ارسال به دیگران پرینت

ایران خودرو | فروش ایران خودرو

عمده دلیل اصلی تورم در کشور بخاطر عرضه خودرو با قرعه کشی است! | فروش خودرو در بورس دلال پروری است

خرید و فروش محصولات ایران خودرو با قرعه کشی در بورس یک دلال پروری است و همین موضوع باعث افزایش تورم در کشور می شود.

عمده دلیل اصلی تورم در کشور بخاطر عرضه خودرو با قرعه کشی است! | فروش خودرو در بورس دلال پروری است

فروش ایران خودرو

خرید و فروش محصولات ایران خودرو با قرعه کشی در بورس یک دلال پروری است و همین موضوع باعث افزایش تورم در کشور می شود.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو اخیرا با اشاره به تعداد بالای شرکت کنندگان در طرح فروش محصولات این شرکت گفته بود که تلاش می‌کنیم با دریافت مجوزهای لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود البته شرط خرید از بورس کالا، این است که حداقل ۵۰درصد مبلغ خودروی انتخاب شده در حساب متقاضی مسدود شده باشد. موضوع مهمی که مورد توجه قرار نگرفته این است که تعداد بسیاری از ثبت‌نام‌کنندگان که مصرف‌کنندگان واقعی هستند و توان خرید از بازار آزاد نداشته و بارها شانس خود را برای برنده شدن در این بخت‌آزمایی امتحان کرده‌اند، می‌خواهند به‌شرط برنده شدن، کالای دیگر خود (همچون طلا یا سکه و خودروی فرسوده ...) را بفروشند، اما با اعمال این محدودیت، اگر کالای خود را بفروشند و حساب خود را برای وجه خودرو پر کنند ولی برنده نشوند، دیگر نخواهند توانست کالای قبلی خود را خریداری کنند.

زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو مشخص شد

جلال رشیدی کوچی؛ عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در این رابطه با بایان اینکه بنده موافق این شرط هستم گفت: چنانچه این پول در حساب مشتریان باشد نشان میدهد که واقعا قصد خرید دارد.

عرضه خودرو با قرعه‌کشی و بورس کالا  موجب  تورم می شود

وی عنوان کرد: روش‌هایی مثل قرعه‌کشی و بورس کالا کاملا اشتباه بوده  و راه حل مناسبی برای حل مشکل خودرو در کشور نیست و تنها راه‌حل این است که عرضه و تقاضا برابر کنیم که با تولید در کنار واردات این کار شدنی است. از سوی دیگر  عرضه خودرو با قرعه‌کشی و بورس کالا  موجب تورم می شود.

رشیدی کوچی با اعلام مخالفت و مضحک دانستن روش‌های فروش خودرو در بورس کالا و قرعه‌کشی به دیده بان ایران گفت: فروش خودرو در بورس دلال پروری است روش درستی برای عرضه خودرو نیست. چرا خودروسازان برای قرعه‌کشی فقط شروط کد ملی و داشتن گواهینامه را لحاظ کرده‌اند؟ در این صورت است ۱۰ میلیون نفر ثبت نام میکنند برای خودرویی که فقط چند هزار تولید داشته است.

عده‌ای برای بخت‌آزمایی در قرعه‌کشی‌ها ثبت‌نام میکنند

اتفاق بی سابقه در فروش ایران خودرو + جزییات

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس‌ شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که خودرو دارند و در قرعه‌کشی ثبت نام میکنند در واقع افرادی هستند که میخواهند سرمایه خود را تبدیل به احسن کنند در حالیکه افرادی هستند که خودرو ندارند و میخواهند ماشین بخرند پس با این روش افرادی که نیاز واقعی به خودرو دارند شناسایی میشوند پس با این شرط جدید ایرانخودرو، تعداد ۱۰ میلیون متقاضی به چند هزار تقلیل می‌یابد.

رشیدی کوچی اظهار کرد: عده‌ای فقط برای بخت‌آزمایی در قرعه‌کشی خودرو ثبت‌نام میکنند زیرا چیزی از دست نمیدهند و شاید فقط با پرداخت ۱۰ هزار تومان هزینه ثبت‌نام میخواهند شانس خود را در قرعه‌کشی ببینند اگر برنده شدند که شانس خوبی دارند و با تبدیل به احسن، خودروی بهتری سوار میشوند و حداقل ۲۰۰میلیون تومان سود کردند ولی اگر هم برنده نشدند چیزی از دست نمیدهند.

منبع : دیده بان ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه