ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی | مهسا امینی و فرهاد ظریف

مهسا امینی همسر ظریف بود؟ | خبری جنجالی و عجیب از رابطه این دو فرد+ویدئو

آیا مهسا امینی همسر فرهاد ظریف والیبالیست معروف تیم ملی کشورمان است؟

مهسا امینی همسر ظریف بود؟ | خبری جنجالی و عجیب از رابطه این دو فرد+ویدئو

مهسا امینی و  فرهاد ظریف

خبر مهم این روزها، ماجرای دستگیری مهسا امینی توسط گشت ارشاد و حادثه تلخ پس از آن و انتقال وی به بیمارستان و کما است. در حالی که مردم با جدیت تمام اخبار مربوطه را دنبال می کنند و همه میخواهند مهسا امینی را بیشتر بشناسند، یک مطلب شوکه کننده مطرح می شود که آیا مهسا امینی همسر فرهاد ظریف والیبالیست معروف تیم ملی کشورمان است؟

خانواده‌ی مهسا امینی شکایت کردند | دادستان کل کشور خبر داد

مهسا امینی همسر فرهاد ظریف والیبالیست معروف

ریشه این مطلب در آن است که همسر فرهاد ظریف، مهسا امینی نام دارد، اما این یک تشابه اسمی ساده است و مهسا امینی ای که در ماجرای گشت ارشاد به کما رفته، فردی دیگر است.

120218_589

بیوگرافی مهسا امینی (ژینا امینی) دختر کرد ماجرای گشت ارشاد

مهسا امینی (ژینا امینی) دختر سنندجی اهل سقز کیست؟ بیوگرافی و ماجرای دستگیری گشت ارشاد و سکته قلبی و فوت و جزئیات را در این صفحه بخوانید.

مهسا امینی کیست؟

روز گذشته خبری در رسانه‌های معاند منتشر شد مبنی بر اینکه دختر جوانی به نام مهسا امینی اهل سنندج ۲۲ ساله توسط ماموران گشت ارشاد دستگیر شده است و بعد از انتقال به اداره اماکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است.

در این باره خبر‌های جدیدی منتشر شده است خانم مهسا امینی برای سفر تفریحی از سنندج به تهران آمده است روز گذشته توسط نیرو‌های گشت ارشاد بازداشت میشود و به اماکن تهران منتقل می‌گردد، اما زمانی که در اماکن حضور داشته دچار سکته قلبی کرده و فوت می‌کند.

برادر مهسا، کیارش نام دارد در این باره می‌گوید مهسا زمانی که بازداشت شد دو ساعت بعد به کما رفت که دچار حمله قلبی شده بود و در نهایت بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

پس از انتشار این خبر در روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در شبکه‌های اجتماعی، جو بیمارستان «کسری» با حضور نیرو‌های انتظامی به شدت امنیتی شد.

روایت تلخ مادر یکی از نوجوانان بازداشتی: بچه‌ام نگران بود و از شلوغی می‌ترسید

به نوشته صبح ما؛ مهسا امینی در حال حاضر در کما به سر می‌برد؛ به تشخیص پزشکان مهسا دچار سکته قلبی و مغزی شده است. پزشکان خانواده او را از نجات جواب کرده‌اند.

مهسا امینی را در بزرگراه شهید حقانی تهران بازداشت کردند ماموران به برادر مهسا گفتند که یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی برای او توسط پلیس امنیت اخلاقی برگزار خواهند کرد و سپس آزاد میشود، اما بعد از دو ساعت آمبولانسی از ساختمان وزرا خارج می‌شود به گفته برادر مهسا سربازان می‌گویند یکی از پرسنل نیروی انتظامی حالش بد شده و با آمبولانس منتقل شده است، اما بعد از مدتی متوجه شدیم که مهسا را با آمبولانس به بیمارستان کسرا منتقل کردند پزشکان بیمارستان کسرا اعلام کردند که او سکته قلبی و مغزی کرده است قلب  مهسا نیمه فعال بوده و مغز او کاملاً هوشیاری اش را از دست داده است و به کما رفته است پزشکان خانواده او را جواب کردند و گفتند فقط برایش دعا کنید.

دایی مهسا امینی هم از حال مهسا  می‌گوید به بیمارستان کسرا مراجعه کردم و به حراست بیمارستان مشخصات مهسا را دادم، اما گفتند که در این بیمارستان چنین بیماری بستری نشده است و در نهایت نشانی مراقبت‌های ویژه را به من دادند وقتی که به بخش مراقبت‌های ویژه رفتم به من گفتند که خانم امینی ممنوع الملاقات است دایی مهسا می‌گوید مغز او کار افتاده است قلبش نیمه فعال شده و کلیه هایش دیگر کار نمی‌کنند و دکتر‌ها گفتند فقط دعا کنید

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، در یادداشتی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: پلیس به جای آنکه در کوچه و خیابان مراقب مردم در برابر هجوم زورگیران باشد، در پی بازداشت دختران آن‌ها به دلیل نوع پوشش آنهاست!

مرگ مغزی ژینا امینی، دختر خانمِ جوان سنندجی، پس از بازداشت توسط گشت ارشاد در تهران، ادامه روندِ بی‌نهایت آسیب‌زایی است که کارشناسان امور اجتماعی بار‌ها نسبت به آن هشدار داده‌اند، اما کمترین اثری بر سیاست لج‌بازانه نهاد‌های تصمیم‌گیر نداشته است.

پلیس تهران گفته است که خانم امینی به قصد «هدایت» دستگیر شده، اما به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده است. اگر این روایت را صد در صد هم معتبر بدانیم آیا پلیس نمی‌داند که صِرف دستگیری یک دختر مسافر شهرستانی در حضور خانواده‌اش چه شوک روانی به او وارد می‌کند؟

انتشار فیلم لحظه ی بیهوش شدن مهسا امینی 

منبع : وقایع روز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی ارسالی در

      فردی که اینگونه خبر تیتر میزنه احتمالا یک بار نام خواهر یا مادرش به اشتباه با یه زن دیگه ج.... ه. تشابه داشته.

    • علی ارسالی در

      چیزی حالی شان نیست

    • سلام ارسالی در

      کاش همه مثل آقا یک بیمارستان سیار داشتن تا مثل آقا سر مروگنده سان ببینیم

    • ناشناس ارسالی در

      حجاب این خانم از حجاب 50 درصد از دختران تهران بهتر بود. خدا لعنت کند کسانی که دختران جوان را تنها به جاهای ناامن و پر استرس می برند.

    • زینب ارسالی در

      از هرچی اسم مهسا بدم میاد مردکه مرد نعسی از خودش گذاشت برا سواستفاده ها از بیحجابی

    • ناشناس ارسالی در

      فرهاد ظریف بی شرف . نادرست . حرامزاده بی اصل و نسب تخم حرمله

    • جی؟سو ارسالی در

      پفیوز نباشیم طرفدار ابلهان نباشیم اگه قرار بود با پیروی از ابلهان ب جایی برسیم الان اینجا نبودیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه