ارسال به دیگران پرینت

وام | وام بانکی | شرایط گرفتن وام

در سریع ترین زمان ممکن وام بگیر | شرایط گرفتن وام بانکی در سریع ترین زمان

ما در اینجا چند راهکار برای افتتاح حساب هدفمند و دریافت وام را با شما در میان می گذاریم .

در سریع ترین زمان ممکن وام بگیر | شرایط گرفتن وام بانکی در سریع ترین زمان

گرفتن وام بانکی اولین چیزی که لازم دارید این است که بدانید دقیقا دنبال چه وامی و برای چه کاری هستید ؟

اگر دنبال خرید کالا هستید بهتر است دنبال وام خرید کالا باشید تا مثلاً وام مضاربه ای !

ما در اینجا چند راهکار برای افتتاح حساب هدفمند و دریافت وام را با شما در میان می گذاریم .

۱_بی هدف حساب باز نکنید.

حتی اگر کارگر و یا کارمند هستید و پول آنچنانی در اختیار ندارید بازهم بی هدف حساب باز نکنید ! اگر حساب شما محل دریافت حقوق تان باشد و ماهیانه ۱۰میلبون تومان حقوق دریافت کنید در پایان یک سال گردش حساب بانکی شما رقم قابل توجهی خواهد شد که اگر در یک حساب هدفمند باشد می توانید از آن وام بگیرید .برای این کار جدول پایین را مطالعه کنید و بسته به نیازتان حساب بانکی های لازم را باز کنید .

۲_ گردش حساب مهم نیست مانده حساب اهمیت دارد

برای بانک کردش حساب شما (واریز و پرداشت) اهمیتی ندارد بلکه مانده حساب شما در پایان روز کاری با ارزش است و به حساب شما اعتبار می دهد .شما می توانید حتی بدون اینکه نیاز وافعی به قرض گرفتن پول داشته باشید با قرض گرفتن سوری از دوستان و بستگان و واریز آن به حساب خود برای چند روز میانگین و معدل حساب خود را تقویت کنید .

۳_حتما یک حساب پس انداز قرض الحسنه نزد یکی از بانک های قرص الحسنه (رسالت و مهر ایران ) افتتاح کنید و پول هایی که برای مدتی بعد آن نیاز ندارید را در این حساب نگهدارید .

خبر مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

اگر کاسب و بازاری هستید از دستگاه های پوز این بانک ها استفاده نمایید زیرا پی از گذشت مدت زمان معینی هم می توانبد از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنید و هم به دیگران امتیاز دریافت وام بدهید و یا بفروشید .به جرأت می توان گفت این کار از افتتاح حساب سپرده و دریافت سود از بانک مفید تر است .

۴_ در سامانه های اعتبارسنحی امتیاز خود را افزایش دهید .عدم داشتن چک برگشتی ،عدم داشتن اقساط معوق و پرداخت اقساط به موقع امتیاز شما را در این سامانه ها افزایش می دهد و حتی می توانید به پشتوانه همین اعتبار سنجی از بانک‌ها تسهیلات بدون ضامن دریافت کنید .

۵_ وام های صندوق خانگی این روزها بسیار رواج دارد و افراد به صورت گروه های چند نفره با همدیگر صندوق وام‌خانگی تشکیل می دهند و با پرداخت ماهیانه مبلغی بعنوان قسط وام ! از وام این صندوق استفاده می کنند .این راحت ترین راه برای دریافت وام بدون بهره و کارمزد است .

۶_افتتاح سپرده کوتاه مدت و دریافت سود ماهیانه از بانک ها به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد و یک اشتباه مهلک است شما می توانید به اطرافیان معتبر و مورد وثوق خود وام پرداخت کنید و مانند بانکها سود دریافت کنید ( اصلا منظور نزول خوری و بهره خوری نیست )

مقدار حقوق بازنشستگان برای سال جدید اعلام شد | وام ضروری بازنشستگان به چه صورت است؟

این جدول اطلاعات دقیق کلیه ی وام های موجود در شبکه ی بانکی کشور را در اختیار شما قرار می دهد که می توانبد با مطالعه ی آن راه بهتر و سریع تری برای دریافت وام پیدا کنید .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه