ارسال به دیگران پرینت

حقوق | حقوق بازنشستگان

آخرین خبر درباره‌ی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | عزم جدی دولت برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران بازنشسته

محمد اسکندری گفت: در پیش نویس تهیه شده برای این لایحه تلاش می‌شود که حقوق بازنشستگان کشوری هم متناسب شود و هم منابع مالی آن دیده شود و خوشبختانه دولت هم این موضوع را در نظر دارد و عزم آن هم بر افزایش حقوق بازنشستگان است.

آخرین خبر درباره‌ی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | عزم جدی دولت برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران بازنشسته

حقوق بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش اندک و تنها ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال ۱۴۰۱ گفت: این مطالبه کاملا دقیق و درست است و همواره به عنوان یک مطالبه جدی توسط بازنشستگان مطرح می شود.

محمد اسکندری در این خصوص افزود: هم دولت و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این موضوع هستند و دولت هم مدافع این موضوع است. این امر باید تبدیل به یک لایحه شود و در بودجه ۱۴۰۲ مطرح و پیگیری شود.

وی افزود: در پیش نویس تهیه شده برای این لایحه تلاش می‌شود که حقوق بازنشستگان کشوری هم متناسب شود و هم منابع مالی آن دیده شود و خوشبختانه دولت هم این موضوع را در نظر دارد و عزم آن هم بر افزایش حقوق بازنشستگان است.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری در اسفندماه ۱۳۹۸ چهار هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می کرد، اظهار داشت: در حال حاضر این رقم به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده است. ما مشکلات و مسائلی که سازمان برنامه و بودجه با آن مواجه است درک می کنیم و می دانیم که به شدت تحت فشار هستند؛ اما به هرحال، باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود و این وضعیت بهبود یابد.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه