ارسال به دیگران پرینت

حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان جدید | حقوق بازنشستگان ۱۴۰۱ | افزایش حقوق بازنشستگان

بازنشستگان حسابشان را چک کنند | یک واریزی جذاب در راه

بیست و هفتم مرداد بعد از پنج ماه انتظار، سرپرست وزارت کار، مصوبه شورایعالی کار را برای بازنشستگان کارگری ابلاغ کرد. قرار است احکام جدید بازنشستگان شهریورماه صادر شود و به این ترتیب، بازنشستگان سایر سطوح در شهریورماه مشمول افزایش ۳۸ درصدی به اضافه‌ی مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار و ۱۶۶ تومان می‌شوند و حقوق خود را بر این اساس دریافت می‌کنند.

بازنشستگان حسابشان را چک کنند | یک واریزی جذاب در راه

واریز معوقات 5 ماهه حقوق بازنشستگان از امشب ؟‌

در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود؛ به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری  افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار  حقوق بازنشستگان  را بخوانید. ​

 

حقوق بازنشستگانمعاون دبیرکل خانه کارگر بیان کرد: اینکه دولت مدام می‌خواهد زمان بخرد، حق و حقوق بازنشستگان را محقق نخواهد کرد.

محمد حمزه‌ای در گردهمایی اعضای اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به آثار تورمی حذف ارز ۴۲۰۰تومانی اظهار داشت: ارزش حقوق کارگران و بازنشستگان امسال نصف شده است.

 

براساس کتابی که ما ترجمه کرده‌ایم و در سال ۲۰۱۴ میلادی در این کتاب بیان شده است که اقتصاد پایدار در گروی اشتغال پایدار است و افزایش اشتغال پایدار در حفظ ارزش دستمزد کارگران است.

حسن صادقی، رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری نیز در این مراسم با اشاره به مساله افزایش حقوق بازنشستگان تصریح کرد: ما امروز به مناسبت روز خبرنگار هم از خبرنگاران و صاحبان قلم تقدیر می‌کنیم و نشان می‌دهیم که جامعه کارگری و بازنشستگی از کسانی که صدای آن‌ها هستند، حمایت می‌کنند.

 
صادقی با اشاره به پنج ماه تلاش کارگران و بازنشستگان ابراز داشت: ما مانند مغنی تلاش کردیم تا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی منطبق با حکم هیات مدیره تامین اجتماعی بالا رود اما امروز شاهد این هستیم که نتیجه مبارزات و اعتراضات ما را در ارایه پیشنهاد افزایش حقوق کشوری‌ها و لشگری‌ها برداشت کرده‌اند و ما راه را برای این پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه باز کردیم.

وی بیان کرد: دولت در بودجه خود برای افزایش حقوق کشوری و لشگری ردیف قرار داده اما برای ما در تامین اجتماعی ردیف قرار نداده است. دولت تصور نکند با تلف کردن وقت برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی می‌تواند برای افزایش حقوق کارکنان خود زمان بخرد.

معاون دبیرکل خانه کارگر یادآور شد: اینکه دولت مدام می‌خواهد زمان بخرد، حق و حقوق بازنشستگان را محقق نخواهد کرد. سرپرست وزارت کار هفته گذشته زمان خرید تا بحث افزایش حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری را در مجلس مطرح کند.

صادقی با اشاره به ورشکستگی صندوق‌های کشوری و دولتی به دلیل ضریب پشتیبانی پایین عنوان کرد: دولت از جیب مردم و کارگران و مالیات پیدا و پنهان این صندوق‌ها را اداره می‌کند و حالا صندوق تامین اجتماعی را که مشمولان آن از جیب خود می‌خورند را از حق خود محروم کردند.

وی با تاکید بر مشکلات عمده‌ای که در زمان احمدی نژاد برای سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده است، گفت: اگر دولت برای پایداری صندوق تامین اجتماعی ارزش قائل است نباید این پایداری را به افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گره بزند و مسئولان نباید آدرس غلط بدهند. مشکل ناپایداری صندوق تامین اجتماعی در ۳۷ هزار میلیارد تومان بدهی کارفرمایان و ۴۰۰هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی است.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به اینکه پایداری صندوق تامین اجتماعی با اجرای افزایش حقوق صحیح متناسب با ماده ۹۶ قانون تامیم اجتماعی رخ می‌دهد و موجب کاهش فرار بیمه‌ای می‌شود، اظهار داشت: سو مدیریت و نگاه کمیته امدادی به صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ای ما را با مشکلات عظیم دچار کرده است و تا روزی که این نگاه تغییر نکند، مشکلات جامعه بازنشستگی حل نخواهد شد.

صادقی با توصیه به دولت درباره تن دادن به پرداخت ۳۸ درصد افزایش و ۵۱۵ هزارتومان مبلغ ثابت تصریح کرد: ما در مذاکرات مطرح کردیم که اگر دولت جیب خالی دارد می‌تواند بجای معوقات، سهام بانک رفاه کارگران که متعلق به خود ما است را بین بازنشستگان توزیع کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ روز بعد از ابطال رای دولت توسط رییس مجلس بنابر قانون اساسی دولت موظف است به قانون عمل کند اما هنوز چنین اقدامی از سوی دولت رخ نداده و در این شرایط بازنشستگان نمی‌توانند سکوت خود را ادامه دهد و توصیه می‌کنیم طی این سه روز دولت موضع نهایی خود را درباره حقوق بازنشستگان اعلام کند.

 

یکی از اعضای هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در صفحه توئیتر خود نسبت به اجرایی نشدن افزایش حقوق بازنشستگان واکنش نشان داد.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی بازنشستگان انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر احکام حقوقی بازنشستگان ابلاغ و اجرا شود.     

منبع : مثلث آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اگر ادعای افزایش درست هم باشد دردی را دوا نمیکند مابازنشستگان حالا نسبت به تهیه هزینه ازدواج تحصیل و حتی پوشاک و.... امید نداریم فقط لطفاً راهکاری ارایه بفرمایید چطور می‌توانیم زنده بمانیم متشکر

      • ناشناس ارسالی در

        سلام من جانباز هستم و بازنشته ماه قبل حقوق مرا کم ریختند از جانبازی تا حالا یک ریال چیزی دریافت نکردم والان ۷یا۸ ماهه باز نشست شدم وتعداد ۵ نفر هم هستیمبا ان حقوق داریم به سختی زندگی را پیش میبریم نه به امید این مسعولان به مغز به امید خدا واقعا خیلی بی کفایتید حداقل این حقوق نا چیز مرا از سر ؤتهش نزنید شما بیاید با این حقوق اونم دو نفره ده روز زندگی کنید من نمیدانم چجوری این بابت این فشآر بیان کنم یکنفر باشهبفهمه ولی پوست کلفت و مغز تو خالی به نظرت متوجه میشه فکر نمیکنم خدایا به داد این بدبختی ما برس ای خدا خسته شدیم

    • سلام ،لطفا اخبار حیجانی و تکراری به بازنشستگان تامین اجتماعی مخابره نفرمائید که باعث بی اعتمادی به خبر گزاری می گردد متشکرم؟؟ ارسالی در

      سلام لطفا اخبار حیجانی وتکرار به بازنشستگان تأمین اجتماعی مخابره نفرمائید که‌ باعث بی اعتمادی به خبرگزاری می‌گردد، متشکرم؟؟

    • سمیرا ارسالی در

      آخه چه اضافی چرابیخودادموامیدوارمیکنید

      • سید ارسالی در

        چرا اخبارهای دروغ چاپ می‌کنید. افزایش حقوق بازنشستگان کشوری امشب. فردا شب. بازنشستگان کشوری مسخره کرديد کار درستی نیست..اگر تا کنون افزایش آنجام نشده ضعف مجلس شورای اسلامی است..دولت بخصوص میرکاظمی انگار داره از جیبش در میاره..تورم ایجاد می شود. ولی حقوق بالا پس انداز بالاتر. و....ایجاد تورم نمکنند..واقعا مجلس شورای اسلامی چه می‌کند..

    • مستمری بگیر سایر سطوح ارسالی در

      نمایندگان اتحادیه کارگران بازنشسته
      خصوصا آقای بیات باید بداند حق به حقدارمبرسد وعدم انجام وظایف نمایندگی پیامدهای ناخواسته ای ازجمله طرد آنها توسط بازنشستگان دارد و بهتر بود بجای چاپلوسی وتعریف از بانیان اصلی چالش افزایش سالیانه بازنشستگان تامین اجتماعی از حامیان اصلی ما یعنی کمیسیون های اقتصادی،اجتماعی وتطابق قوانین قدردانی کنند .ما بازنشستگان عمیقأ از پشتیبانی بی دریغ مجلس در چالش افزایش سالیانه بازنشستگان سپاسگزاری میکنیم و علیرغم فشار وگاهی تهدید از جانب دولت که متوجه مامیسد ،محلس نهایت مودت و پشتیبانی را مبذول داشتند ومل قدر دان انهاهستیم

    • پرویز حسنی آزاده جانباز عصاب روان ارسالی در

      راهش این به این ها رای در راپیمای ندی مردم ما که آزاده جانباز هستیم حق حقوق مآ را بنیاد شهید میدوزد وای به حالا شما این حرف ها و دروغ سرکاری تو ادارات حرف بزن ضد انقلاب من تاژ از زندان اراک آزاد شدمآنقلاب

    • ناشناس ارسالی در

      چک کردیم هیچ خبری نبود قبر پدر وجد وابای هر چه دورغگو را هم ریدیم بجز این اگر خبر درست حسابی نداری اینقدر بلند گو بدست نشو

    • بازنشسته ارسالی در

      آقا دست از سر بازنشسته ها بردارین... قراره چندغاز به حقوقشون اضافه بشه شما خودتونو پاره کردین از بس نوشتین، عرضه دارین از حقوق دادگستری و وزارتخانه ها و نمایندگان مجلس و ... بنویسین.

    • بازنشسته ارسالی در

      بر پدر و مادرت لعنت با این ترینر زدن
      شما جمهوری اسلامی ایران را نسبت به مردم بی اعتماد می کنید خدا ازت نگذره
      با این خبرت ملت بدبخت کردید

      • ناشناس ارسالی در

        کجاست عدالت حضرت علی علیه السلام امان ازمدیران بی کفایت وبی لیاقت خدامرگتان بده انشالله فقط مملکت ی شاه می خواد 92هزارملیارد تومان ازحق کارگران زحمتکش مدیران ارشد دزدی کردند خدا ازتان نگذرد وخدامرگ به نمایند اراک بده باصحبت کردند ش زیز 20میلیون تومان تومملکت جمهوری اسلامی زیز فقراست خدامرگتان بده با دزدی‌ها تان بی شرفا

    • بازنشسته ارسالی در

      تا این این خبرهای پوچ‌کفن نشود تا .....‌‌کفن نشود ایران آباد نخواهد شد این چیزها دردی رو درمان نمیکنه این چیزها فقط مرحم کوچکی است برای یک هفته ملت خودتان را بخواب نزنید

    • ناشناس ارسالی در

      بازنشستگان کشوری چه گناهی کردن که ده درصد باید اضافه حقوق داشته باشند عجب برابری در حکومت اسلامی

    • ناشناس ارسالی در

      چراآدرس غلط می دهیداین خبرقبل ازاعلام افزایش مستمریهاست...

    • سزاب ارسالی در

      بسه ،،،توروخدا اینقدر دروغ گفتید ودروغ نوشتید ،خسته نشدید،الکی همش اطلاعیه،خبر سازی کذب،شایعه های بی اساس ونادرست،،،،کجاست اصافه،حقوق،،کجاست همسان سازی،کو معوقات،کو سی وهشت درصد،،اینقدر به شعور ودرک بازنشسته ها توهین نکنید،برید بازم اختلاس های میلیاردی کنید وحالشو ببرید،،،لعنت بر دزدای ستمگر ظالمین،،

    • بازنشسته تامین اجتماعی سخت وزیان اور ارسالی در

      مابازنشستگان تامین اجتماعی ازفعالان کارگری وبازنشستگی حیئت تطبیق مجلس واقای پورابراهیمی وهمکاران توحیئت اقتصادی واجتماعی مجلس تشکرمیکنیم وازاقای قالیباف که به دولت نامه نوشت ومصوبه ۱۰درصدراحذف کردن وبلاخره ازمدیرعامل تامین اجتماعی وسرپرست وزارت کاروحیئت امناتامین اجتماعی تشکرمیکنیم امیدواریم دفعات بعدباشجاعت بیشتربه نفع بازنشستگان تامین اجتماعی قدمی بردارن که دولت به خودش اجازه نده دخالت کنه وامیدواریم کاری کنن که دست دولت رابراهمیشه ازتامین اجتماعی کوتاه کنن انشاالله واگه کمک خاستن روکمک مابازنشسته های تامین اجتماعی میتونیدحساب کنیدکافیه فراخوان بده

    • مهراب ارسالی در

      سلام چرااین اخبارتکراری می زنیدای کاش اینقدرکه حرف می زنید یک سرسوزن عمل می کردیدفقط خوب یلدیدتن وبدن بازنشسته هارابلرزانید لعنت برکسی که حق وحقوق قشرضعیف راپایمال کند .

    • ناشناس ارسالی در

      خدا پدر تان را بیامرزد که حقوق مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی کار گری را افزایش دهد اونایی که باعث شد ن حق ب حقدار برسد متشکرم

    • ناشناس ارسالی در

      یه فکری بحال بازنشستگان کشوری و لشکری هم کنید

    • بازنشسته ارسالی در

      تیتر خبر پرداخت معوقات بازنشستگان است هر مطلب تکراری و تاریخ گذشته نوشته شده به غیر از موضوع اصلی خبر،
      دقیقا نمیدانم منظور اهالی رسانه چیست آیا با این کار میخواهند تعداد بازدید از صفحه خود را بیشتر کنند یا باعث بی‌اعتمادی به خواننده ها شوند

    • کسا ارسالی در

      ای کاش سانسور نداشتید تا ما هم حرف دلمون رو" با اون آقا یا خانمی که به خاطر ۲تا بازدید بیشتر چنین تیتری زده" بزنیم

      • بازنشسته ارسالی در

        داداش چراحرف دلت نمیزنی بزن
        ....‌
        لعنت برپدرمادردروغگوتون کدوم معوقه کدوم افزایش لعنت ب همه مرده وزنده شون حقوق نرسیده تموم شدقسط وقرض و....لعنت برپدرمادرشون باحقوقی ک میدن

      • شهرام ارسالی در

        بس که بیشعور و کودنه !

      • شهرام ارسالی در

        خیلی بیشعور و نادانی که با احساس و آبروی بازنشستگان بازی میکنی و حتما لایک هم میخوای !

      • شهرام ارسالی در

        این کچله تو برنامه و بودجه گفته اصلا اعتبار پرداخت نداریم !

    • ناشناس ارسالی در

      چرا اینقدر دروغ میگویید درغگو مگر دشمن خدا نیست پس همه چی کشکه

    • بازنشسته ارسالی در

      هیچ سی و هشت درصدی در کار نیست بازهم دقیقه نود سرمان را کلاه گذاشتنند پرداختی بنده بیست و پنج درصده تفاوت تا سی و هشت درصد را از چه دزدی باید گرفت اونم بعد از ششماه خوبه دیدید خرتو خره گفتید فقط بیست و پنج درصد کافیشونه ،همشو ازتو میگیریم ما که مسخره شما دزدان نیستیم

    • ناشناس ارسالی در

      لطفاً حالا دیگه در گاله را ببندید چی داده آید که تو بوق کرنا گذاشتید

    • بازنشسته شریفی که یارانه اش قطع وحقوقش توسط دولت سیزدهم ضایع شد ارسالی در

      قانون در بعضی موارد یکطرفه عمل می کند چرا نمی دانم قانون گزار بایستی این عیب بزرگ را برطرف کند !؟

    • حامد ارسالی در

      لطفا تیترهای مزخرف نزنیداین چه تیتریه واریزی جذاب

    • ناشناس ارسالی در

      اصلا هیچ حرفی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری نیست ؟ فکر کنم از دل برود هرآنکه از دیده برفت شدیم ؟ ما را فراموش کردند و از قلم انداختند

    • ناشناس ارسالی در

      مسئولین مربوط بازنشستگان کشوری خوابند وفکر میکنند این بازنشستگان از مملکت دیگی حمایت می شوند ، خداکنه ازخواب خرگوشی بیدار شوند

    • ناشناس ارسالی در

      اول مجوز گران کردن صد درصد کلیه اجناس و خدمات و معیشت مردم را صادر میکنند و پس از ۴ ماه ۳۰ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه میکنند ؟؟!! آخرش مردم با ۷۰ درصد گرانی و تورم باید دست و پنجه نرم کنند !!؟؟

    • محمد بازنشسته ارسالی در

      ببندید درگاراژ رو ...احمق تر از خودتون خودتونید نشستی فقط تیتر های جذاب بزنی که خونده بشید . ای خاک عالم برسرتون که هرچی بازنشسته ها میکشن از دست شما میکشن
      بازنشسته های محترم بازیچه دست شما آشغالها نیستند که تیترهای دروغین میزنید دست از سر ما بردارید بزارید با درد خودمون بمونیم !

    • مستمری بگیرکشوری ارسالی در

      حقوق دیروزگرفتیم امروزتموم شد

    • مهدی ارسالی در

      خيلی خيلی کوسکشه اونی که تیتر میزنه ولی داخل متنش کلا کسشعره

    • مهیارها ارسالی در

      اخه بی دین
      اخه بی وجدان
      چرا حرف چرتمیزنید هرموقع پول شد بریزینگم شین احمق ها چراما بازنشستگان رادست انداختین بخداخداراخوش نمیاد دست بردارین از این کثافتکاریهایتان

    • بازنشسته ارسالی در

      واقعا از این همه خبر دروغ سیر نمیشید شما دیگه کی هستید

    • افلاطون دژاهنگ ارسالی در

      سلام ترابه خدا شمارسانه ها چشم وگوش ملت هستید مارا الکی امیدوارنکنیذ واریزی هست ماراچشم انتظار نزاریذ من بدبخت باشش تابچه پنچ میلیون دریافتی تکان نخورده حداقل معوقعه یک ماه راواریزکنید تاگرسنه نمانیم ترابه خدا

    • نادر امینی ارسالی در

      بسه بسه دیگه دروغ ........

    • ناشناس ارسالی در

      بی ناموس های بی شرف حق خودمونه میدید مگه شاهکار کردید

    • حسین مرادنادری ارسالی در

      باسلام ۳۸سال سابقه کار دارم ۳۵سال حساب کردن لطفا برحسب ۳۸سال پول بیمه دادم بایدحساب کنید کنانکنید حق بحق دار برسنید جوانیم گزاشتم باگاروتلاش از خدای متعال رازیم خداراشگر

    • ابوالفتح مختاری. ارسالی در

      سلام. چرا با توجه به گرانی. یارانه مستمری کارگر بدبخت به صرف خرید یک ماشین برنده با هزاران قرض. لوله حذف. کردند چرا حق مسکن حق اولاد عیدی. پاداش مستمری که ۱۸ سال سابقه کار دارد بر اساس سابقه است مگر خرید گرانی. اجناس در مغازه. بر اساس سابقه است مگر عامل گرانی. دولت نیست پس کارگر بدبخت چه گناهی دارد که باید آرزو به دل یک کیلو گوشت برای فرزندان خود باشد چرا فقر به اندازه بخور نمیر زندگی کنیم. دولت محترم. به حقوق پایین توجه کنید به سابقه توجه نکنید چون قیمت اجناس ربطی به سابقه بازنشسته بدبخت ندارد

    • کمال ارسالی در

      آقا ندارن دیگه از اینور دو تومن پول میدن مجبور میشن پول چاپ کنن از اونور جنس دو برابر میزاره روش دست از سر کچل دولت بردارید . خوشتون میاد بجای تخم مرغ سه هزاری تخم مرغ شیش هزاری بخرید آخه این چه کاریه خخخ

    • ناشناس ارسالی در

      خط فقر ۵۰میلیون حقوق ۵ میلیون خوبه صفر رو به نفع خودتون کم کردید از اینهمه دروغ خسته نشدید اگه مفت خورا ها رو کم کنید به ماهم یه چیزی مرسه

      • محمدباقر ارسالی در

        سلام این حرفا مفت خور ها را باید در خیابان به جلوی استانداری ها جمع شویم تا بفهمم که این مردم حق خود را میگیرم

    • ا م ا لبنین ارسالی در

      سلام آقای عزیزی که می گویید بازنشسته لشکری از جیب دولت می خورد مگر از شما بازنشستگی کم کردند از لشگری باز ن‌سته گی کم نکردند در ضمن شمای نوعی که با با سودشدنتن دارید حقوق می گیرید در کجا باسود شدید در همان کلاس های معلمانی که هم در کلاس و هم در منزل با دقدقه چه کارهایی انجام دهند تا شما ی نوعی باسود شوید. همان معلمان بر گردن شما حق دارند اگر هم به فرض مثال بازنشستگی از حقوقشان کم نکرده بودند باید از همه باسواداایی که سر کار هستند و حقوق میگیر ند سهم معلمان را تأمین می کردند آقای عزیز

    • ناشناس ارسالی در

      والله مگه خام چشم ایت دولت مردان روسیرکنه وگرنه اینقدرمیلیاردی درامدکشورپمیخورن دیکه دستشونوبه حق بازنشتگان ومستمری بگیران بدبخت که اکثرامال یتیم هست کوتاه کنن خجالت بکشن حقوق یه بازنشته که بزرک خانواده میشه ازپول توحیبی بجه هاشون کمتره واقعادرک نمیکنن خدارودرنظرندارن حق والناس حالیشون نیس واقعا... خدارسواشون کنه انشاالله

    • مجید ارسالی در

      من که باور نمیکنم چون شش ماه فقط دوروغ شنیدم این هم دورغ. دورغ دورغ

    • ناشناس ارسالی در

      فقط کاری با این مردم کردن که همه از این دولت بیزار و به ستوه آمدن فقط باید شکایت مون و پیش خدا ببریم هیچکس جوابگو نیست

      • ناشناس ارسالی در

        مگه خدا هم هست به والله اگه باشه اگه هست چراسنگ برسرمسولان کشورنمی باره

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ب دوستان بازنسشته کشور ببخشید ببخشید ولی حقمون که بلاها ب سرمون میاد چرا چون خودمون بودیم که این هارو بر سر کار اوردیم تا ما برده اونا باشیم پس لعنت فحش ندین بهشون چون کار خودمون بوده خودمون خواستیم 50 سال پیش مگه چطور بود که همتون ریختید تو خیابان ها اینم نتيجه کارمون

    • مش نقی ارسالی در

      من فقط یه چبز میگم واسلام........زرررررررررررررررررشک.

    • ناشناس ارسالی در

      صندوق بازنشستگی کشوری را دولت مدیریت کرده و هرچه شده مسبب دولتها هستند این صندوق قبلاً یکی از بزرگترین سرمایه گزاران کشوربوده است.

    • سعید ارسالی در

      با سلام
      لطفا اخبار جنجالی وبیخود ارائه نفرمائید . بازنشستگان بازیجه دست شما نیستند .

    • ناشناس ارسالی در

      خبرنامه ۵۵ ، خبری غیرازاخباربازنشستگان ندارید؟لطفا دست ازسربازنشستگان بردارید .بااحساسات این قشرمحترم بازی نکنید خجالت بکشید بی شعوری هم حدی داره

    • ناشناس ارسالی در

      سلام آقایان مسئولین محترم چیزی که برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته اید بازنشستگان کشوری هم در ایران زندگی می کنند ملت ایران زیر چرخهای ا قنصاد مقاومتی وندانم کاری مسئولین عزیز بی رای مردمی و غارتگران بیت المال بازار آزادی حقوق پرداختی با ریال وخریدهای روزانه به اندازه دلار مردم را ذله نابود کرده خواهشمند است ما راهم مثل مردمانشان وفلسطین ویلن ببینید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام.
      اصلا این آقای میرکاظمی که آدم قیافه اش را نگاه کنه مریض میشه.
      چرا دشمن اصلی بازنشسته هاست چندین بار تکراری میگه افزایش حقوق کارمندان وبازنشسته ها تورم ایجاد میکنه نباید افزایش پیدا کنه مگر این مردک از جیب باباش میده چرا ۱۰۰م حقوق خودشون وآقایون باعث تورم نمیشه
      چرا بابهانه حذف ارز ۴۲۰۰تومانی ۴قلم که در اصل۴۰۰۰قلم شده وروغن ۸۰هزارتومانی را۴۶۰هزا. تومان یعنی ۶۰۰درصد افزایش دادند مردم را به فلاکت کشوندن تورم ایجاد نمیکنه

    • محمدنظام ابادی ارسالی در

      یک زمانی من ۶۰هزارتومان به بیت المال دست درازی کرده بودم ازسر جوانی ونادانی حکمی که قاضی مرتضوی برایم برید ۴۸۰هزارتومان جریمه و ۷ماه زندان وانفصال دائم ازخدمات دولتی . اگر با اختلاسگران ونجومی بگیران سازمان تامین اجتماعی همچین حکمی بزنید مطمئن باشید همه حساب کار دستشون میاد خوب وقتی دزدو قاضی باهم سرو سری دارندیا قانون خوبی برای برخورد نداریم هیچ موقع مملکت درست نمیشه

    • اسمعیل دهقان قله زو ارسالی در

      باسلام واحترام بازنشستگان کشوری آموزش وپرورش چه گناهی کردند که بشکسته شدن جواب پس بدهند از ما که مرتب قبل از اینکه حقوق بدهند اول حق بازنشستگی کسر می کنند بعد چیزی بماند برای ما خواهند داد پس ما گناهی نداریم 30سال خبر کردیم حالا نه پاداش پایان خدمت پرداخت کردند ونه علی الحساب رتبه بندی ونه کمک هزینه ازدواج سال94 مگر ما زندگی نداریم چند نوبت کمک رفایی برای شاغلین پرداخت شد ولی برای ما هیچ خبری نیست از همین مهر ماه 1400که ما بازنشست شدیم هرروز چیزی پرداخت می کنند برای ما رسمی آموزش وپرورش 30سال خدمت هیچ ریالی پرداخت نکردند باتشکر

    • م ارسالی در

      شش ماه هست که هر روز دروغ تحویل بازنشسته های کارگری میدین خدا از سرتون نگذره که هر روز با این دروغهاتون باعث گرونیه اجناس میشید

      • علی ارسالی در

        تیتر های بی مورد نزنید ۳۹ سال حق بیمه پرداخت کردم حداکثر ۳۵ سال آن را محاسبه وتعیین حقوق کردند بقیه

    • محمد ارسالی در

      ترفند جدید دو قشربازنشسته رو کشوری و لشکری مقابل بازنشسته تامین این میگه تو بیشترمیگیری اون میگه تو بیشتر میگیری آقایون هم نشستن به ریش من وتو می‌خندن ما هنوز داریم با هم بحث میکنیم باید قابلمه اینها رو زد چپه کرد

    • ناشناس ارسالی در

      خداوندسرنگونتان کندچراآنقدردروغ می گید

    • عبدالله ارسالی در

      واقعا خجالت داره دزدای معلوم الحال

    • رزا ارسالی در

      سلام جناب رئیس بیمه همسرم ۳۵سال سختی کارجانباز۲۵درصدکه تاحالاهیچ دریافتی ازبنیادنداشتیم الان باداشتن یک فرزندمعلول عروسونوه‌ ودکتررفتنمون چجوری‌زندگی کنیم حقوق‌شوهرم ۱۲تومن دارم خرج ۷نفرومیدم بابرنج ۱۲۰تومن کیلویی /روغنواغلام‌دیگرخودتون میتونیدبااین حقوق برسونید؟ظلم‌ب بازنشسته نکنیدخدا‌جای حق نشسته خودتون میخوربدمیبریدتوقع داریدمابمیریم‌ازگشنگی چرادولت ایران بفکربازنشسته هانیست فقط وعده‌سرخرمن اوناییکه حقوقشون‌۱۰ب‌بالاست زحمت بیشترکشیدن‌سختی‌کاردارن چ حقوقی برای‌اینادرنظرگرفتید بخدا کفاف نمیده اگه اضافه حقوقی‌ باشه بایدواسه همه‌برابراضافه شه

    • ناشناس ارسالی در

      مگه دل درد مکنه گه خبر دورغ می دهی خدایا خسته شدیم از دست این از خدا بی خبرهاخدا لعنتون کنه

    • ناشناس ارسالی در

      همش دروغ

    • بازنشسته بدبخت ارسالی در

      ۳۰سال زحمت کشیدیم..بخدا اگه سرچهارراه گدایی کرده بودم العان بهترین زندگیو داشتیم.آخه باپنج میلیون و بچه ضایعه نخاعی چطوری میشه زندگی کرد..دیروز حقوق دادن امروز ۱۰۰هزار مونده..خدایا بکش مارو راحت بشیم..جوانیمون حیف شد هیچی هم نشدیم..۲۹روزدیگه باید صبر کنیم تا دوقرون بدن.

    • حمدی ارسالی در

      کیر کریمی همراه کیر تمام بازنشسته ها توی کس زن جنده ات ‌. کونی .دیوث . کیر لیس . کس کش .دگوری . کونت چقدر کیر کلفت می خوره . کیر خر توی کونت ننه کیر دزد . مادرت هم جنده بوده کس کش دروغ برای چی می نویسی ؟ امشب توی شورت ات را چک کن واریز کیر خر توی کونت هست جا کش کونی زن جنده

      • ناشناس ارسالی در

        دمت گرم عمو

    • غلام احمدی ارسالی در

      سلام،ثورابخداایمقدرخبرندیدبااعصاب بازنشستهابازی نکنیدهمه چیز را به بختمان گران کردیدبنده با ۳۲سال پرداخت حق بیمه ۴۲۰۰میگرقثم حالاشده۵۸۰۰کجا ۵۷ درصداضافه شده لطفا جواب بدید تشکر

    • شهرام ارسالی در

      عزیز شارلاتان ، زحمت بکش خبرت بیاد ، از نوشتن تیتر دروغ و تکراری اجتناب کن . آفرین بچه !

    • حسن ارسالی در

      باسلام واقعا وبی نهایت من ازاین سایت خبرگزاری رضایت ندارم چون باجابجائی کلمات متن وازمطلبی که هیچگونه اطلاعی ندارن چاپ میشه وباروح وروان موسپیدان بازنشسته دچارانحرافشان شده ،،عزیزی که این مطالب راازسایتهای دیگردزدی می‌کنی بخاطرچندریال پیداکنی داشته باشی حاضرهستی پدرت رامسخره واطلاعات دروغ بگی،،واقعااگرفکرت این باشد خیلی خیلی بی وجدان هستی،،همین بسه خودتواصلاح کن،،ممنون از اینکه شرمنده بازنشستگان شدی

    • باز نشسته فرهنگی، ارسالی در

      بسه دیگه، مادست شما خوانده ایم، شما ها لیاقت ندارید که بر کرسی قانون و حاکمیت حقوق حقه بازنشستگان که در تمام دوران اشتغال ماهانه کسر کردید دعوی حق بکنید، امروز ،فردا، ماه دیگه، امشب ، فرداشب، یعنی چی ؟ شما دارید وقت میخرید برای نگه داشتن پست و دزدی خودتان آنهم از حساب بازنشستگان ، ضربالمثل مشهور میگه بزک نمیر بهار میاد ،علف دراز دراز میاد ،خودتونین

    • رویا ارسالی در

      ما با توجه به اینکه تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۴بازنسته شدیم تا کنون یکریال حقوق دریافت نکردیم اخر پنج ماه است بازنشسته چطور بدون حقوق زندگی کنه ترا به خدا رسیدگی کنیدهزینه ها سنگین است

    • بازنشته ارسالی در

      باسلام وقتی دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی وعدالت قیمت ها با دلار آمریکای بالا می برند حقوق بازنشستگان که زیر خط فقر است به معنای فقر پاشی است و تحقیر بازنشته جلوی خانواده با کهولت سن و بیماری و فرزندان بیکار است ده درصد اضافه حقوق تحقیر بازنشته

    • ناشناس ارسالی در

      قطعا کمیته مجازات مجددا احیا خواهد شد

    • ناشناس زحمت کش حقش را خورده ارسالی در

      من ۳۵ سال زحمت کشیدم ولی ۳۱سال برام محاسبه کردند در حال حاضر با این حقوق ناچیز و قسط جهیزیه واقعا چیزی برام نمیمونه با این گرونی های آب برق گاز تلفن وووو مگه تهش چیزی میمونه واقعا خدا از شون نگذره همه شون شکم های گنده مغزهای فندقی نشستند دارند برای مملکت مون تصمیم میگیرند وای بر ما که چه تو روزگاری داریم سر میکنیم بیسوادی سران مملکت بهتر از این هم نمیشه

    • اصغر موسوی ریزی ارسالی در

      بازنشستگان حسابشان را چک کنند
      براچی چک کنند
      چقدر خبر جفنگ مینویسید
      مگه قرار نیست از مهر ماه تفاوت حقوق بازنشستگان واریز شود
      چقدر اخبار بی شعوری

    • ابوالحسن بزمی بازنشستهٔ تامین اجتماعی ارسالی در

      عزیزانی که دررأس جامعهٔ بازنشستگان تامین اجتماعی رسالت دفاع ازحق وحقیقت وحقوق معوقهٔ این جامعه را به دوش میکشید خداقوت، خسته نباشید، بعنوان یکی از اعضای کوچک این خانواده دستتان رامیبوسم،
      ولی باتوجه به گذشت چهل سال ظلم درحق کارگران وبازنشستگان این سازمان بزرگ وغارت دارائی تامین اجتماعی به وسیلهٔ دولتمردان نالایق دردوره های پی درپی دیگر جایزنیست بازبان ادب با این جماعت سخن گفت امروز به همهٔ ملت ایران ودست اندرکاران نظام روشن است که امثال مسعود میرکاظمیها به تنها مطلبی که اهمیت نمی دهند حق کارگران وبازنشستگان است این مردک بیسواد ونادان حتی شعوراین را ندارد که متوجه شوند حداقل 20%از این بازنشستگان مدیران دیروز کشوربوده اند وهزاران نفر شایسته ترازآنهارا تحویل ایران داده اند یا نمی فهمد یاخودش را به خریت زده است،
      ازاین روبهتراست ضرب الاجلی درنظربگیریم وهرچه زودتر حق خودرا ازحلقوم این خودکامگان بیرون بکشیم پنج ماه با سختی سپری کردیم واین نابخردان توجهی به سفرهٔ خالی وعرق شرم روی پیشانی ما نکردند وفقط با اراجیف تکراری زمان میخرند،
      شما عزیزان زمانی را درنظربگیرید بایک فراخوان سراسری بازنشستگان پوزهٔ دروغگویان روباه صفت را به خاک بمالیم،
      تا جنگ بود، مامردجنگ بودیم، شیرژیان بودیم، یاران حیدرکراربودیم، سی سال حق بیمه پرداخت کردیم که امروز حتی نیازمند فرزندان خودنباشیم، ولی نتیجه چه شد،
      اختیار زندگی ما افتاده دست مشتی دزد بیسواد، یک یاعلی بگوئیم ودشمن بعثی انگلیسی را که درلایه لایهٔ حکومت کشورمان رخنه کرده شناسائی ورسوا کنیم تا حق کشی ریشه کن شود، إن شاألله،

    • ناشناس ارسالی در

      سلام این قدرشعاردروغ ندین کوکجاست چرامارومسخره کردین چراخبردروغ میدین حسابمونوچک‌کردیم خبری نیست همش دروغ کدوم‌حساب کدوم‌خداجزا کدوم پول کدوم همسان سازی کدوم ماوتفاوت کجاست پس چرامامستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی رومسخره میکنیدخداازتون نگذره امیدوارم

    • علی ارسالی در

      سلام . خدا لعنت کند کسانی که با آبروی بازنشستگان بازی میکند و هر ساعت بی دلیل ته دل بازنشستگان خالی میکنه که افزایش حقوق این ماه یا ماه بعد دولت متاسفانه این پیام هایی از طرف دشمنان است حذف یا شناسایی افراد داخل و برخورد با آنها نمی کنه . و فکر افزایش حقوق که بازنشسته ای که لیسانس و ۳۰ سال کار با حقوق ۷ میلیون واقعا وحشتناک و جهیزیه دختر چگونه میتوان تهیه کرد فقط میگه پول برای بچه دار شدن ببین میتونه ازدواج کنه بعد بچه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه