ارسال به دیگران پرینت

برجام | توافق برجام | احیای برجام | انرژی اتمی | توافق نکردن در برجام | احیای توافق هسته ای

پیام واضح آمریکا برای توافق هسته ای با ایران صادر شد

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از طریق اتحادیه اروپا بازخوردی را درباره آخرین پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به توافق هسته ای ارائه کرده است.

پیام واضح آمریکا برای توافق هسته ای با ایران صادر شد

آمریکا: هنوز برای احیای توافق هسته ای ایران دیر نیست

به نقل از (سی ان ان) - پرایس گفت در حالی که مذاکرات احیای توافق هسته ای با ایران "در هفته‌های اخیر برخی شکاف‌ها را برطرف کرده است، اما شکاف‌های دیگری نیز وجود دارد".

و همانطور که به طور مداوم گفته‌ایم، تا زمانی که معتقدیم بازگشت متقابل به پایبندی به برجام به نفع امنیت ملی آمریکا خواهد بود، این یک هدف دیپلماتیک است که ما به دنبال آن ادامه خواهیم داد.

اظهارات پرایس پس از آن بیان شد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا هفته گذشته گفت که آخرین پاسخ ایران "ما را به عقب می برد".

منبع : ایبنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سعید ارسالی در

      خوب جواب سه مورد را بدهید سه محل آلوده اعلام نشده دارید حق دارند آنها جواب بدهید یا عذرخواهی کنید کاری کرده آید پای به ایستد دنیا آنقدرها که شما فکر می کنید هر تو خر نیست اگر هم می خواهید بمب بسازید بسازید کار را یک سره کنید اینجوری هزینه می دهید چیزی هم بدست نمی آورید یا بسازید یا جواب دهید و توبه

    • ناشناس ارسالی در

      باید آمریکا را متقاعد ساخت که همه چالش‌های شما وتامین صد درد صدی امنیت منافع آمریکا بدون گره خوردن به رژیم فاشیستی. آپارتایدی صهیونیستی میسور وممکن خواهد بود این رژیم بدنبال انتقام از بشریت است به دلیل کمی جمعیتشان وکثرت ثروت ولابی شان وحس جاسوسی وفتنه انگیزی شان که مدام در وسوسه سیطره ژئو پلتیکی بر دنیا هستتند وروزی هم از آمریکا که لانه اصلی وزیستگاه تزاید قدرت آنان است بدلیل آنچه شما از نژاد یهود وصهیون نیستید ودلیل تاخیر در سیادت وریاست آنها بر عالمند انتقام خواهند گرفت


    • ناشناس ارسالی در

      مردم ایدان اسیر آخوندها شدند.

    • حسن جهانگیرب ارسالی در

      برادرانم تمام اظهارات امریکا درقبال ایران بیفایدست،هروز یک منافق وخون اشنام به صندلی قضاوت میشینن وتمامشونم دشمنان انقلاب ما،اشعث ها بسیارند نگذارید فتنه گران پشت علی را خم کنند،من سرباز علی هستم،یا سید خامنه ای

    • بازنشسته ارسالی در

      مسئولان با آمریکا قهر هستند آنوقت می‌خواهند برجام به نتیجه برسه .نه خیر این نمیشه اگه میخواین باید رودر رو با آمریکا بدون قهر مذاکره کنید منافع دو طرفو در نظر بگیرید واز امکانات دوطرف برای سرمایه گذاری بهره ببرید مثل ویتنام و ژاپن آنوقت برجام خود بخود نتیجه میده .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه