ارسال به دیگران پرینت

اقامت دائم کانادا

دریافت اقامت دائم کانادا و شرایط عالی ویزای استارت آپ | بدون حضور در کانادا دو ساله اقامت دائم بگیرید!

آیا شما نیز به فکر مهاجرت هستید؟ آیا کسب و کاری دارید، یا ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب و کار در خارج از ایران دارید؟ ما به شما کانادا را پیشنهاد می‌کنیم! در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چگونه بدون حضور در کانادا در عرض دو سال اقامت دائم کانادا را بگیرید.

دریافت اقامت دائم کانادا و شرایط عالی ویزای استارت آپ | بدون حضور در کانادا دو ساله اقامت دائم بگیرید!

آیا شما نیز به فکر مهاجرت هستید؟ آیا کسب و کاری دارید، یا ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب و کار در خارج از ایران دارید؟ ما به شما کانادا را پیشنهاد می‌کنیم! در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چگونه بدون حضور در کانادا در عرض دو سال اقامت دائم کانادا را بگیرید. استارت آپ ویزای کانادا، این امکان را فراهم می‌کند که بدون حضور در این کشور، در عرض دو سال اقامت دائم کانادا را به دست آورید. اما ویزای استارت آپ چه مزایایی دارد و چگونه از این طریق می‌توان اقامت دائم کانادا را گرفت؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

 

آنچه در این مقاله بررسی می‌گردد:

  • کانادا کجاست؟
  • شرایط جغرافیایی کانادا
  • آیا شرایط اقتصادی کانادا برای زندگی و اقامت دائم مناسب است؟
  • مزایای دریافت اقامت دائم کانادا
  • سایر مزایای دریافت اقامت دائم کانادا
  • آیا اقامت دائم کانادا به اخذ شهروندی منجر می‌شود؟
  • انواع روش‌های دریافت اقامت کانادا
  • برنامه ویزای استارت آپ کانادا چیست؟
  • شرایط درخواست ویزای استارت آپ کانادا
  • کمپین ویژه موسسه مهاجرتی رسا

 

کانادا کجاست؟

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از شرق تا اقیانوس اطلس، از غرب تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده ‌است و از جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است. کانادا با مساحت ۹٬۹۸۴٬۰۰۰ کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است.
پایتخت کانادا اوتاوا است و تورنتو بزرگ‌ترین شهر این کشور محسوب می‌شود. حکومت کانادا یک پادشاهی مشروطه، فدرال و سکولار با دموکراسی پارلمانی است که در حال حاضر پادشاه چارلز سوم پادشاه این کشور است. ساختار پادشاهی کانادا، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نماینده چارلز ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده‌است. کانادا یکی از مهاجرپذیرن ترین کشورهای جهان است و شرایط دریافت اقامت موقت و اقامت دائم کانادا، عموما بسیار پر جستجو است.

اقامت دائم کانادا

طرحی توأمان از پرچم و مرز جغرافیایی کانادا

 

شرایط جغرافیایی کانادا

پیش از آنکه شرایط ویژه اقامت دائم در کانادا را برای شما توضیح بدهیم، بگذارید کمی بیشتر راجع به این کشور بدانیم.

کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است. آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در مرز این کشور با ایالات متحده قرار دارد.

نزدیکی جغرافیایی این کشور به آمریکا سبب شده تا روابط اقتصادی کانادا و آمریکا بسیار گسترده باشد. به شکلی که به گفته کارشناسان، آمریکا و کانادا بزرگ‌ترین رابطه اقتصادی را در جهان دارند و حجم معاملات این دو کشور با هم از معاملات هر دو کشور دیگری در جهان بیشتر است!

 

آیا شرایط اقتصادی کانادا برای زندگی و اقامت دائم مناسب است؟

بله! بسیار زیاد! کانادا با تولید ناخالص داخلی سهمی در حدود ۱٫۷۹ تریلیون دلار در رده یازدهم بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان در سال ۲۰۱۵ قرار گرفت. کانادا یکی از کشورهای عضو گروه هشت و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه است. این کشور دارای منابع معدنی غنی، صنایع پیشرفته همچون خودروسازی، صنایع شیمیایی و نفت، صنعت غذایی، چوب و کاغذ، صنایع معدنی و فلزی و شیلات و محصولات فراوان کشاورزی (از جمله گندم، دانه‌های روغنی، میوه، سبزیجات و توتون) است.
این کشور از نظر صنعت و فناوری، کشوری پیشرفته ‌است که سیستم اقتصادی آن به شدت به خصوص در بخش بازرگانی و داد و ستد به آمریکا وابسته است. مجموع صادرات کانادا در سال ۲۰۲۰ حدود ۴۴۶ میلیارد دلار و واردات آن حدود ۴۵۳ میلیارد دلار بوده‌است.
واحد پول این کشور دلار کانادا نام دارد. هر دلار کانادا معادل ۰٫۷۹۲ دلار آمریکاست.

پارک-استنلی-دریافت-اقامت-دائم-کانادا

پارک زیبای استنلی در کانادا

 

مزایای دریافت اقامت دائم کانادا

اقامت دائم در کانادا مزایای فراوانی دارد. کسی که اقامت دائم کانادا را داشته باشد، از تمام حقوق و وظایف یک شهروند کانادایی برخوردار است بجز حق رای و پاسپورت کانادایی که دریافت این دو، نیازمند طی چند سال زمان است. مهاجران بعد از دریافت اقامت دائم کانادا مانند یک شهروند کانادایی الاصل از تمامی حقوق و مزایای اجتماعی نظیر آموزش و تحصیل در مدارس دولتی برای کودکان (بدون پرداخت هزینه) و همچنین امکانات بهداشتی و سلامتی برای تمام اعضای خانواده بهره‌مند خواهند بود.
دولت کانادا درصورتی که شهروندی دچار بحران مالی, ورشکستگی و یا بیکاری شود, با کمک های خود در زمینه های مختلف کنار شهروندان خود خواهد بود.
کسی که اقامت دائم کانادا را دارد می‌تواند بدون محدودیت در هر نقطه از کانادا که مایل باشد تحصیل، کار و زندگی کند. دارندگان اقامت دائم کانادا می‌توانند از بسیاری از مزایای اجتماعی که شهروندان کانادا برخوردار هستند مانند بیمه درمانی رایگان بهره مند شوند.

 

سایر مزایای دریافت اقامت دائم کانادا

با داشتن کارت اقامت دائم کانادا می‌توان در هریک از بانک‌های آن کشور و بسیاری از بانک های سراسر جهان حساب شخصی و بدون محدودیت باز کرد.
افراد مقیم می‌توانند از بدو ورود، درخواست کارت اعتباری ویزا و یا مسترکارت بکنند (با اعتبار اولیه ۱۰۰۰ دلار کانادا). همچنین با داشتن حساب بانکی در کانادا می توان آزادانه پول به سایر حساب های جهان منتقل کرد که این مزیت بزرگی برای تجار و صاحبان صنایع است، زیرا دیگر نیازی به صرافی و افراد واسط برای انتقال، پرداخت و یا دریافت پول را نخواهند داشت.
یکی از مزایای اقامت دائم کانادا آن است که فرد مقیم می تواند برای اقامت دائم مادر و پدر خود نیز اقدام کند. همچنین همسر و فرزند (زیر ۱۹ سال) کسی که اقامت دائم کانادا را داشته باشد نیز اقامت دائم کانادا را دریافت خواهند کرد.
همچنین شخصی که اقامت دائم کانادا را دارد می‌تواند در دانشگاه‌های کانادا با هزینه یک دهم دانشجوی بین‌المللی تحصیل کند و نیز می‌تواند مقدار زیادی از هزینه تحصیل خود را وام دریافت کند.

خانواده و اقامت دائم کانادا

شاخص شادی و رضایت از زندگی در کانادا بسیار بالاست

 

آیا اقامت دائم کانادا به اخذ شهروندی منجر می‌شود؟

بله! پس از گذشت ۳ سال از زندگی در کانادا، فرد مقیم می‌تواند برای شهروندی کانادا اقدام کند و پس از دریافت شهروندی می‌تواند در انتخابات کانادا رأی دهد و درخواست پاسپورت کانادایی نماید که به وی آزادی رفت و آمد (بدون ویزا) به ۱۷۲ کشور جهان را می‌دهد. همچنین شهروند کانادایی می‌تواند به مدت ۶ ماه بدون ویزا در آمریکا زندگی کند. سرعت اخذ شهروندی بعد از دریافت اقامت دائم کانادا، یکی دیگر از مزایای مهاجرت به این کشور است. در بسیاری از کشورها شما یا شهروند نخواهید شد یا نیازمند صبوری و زمان طولانی برای اخذ شهروندی هستید.


مهاجران بعد از دریافت اقامت دائم کانادا مانند یک شهروند کانادایی الاصل از تمامی حقوق و مزایای اجتماعی نظیر آموزش و تحصیل در مدارس دولتی برای کودکان (بدون پرداخت هزینه) و همچنین امکانات بهداشتی و سلامتی برای تمام اعضای خانواده بهره‌مند خواهند بود.

از متن

 

انواع روش‌های دریافت اقامت کانادا

برای اقامت در کانادا مسیرهای متعددی وجود دارد. هر شخص متقاضی برای مهاجرت به این کشور با توجه به شرایط خود تصمیم می‌گیرد. از جمله این روشها عبارتند از:

  • سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری
  • مهاجرت تحصیلی
  • سرمایه‌گذاری و کارآفرینی
  • استارت آپ ویزا
  • خود اشتغالی (برای ورزشکاران و هنرمندان)
  • مهاجرت از طریق دریافت جاب آفر
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت

در بسیاری از این روش‌ها، مهاجرت شما منجر به اقامت دائم کانادا نمی‌شود و این کشور به شما اقامت موقت خواهد داد. اما یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای دریافت اقامت دائم کانادا، مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ کانادا است. در صورتی که ایده راه اندازی استارت آپ دارید و در زمینه کسب و کار فعالیتی دارید، موسسه مهاجرتی رسا توصیه می‌کند که مهاجرت از طریق دریافت ویزای استارت آپ را جدی بگیرید! در این روش، شما با کمترین هزینه، بدون نیاز به حضور در خاک کانادا، نه تنها در مدت دو سال اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنید، بلکه پیش از سفر به این کشور، سرمایه‌گذار مناسبی برای کسب و کار و استارت‌ آپ خود خواهید داشت!  

مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا

 

برنامه ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، یکی از انواع ویزاهایی است که این کشور به متقاضیان اقامت در کانادا اعطا می‌کند. این ویزا کارآفرینان مهاجر با مهارت ها و پتانسیل‌های ایجاد کسب و کاری در کانادا را هدف قرار می‌دهد که:

  • مبدع و نوآور هستند
  • می‌توانند برای کانادایی‌ها شغل ایجاد کنند
  • می‌توانند در مقیاس جهانی رقابت کنند

اگر شما نیز ایده استارت آپ نوآورانه‌ای دارید، در صورتی که بتوانید برای ایده خود از یکی از سازمان‌های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، شانس دریافت ویزای استارت آپ کانادا را خواهید داشت.

 

شرایط درخواست ویزای استارت آپ کانادا

شما برای اینکه واجد شرایط درخواست ویزای استارت آپ کانادا باشید، باید شروط زیر را برآورده کنید:

  • کسب و کاری موجه و واجد شرایط داشته باشید
  • از یکی از سازمان‌های تعیین شده توسط دولت کانادا، نامه ساپورت (سرمایه‌گذاری) دریافت کنید
  • مدارک زبان خود را ارائه کنید
  • پول کافی برای تمکن مالی داشته باشید

مدرک زبان برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ویزای استارت آپ

یکی از سختی‌های مهاجرت به کانادا از طرق دیگر به خصوص از طریق مهاجرت تحصیلی، مسئله مدرک زبان است. در روش‌های دیگر مهاجرت، شما اغلب باید نمره ۷ به بالا داشته باشید. در صورتی که برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ویزای استارت آپ، کافی است نمره شما در هیچ کدام از چهار مهارت Speaking، Reading، Listening و Writing کمتر از ۵ در آزمون زبان CLB کانادا نباشد که این نمره، نمره متوسطی محسوب می‌شود و به راحتی از عهده آن برخواهید آمد. پس از دیگر مزایای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ، سهولت در دریافت مدرک زبان انگلیسی است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه