ارسال به دیگران پرینت

خمیردندان | خمیردندان هتلی

راهنمای خرید خمیردندان هتلی

تا چندین سال پیش مسافرانی که چندین شب را در سفر بودند باید خمیردندان را جزء لوازم ضروری سفر درون چمدان یا کوله‌پشتی خود قرار می‌دادند، اما خوشبختانه با پیشرفته شدن تجهیزات هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، بسیاری از لوازم بهداشتی همانند شامپو، صابون و خمیردندان در محل سکونت مسافران مهیا شد.

راهنمای خرید خمیردندان هتلی

راهنمای خرید خمیردندان هتلی

تا چندین سال پیش مسافرانی که چندین شب را در سفر بودند باید خمیردندان را جزء لوازم ضروری سفر درون چمدان یا کوله‌پشتی خود قرار می‌دادند، اما خوشبختانه با پیشرفته شدن تجهیزات هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، بسیاری از لوازم بهداشتی همانند شامپو، صابون و خمیردندان در محل سکونت مسافران مهیا شد. خمیردندان یکی از ضروری‌ترین لوازم بهداشت شخصی است که نمی‌توان با کمبود آن به راحتی کنار آمد.

ناگفته نماند حتی مسافران می‌توانند خمیردندان‌های کوچک خریداری کنند و به هنگام سفر جزء وسایل خود داشته باشند. از آنجایی که خمیردندان‌های هتلی سایز کوچکی دارند، برای استفاده در اتاق هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و به هنگام سفر کاربرد بسیار خوبی خواهند داشت. با توجه به اینکه خمیردندان‌های هتلی در هر مغازه و فروشگاهی قابل خریداری نیستند، شاید شما به عنوان یک هتلدار به راهنمای خرید کامل این محصول بهداشتی نیاز پیدا کنید. در نظر داشته باشید یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع خمیردندان‌های هتلی طنین بهداشت پارس نام دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد نحوه خرید این مدل خمیردندان‌ها توضیح دهیم.

خمیردندان هتلی چه نوع خمیردندانی است؟

بدون شک بیشتر شما به هنگام سفر و اقامت در هتلی معمولی با پک مسواک و خمیردندان هتلی روبرو شده‌اید. همان‌طور که گفتیم خمیردندان‌های هتلی در سایز کوچک و برای مصرف روزانه مسافران تعبیه و طراحی شده‌اند. از این رو اگر به همراه داشتن لوازم بهداشت دهان و دندان برای شما کار سختی است، می‌توانید از خمیردندان‌های هتلی استفاده کنید.

توجه داشته باشید خمیردندان‌های هتلی با خمیردندان مورد نظر و انتخاب شما کمی متفاوت است و مواد اولیه این خمیردندان با خمیردندان شخصی شما فرق دارد. بنابراین نمی‌توان از این خمیردندان‌ها توقع زیادی داشت. با وجود اینکه نام این مدل خمیردندان‌ها، هتلی است اما در بیمارستان‌ها و سایر مراکز اقامتی نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.

شاید کیفیت خمیردندان‌های هتلی با کیفیت بهترین و محبوب‌ترین برند خمیردندان یکسان نباشد اما این مدل خمیردندان‌ها نیز دارای استانداردهای اولیه هستند و خاصیت ضد پوسیدگی، ساییدگی و پلاک میکروبی دارند.

 ترکیبات اصلی خمیردندان‌های هتلی برای مراقبت و بهداشت دهان و دندان مناسب هستند و به مدت یک روز بر روی دندان شما تاثیرگذار خواهند بود. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مدل خمیردندان‌ها عبارت هستند از:

  • دارای قدرت پاک‌کنندگی قوی
  • پایداری بر روی دندان به مدت یک روز
  • دارای 10 گرم حجم
  • بسته‌بندی کوچک و شکیل
  • دارای تیوبی از جنس ABL آلومینیوم
  • ماندگاری بالا
  • دارای مقدار زیادی فلوراید
  • دارای خاصیت جلوگیری از پوسیدگی دندان
  • دارای طعمی مناسب که حس تازگی و تمیزی را افزایش می‌دهد.

توجه داشته باشید خمیردندان هتلی در بازار متمایز با سایر خمیردندان‌ها است. برخی از این خمیردندان‌ها طعمی دلپذیر و خاص دارند که می‌توانند تجربه شما در استفاده از خمیردندان هتلی را به تجربه‌ای منحصر به فرد تبدیل کنند. سبکی و کم‌حجمی از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های خمیردندان هتلی به شمار می‌آید.

مهم‌ترین ویژگی‌های خمیردندان هتلی

شاید بر این تصور باشید که کوچک و کم حجم بودن خمیردندان باعث شده که کیفیت اصلی و قدرت پاک‌کنندگی آن کاهش یابد. در صورتی که این طور نیست. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های خمیردندان هتلی قدرت تمیزکنندگی بالای آن است. برای از بین بردن پلاک میکروبی دندان خود در طول سفر می‌توانید به همین خمیردندان تکیه کنید.

در ضمن با استفاده از خمیردندان‌های هتلی دهانی خوشبو خواهید داشت. این مسئله یکی از تاثیرگذارترین عوامل در طول سفر به حساب می‌آید. در صورتی که بهداشت فردی و شخصی شما به هنگام سفر تامین نشود، بدون شک نمی‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. گذشته از قدرت تمیزکنندگی، خمیردندان هتلی اثر درمانی نیز دارد.

به دلیل اینکه در خمیردندان‌های هتلی مقدار زیادی فلوراید وجود دارد، توانایی آن‌ها در حفظ و افزایش مقاومت مینای دندان نیز بیشتر می‌شود. شاید باورتان نشود اما سفیدکنندگی خمیردندان‌های هتلی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های خاص آن‌ها به حساب می‌آید. البته که بیشتر خمیردندان‌ها به درخشندگی دندان‌ها کمک می‌کنند اما این توانایی‌ها برای یک خمیردندان کم‌حجم و کوچک باور کردنی نخواهد بود.

به هرحال در صورتی که قصد دارید در هتل ساکن شوید، می‌توانید با خیالی آسوده از خمیردندان و پک‌های بهداشتی هتل خود استفاده کنید؛ زیرا این خمیردندان‌ها گذشته از سایز کوچکی که دارند برای حفاظت از مینای دندان شما به اندازه کافی توانایی خواهند داشت. در ضمن قدرت میکروب‌زدایی آن‌ها از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد خواهد بود. برخی دیگر از این ویژگی‌ها را در زیر نام می‌بریم:

  • دارای رایحه‌ای خوشبو
  • دارای قدرت پاک‌کنندگی بالا
  • تمیز کردن دهان از باقی‌مانده غذاها و خوراکی
  • توانایی ایجاد کف زیاد

از کجا خمیردندان هتلی بخریم؟

 

علاوه بر هتل‌داران عزیز، بیمارستان ها نیز می‌توانند از خمیردندان‌های هتلی یا بیمارستانی استفاده کنند. سایز کوچک و حجم کم این خمیردندان‌ها باعث شده جای کمتری را اشغال کنند. با وجود کاربردهای خوب و مهمی که این خمیردندان‌‎ها دارند، شاید خرید آن‌‌ها و قراردادنشان در پک های بهداشتی ضروری باشد.

بدین ترتیب از کجا می‌توان این خمیردندان‌ها را تهیه کرد؟ خوشبختانه با توسعه تکنولوژی و پیشرفت اینترنت، سفارش آنلاین بسیاری از محصولات ممکن شده است. از این رو خمیردندان هتلی نیز به صورت آنلاین و اینترنتی قابل سفارش خواهد بود. کافی است بزرگترین تولیدکننده محصولات بهداشت هتلی در ایران را جستجو کرده یا مستقیما به سایت طنین بهداشت پارس مراجعه کنید.

در ادامه شما با بررسی نیاز خود می‌توانید پک کاملی از این محصولات بهداشتی را خریداری کنید. به هنگام خرید این مدل خمیردندان‌ها باید به نکاتی توجه داشته باشید. برای مثال باید به تاییدیه داشتن خمیردندان مورد نظر اهمیت دهید.

به عبارت دیگر خمیردندانی را بخرید که از سازمان‌های بهداشتی مورد نظر گواهینامه‌های معتبری دریافت کرده باشد. در واقع باید کارشناسان بهداشتی این خمیردندان را ارزیابی کرده و ویژگی‌های بهداشتی آن را به تایید رسانده باشند. توصیه می‌کنیم هرگز از خمیردندان‌های وارداتی استفاده نکنید؛ زیرا این خمیردندان‌ها هیچ تاییدیه رسمی ندارند.

شاید قیمت خمیردندان‌های وارداتی یا برند و نام محبوب آن‌ها شما را گول بزند اما هرگز ریسک نکنید و از تولیدکنندگان داخلی خمیردندان هتلی بخرید. البته به هنگام خرید باید به قیمت کالا مورد نظر نیز توجه داشته باشید و خمیردندانی را بخرید که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

در نهایت اینکه برای سفارش این مدل خمیردندان‌ها می‌توانید از سایت تولیدکنندگان بزرگ کمک بگیرید و پس از ارتباط با تیم پشتیبانی سفارش خود را به ثبت برسانید.

خرید بهترین خمیردندان هتلی

در طول این راهنما سعی کردیم، ویژگی‌های اصلی و مهم خمیردندان‌های هتلی را نام ببریم و روش خرید این محصول بهداشتی را برای شما شرح دهیم. با توجه به تنوع زیادی که این خمیردندان‌ها در بازار دارند، شاید انتخاب بهترین گزینه کمی برای شما سخت باشد اما با بررسی ویژگی‌های اساسی خمیردندان هتلی می‌توانید بهترین گزینه را خریداری کنید. 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه