ارسال به دیگران پرینت

نفتی‌ها همچنان در بحران/ برگزاری اردو به چه قیمت؟

اردوی شاگردان تارتار در حالی دنبال می‌شود که نفتی‌ها با وجود مشکلات مالی ادامه برگزاری اردو را دشوار می‌بینند.

نفتی‌ها همچنان در بحران/ برگزاری اردو به چه قیمت؟

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نزدیک به سه هفته است که در تهران اردوی آمادگی خود را دنبال می‌کند و تارتار شاگردان خودش را با وجود مشکلات مالی همچنان تمرین می‌دهد و اردوی آمادگی تیمش را جلو می‌برد. این در حالی است که طی روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون نفتی‌ها شکل گرفته و مدیران نفت مسجدسلیمان از تعلیق تیم تا ادامه مشکلات مالی فراوان نفتی‌ها خبر داده‌اند.

اعمال محدودیت و منع استفاده تیم‌های نفتی از امکانات دولتی ضرر زیادی به نفتی‌ها وارد کرده چرا که ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان متعلق به وزارت نفت است و حالا با بخشنامه چند روز قبل این وزارتخانه نفتی‌ها دیگر نمی‌توانند در این ورزشگاه مسابقات و حتی تمرینات خود را انجام دهند.

با وجود تمام مشکلاتی که شاگردان تارتار با آن‌ دست‌وپنجه نرم می‌کنند اصرار بر برگزاری اردو و هزینه‌های آن‌چنانی سوالاتی زیادی را در ذهن هواداران نفت به وجود آورده است. سیاوش بختیاری زاده کارشناس و پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت‌وگو در این خصوص گفت: مدیران نفت مسجدسلیمان از فصل هجدهم می‌دانستند که چنین بخش‌نامه‌ای مطرح است اما چه اصراری به گرفتن بازیکن میلیاردی برای فصل نوزدهم داشتند و چرا بعد هم اردوهایی با این همه هزینه برای تیم در تهران برگزار می‌کنند؟ چرا در چند ماهی که لیگ برتر به واسطه شیوع کرونا تعطیل بود و این مهم نیز برای مدیران نفت‌مسجدسلیمان یک فرصت بود، تلاش نکردند یک اسپانسر برای تیم پیدا کنند و حالا یادشان افتاده است که نفت‌مسجدسلیمان بودجه ندارد؟ آیا شما در این مدت در خانه‌های خود خواب بودید؟ گناه مردم خوزستان و مسجدسلیمان و همچنین ایل بزرگ بختیاری چیست؟

 طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت نفتی‌ها از اردو به دلیل مشکلات مالی شنیده می‌شد اما رسیدگی به مشکلات مالی می‌تواند نفتی‌ها را در شرایط خوبی قرار دهد. نتایج امسال این تیم، بهترین عملکرد نفت مسجدسلیمان در سال‌های حضور در لیگ برتر بوده است و در جام حذفی امسال نیز در جمع چهار تیم برتر قرار گرفته‌اند. هواداران پر شور مسجدسلیمان چشم انتظار درخشش دوباره تیمشان هستند اما باوجود مشکلات مالی این رویا محقق می‌شود؟

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه