ارسال به دیگران پرینت

پرورش کرم ابریشم در بجنورد+عکس

| برای اولین بار در شهرداری بجنورد طرح نوغانداری (کرم ابریشم) با توجه به شعار سال "جهش تولید" با هدف افزایش درآمدزایی اجرا شد. مدت اجرای این طرح دو ماه است و با وجود درختان توت در سطح شهر و داشتن فضایی برای پرورش کرم ابریشم از سوله بحران شهرداری به صورت موقت برای اجرای این طرح استفاده شده است.

پرورش کرم ابریشم در بجنورد+عکس
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه