که برای آقای ترامپ افتاد و توییتر بنا به نظر خودش توییت‌های ایشان را حذف کرد.

اکبری تالارپشتی گفت: در حوزه اقتصادی شبکه‌های اجتماعی نقش خودشان را دارند و من امیدوارم که شبکه‌های اجتماعی و فعالیت آنها در جهت منافع ملی کشور باشد.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه