ارسال به دیگران پرینت

قتل زن جوان | همسر صیغه‌ای | رابطه زناشویی عجیب | رابطه زناشویی خشن

رابطه زناشویی عجیب کار دست این مرد داد | ماجرای خفه کردن زن صیغه‌ای وسط رابطه زناشویی عجیب! + جزئیات

خانواده المیرا بعد از اینکه تلفن همراه او خاموش شد و او به طرز مشکوکی ناپدید شد، پلیس را در جریان قرار دادند و در تحقیقات اولیه، مأموران به همسر صیغه‌ای المیرا به نام پویان مظنون شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

رابطه زناشویی عجیب کار دست این مرد داد | ماجرای خفه کردن زن صیغه‌ای وسط رابطه زناشویی عجیب! + جزئیات

ماجرای خفه کردن همسر صیغه‌ای چیست ؟

خانواده المیرا بعد از اینکه تلفن همراه او خاموش شد و او به طرز مشکوکی ناپدید شد، پلیس را در جریان قرار دادند و در تحقیقات اولیه، مأموران به همسر صیغه‌ای المیرا به نام پویان مظنون شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

قتل زن جوان در جریان رسیدگی قضائی قرار گرفت، در جریان قتل زن جوان همسر موقت او بازداشت شد و اعتراف کرد بعد از قتل جسد را دفن کرده است. در حالی که ادله‌ای اختلاف مالی مقتول و متهم قبل از قتل را ثابت می‌کند، اما متهم ادعا می‌کند که انگیزه قتل رفتار خشن در روابط زناشویی بوده است.

۲۴ مهر ماه سال ۹۹ رسیدگی به پرونده ناپدید شدن ناگهانی زن جوان به نام المیرا در جریان رسیدگی قضائی قرار گرفت. خانواده المیرا بعد از اینکه تلفن همراه او خاموش شد و او به طرز مشکوکی ناپدید شد، پلیس را در جریان قرار دادند و در تحقیقات اولیه، مأموران به همسر صیغه‌ای المیرا به نام پویان مظنون شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

پویان در جلسات بازجویی پرده از راز قتل المیرا برداشت و گفت جسد را بعد از قتل در حاشیه شهر دماوند، دفن کرده است. به این ترتیب جسد المیرا حدود ۲۰ روز بعد از به قتل رسیدن او کشف شد و پرونده قتل برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و متهم پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی اولیای دم شکایت خود را از پویان مطرح کرده و تقاضای قصاص متهم را کردند سپس متهم در جایگاه دفاع حاضر شد و گفت: «اتهام قتل عمد را قبول ندارم. من و المیرا مدتی بود با هم ازدواج موقت کرده بودیم و قرار بود به زودی عقد دائم کنیم. من از ازدواج اولم یک پسر دارم و المیرا با پسر من ارتباط خوبی داشت و وابستگی آنها به هم باعث می‌شد بیشتر روی تصمیمم برای عقد موقت مصمم شوم.

من و المیرا همدیگر را دوست داشتیم و هیچ اختلافی با هم نداشتیم اما ما به روابط زناشویی خشن علاقه داشتیم برای همین من گاهی دستانش را می‌بستم. شب حادثه من مست بودم و متوجه نشدم که گلوی او را فشار دادم اما یک دفعه دیدم که دیگر نفس نمی‌کشد. خیلی ترسیده بودم و برای همین جسد او را دفن کردم.»

بعد از اظهارات متهم، وکیل اولیای دم لایحه دفاعی خود را ارائه داد که مطابق آن ادعا شده بود که المیرا و متهم اختلاف مالی داشتند. خودروی سراتوی المیرا به نام متهم بود و همچنین متهم از المیرا خواسته بود که به او وکالت کاری دهد.

قضات دادگاه بعد از شنیدن اظهارات متهم برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      میخواهم،زنده بمانم. تمام. ولی زخمه گلو دارم. غده در گلو دارم. چکنم؟دارو گیاهی چی داری؟

    • محمدولایی بازنشسته ارسالی در

      دولت جدید با حذف متناسب سازی حقوق بازنشسته کشوری ولشکری گلوی ما و خانواده را بریده است

    • احمد ارسالی در

      توان خیانت به شوهر اول همینه وقتی طلاق میگیری دوباره دونبال سرمایه ثروت میرن خانمها توانش همینه

    • کریم ارسالی در

      رابطه خشن مثلا اگر ارم بی سر صدا رابطه داشته باشندنمی شود حتما مثل وحشی بزنند در پیکر کوچه زن بیاد پایین البته زنان اینجور می خواهند علت چیه بعضی از زنهااین حالت خوب مرد الان بیادرست کن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه