ارسال به دیگران پرینت

واریز حقوق | واریز حقوق بازنشستگان

این دسته از بازنشستگان اضافه حقوق دارند | واریز عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه

واریز عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه خبر جدید دولت درباره حقوق بازنشستگان

این دسته از بازنشستگان اضافه حقوق دارند | واریز عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه

واریز عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه خبر جدید دولت درباره حقوق بازنشستگان  

رقم وام پرداختی ۱۲ میلیون تومان بوده و ثبت‌نام و پرداخت به سایر بازنشستگان و متقاضیان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که میزان وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سال آتی افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، گفت: در این بخش صحبتی نشده ولی ما انتظار داریم که این رقم در سال آینده افزایش پیدا کند اما به طور کلی هنوز در بحث رقم جلسه و مبحثی نداشته‌ایم.

مشمولان سربازی بخوانند | محاسبه مدت سربازی به عنوان سابقه کار

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با رقم و زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: آنچه را که سازمان تامین اجتماعی تاکید دارد، این است که میزان عیدی به بازنشستگان بر مبنای رقمی است که در زمان شاغل بودن فرد پرداخت شده است البته ما انتظار داریم در این زمینه میزان عیدی بیشتر باشد اما به هر ترتیب پیش‌بینی ‌می‌شود که میزان عیدی همانند فرمول سنوات گذشته به بازنشستگان پرداخت شود.

دهقان‌کیا گفت: در خصوص زمان پرداخت عیدی هم هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است و باید منتظر اعلام سازمان تامین اجتماعی باشیم اما پیش‌بینی می‌شود که طبق سنوات گذشته پرداخت شود.

افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد! | حقوق بازنشستگان به چقدر رسید؟

وی در ارتباط با افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: در این خصوص از هفته‌های آتی جلسات برگزار می‌شود و انتظار ما از رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که عنایت ویژه‌ای را به شرایط اقتصادی و زندگی بازنشستگان داشته باشند.

میزان حقوق بازنشستگان برای سال جدید اعلام شد |…

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      همچین تیتر اخبار رو مینویسید که دولت باورش میشه چقدر به بازنشسته ها امتیاز داده که خبر نداره. ! بابا هی تکرار مکررات نگید دولت به کارگران بازنشسته هیچی پرداخت نمیکنه. کلا ما جزو کارمندان دولت نیستیم که حق ویژه و متناسب سازی و افزایش حقوق داشته باشیم . وطی یک سال سه بار حقوقمون رو افزایش بدن .به قولی ما بچه زن باباییم . همش فریاد میزنیم و حقمون رو میخواهیم دولت گوشش بدهکار نیست فقط خودش به تامین اجتماعی بدهکاره و فقط بلده حقوق کارمندان دولت و وزارت بهداشت و درمان و دانشکده علوم پزشکی و مجلس رو سه بار در سال اضافه کنه ولی ما بازنشستگان هی باید فریاد بزنیم اوناهم به ما پوزخند بزنن . تازه کارکنان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگانش هم اوضاعشون از بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی بهتره. قربون برم خدارو یک بام و دو هوارو

    • علی ارسالی در

      اگر سازمان تامین اجتماعی مد یری وریسی کا ر بلد داشت چند سایت بی ارزش هر ساعت با اعصاب بازنشستگان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه