ارسال به دیگران پرینت

برجام | توافق برجام | احیای برجام | انرژی اتمی | توافق نکردن در برجام

توافق برجام پرید ؟ | با یادداشت اخیر آمریکا امیدها برای حصول توافق درحال از بین رفتن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره چرایی افزایش امید به توافق در هفته‌های اخیر اظهار داشت: در ایران گمان بر این بود که پیشنهادات اروپا با هماهنگی آمریکا تنظیم شده و آمریکا آن را به صورت غیررسمی پذیرفته است.

توافق برجام پرید ؟ | با یادداشت اخیر آمریکا امیدها برای حصول توافق درحال از بین رفتن است

علیزاده درباره توافق برجام گفت: رفتار طرف آمریکایی اخیرا یک مقدار متفاوت از قبل شده است در نتیجه با توجه به یادداشت اخیر آمریکا ممکن است که دسترسی به توافق زمان ببرد.

علی علیزاده، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رابطه با آخرین وضعیت و تحلیل از مذاکرات احیای برجام میان ایران و طرف‌های عضو برجام، گفت: بعد از اینکه پیشنهاد اروپا که به نظر می‌رسید آمریکا هم آن را پذیرفته بود را به ایران ارائه کردند، ایران هم با توجه به اینکه به دنبال توافق بود، با ۲-۳ شرط جزئی آن را پذیرفت و آماده توافق شد.

وی درباره توافق برجام ادامه داد: در نتیجه انتظار می‌رفت که آمریکا هم این ۲-۳ شرط را لحاظ کند و دسترسی به توافق بسیار نزدیک به نظر می‌رسید. حتی برخی معتقد بودند که آقای امیرعبداللهیان چمدان خود را بسته و آماده سفر به منظور امضاء توافق است.

نماینده مراغه اضافه کرد: حتی گروهی پیش‌بینی می‌کردند با توجه به احتمال هماهنگی اروپا و آمریکا و پذیرش ایران، این توافق طی یکی-دو روز انجام شود، اما اخیرا با یادداشتی که آمریکا ارسال کرده است تقریبا امیدها برای توافق دارد از بین می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره چرایی افزایش امید به توافق در هفته‌های اخیر اظهار داشت: در ایران گمان بر این بود که پیشنهادات اروپا با هماهنگی آمریکا تنظیم شده و آمریکا آن را به صورت غیررسمی پذیرفته است، در نتیجه اکنون که پیشنهادات اروپا برای ایران هم قابل قبول واقع شده لذا در گام نهایی توافق قرار داریم اما این گمان اشتباه بود.

وی درباره توافق برجام ابراز داشت: رفتار طرف آمریکایی اخیرا یک مقدار متفاوت از قبل شده است در نتیجه با توجه به یادداشت اخیر آمریکا ممکن است که دسترسی به توافق زمان ببرد.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این آدمای سبک مغز که چنین حرفهایی میزنند خبر از حال روز مردم ندارند و حتی از این اخبار منفی بهره میبرند. لعنت به خائنین به ملت

    • ناشناس ارسالی در

      بدبختای گیج هنوزم نفهمیدید اینها همش بازیه و سناریوهای از پیش نوشته شده و تقسیم کار شده بین شیطان بزرگ و نوچه های مفلوک و زواردررفته اروپاییش هست که اونقدر لب تشنه به امید سراب برجام مسموم ببرنتون لب چشمه و تشنه برتون گردونن که چشم بسته و گیج به همون سراب تو خالی و مسموم برجام قانع بشید و خوشحال و خمار از توهم پیروزی برگردید و به دست خودتون همچون دفعه قبلی خاک تاسیسات هسته ایمون رو به توبره بکشید و درش رو گل بگیرید و یه خاک حسابی هم تو سر خودتون بریزید و اونام سرخوش از پیروزی مجدد بر مشتی هالو جامهای شرابشون رو به سلامتی رژیم اسقاطیل سر بکشن و قاه قاه به ریشتون بخندن.

    • ناشناس ارسالی در

      باباسلام .دولتهای چین وروسیه از عدم توافق سودهای زیادی میبرند نفت ارزان جنس بنجل وقراردادهای استعماری پس بیشترین سنگ اندازی دربرجام از طرف این دودولت کمونیست بوده است

    • ناشناس ارسالی در

      جوانیمون،توبدبختی،رفت،توافق،بشه،نشه،چه،فرق،میکنه،ایران،بدبخته،ثروت،رفت،عربااب،نداریم

    • کریم ارسالی در

      کسی اگر دو دوتا کند متوجه خواهد شد که چه کسی در برهم خوردن برجام که زمان اوباما چهار هواپیما پول فرستاد که برای مردم ایران سراخر پول شماره گذاری شده بود سراز جنوب لبنان در اورد وقتی امروز توافقی مابین هرکس هرکشوری عهد میشود قراری هم میشود این کجا ان کجا امروز هم برجام خیلی راحت امضا میشود صحبت از پول است کشور اروپایی امریکا پول نقد دیگر نمیدهند بدهکاری کره گفتن کالا ببرید پول خیر اینجاست که قرارداد طول کشید اگرنه همان موقع حال اگر امضا شود نشود برای مردم عادی چیزی نمیچسبد اختلاس بالای اختلاس که یارو در صداسیما گفت اختلاس دزدی نیست فقط شیرخشک دزد دزدحساب میشود بایددستش قطع شود خاوری مرجان شیخ الاسلام دزدنیستن فقط کانادا رفتن استراحت

    • رستم ارسالی در

      یک عده هستندکه ازبه سرانجام رسیدن برجام منافعشان از این بلاتکلیفی وتحریم هاازبین میرود وهی آیه نحس میخونندتاشاید بهم بخورد مسولین باید ازاین فرصت بدست آمده و دادن امتیاز به ایران استفاده کنند من الله التوفیق

    • امیر ارسالی در

      توافقی صورت نمیگیره ندالان ن ده سال دیگه من سیاسی نیستم ولی کشوری که شیر خوب بده هم نخبه بیاد تو کشورم هم پول اختلاس نفت و منابعش صدسال حاضر نیستم این تحریم هارو بردارم آمریکا هم خر نیست با بقیه کشورها
      بالاخره یک کشور تو جهان بایس باشه کله خر و متعصب و بی خرد که بدوشنش

    • یک مستمری بگیر ارسالی در

      وقتی سردار ! کوثری اعلام می‌کند که بالای ۹۰درصد غنی سازی یعنی بمب اتم !! چه انتظاری دارید ؟ اگرواقعا ایران دنبال بمب اتم هست پس این بازی ها چیه ؟ فتوای شرعی اعلام برائت از بمب اتم برای چیست ؟ لابد توان دفاعی ! به چه قیمت ؟ (کره شمالی بمب اتم دارد ) پس دم از رفاه مردم نزنید .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه