ارسال به دیگران پرینت

قتل فجیع | قتل | قتل مرد تهرانی

قتل فجیع آقای مهندس در خانه اش | مظنون قتل یک زن است

مقتول مردی ۴۶ساله بود که همسر و فرزند او در آمریکا اقامت داشتند. مرد جوان هر روز با همسر و فرزندش در ارتباط بود اما از نهم اسفندماه همسرش هرچه با او تماس می‌گرفت پاسخی دریافت نمی‌کرد. وی که نگران شده بود با شوهرخواهرش تماس گرفت و از او خواست سری به خانه‌شان بزند و خبری از شوهرش بگیرد.

قتل فجیع آقای مهندس در خانه اش | مظنون قتل یک زن است

ماجرای قتل فجیع آقای مهندس در خانه اش چیست ؟

شوهرخواهر این زن که کلید یدکی خانه را داشت، خودش را به آنجا رساند و پس از ورود به خانه با جسد غرق در خون باجناقش در اتاق خواب مواجه شد. در این شرایط بود که ماجرای این حادثه به پلیس و قاضی جنایی اعلام شد و تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند. در ابتدا ماموران به تحقیق از باجناق مقتول پرداختند. او درباره این قتل فجیع گفت: مقتول، مهندس ساختمان بود و از زمانی که همسر و دخترش برای زندگی به آمریکا رفته‌اند تنها زندگی می‌کرد.

من و همسرم هرازگاهی به او سر می‌زدیم و برایش غذا می‌بردیم اما امروز وقتی به خانه‌اش رسیدم با دیدن جسد او شوکه شدم. در ادامه تحقیقات مشخص شد که ۲روز از زمان مرگ می‌گذرد و دلارهایی که در خانه‌ مقتول بوده سرقت شده است. همچنین مأموران به جست‌و‌جو در خانه وی پرداختند و یک دست لباس زنانه پیدا کردند که آثار لکه‌های خون روی آن وجود داشت اما متعلق به مقتول نبود. از سوی دیگر با توجه به سالم بودن قفل در، فرضیه جنایت از سوی یک آشنا با انگیزه سرقت قوت یافت. در ادامه، ‌چند مظنون در این پرونده دستگیر شدند اما هیچ مدرکی علیه آنها نبود و همه‌شان آزاد شدند.

تحقیقات در این پرونده برای کشف اسرار جنایت کماکان ادامه داشت تا اینکه در تازه‌ترین تحقیقات پلیسی، ردپای یک زن آشنا در این جنایت به‌دست آمد. آنطور که پلیس دریافته، زن آشنا روز حادثه در اطراف خانه مقتول دیده شده بود. او روز حادثه به همراه همسرش در اطراف خانه مقتول پرسه می‌زدند و این فرضیه مطرح شده که احتمالا زن جوان به همراه همسرش وارد خانه شده و سپس زن جوان در جدال با آقای مهندس، ‌وی را به قتل رسانده و بعد با همدستی شوهرش دلارهای مقتول را سرقت کرده‌اند.

به دست آمدن این سرنخ‌های تازه موجب شد زن آشنا بازداشت شود. او دیروز برای تحقیق به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و درحالی‌که اشک می‌ریخت، به بازپرس محمد وهابی گفت: مقتول از اقواممان بود که هرازگاهی به همراه شوهرم به خانه‌اش می‌رفتیم و به او سر می‌زدیم. چون همسر و فرزندش نبودند و او تنها زندگی می‌کرد گاهی برایش غذا می‌بردیم و اصلا از ماجرای قتل خبر ندارم. حتی شوهرم نیز از جزئیات قتل قجیع بی‌اطلاع است و ما نقشی در جنایت نداریم. در این شرایط بازپرس محمد وهابی دستور داده تا بررسی‌های تخصصی درباره اینکه لکه‌های خون متعلق به این زن بازداشت‌شده است یا نه صورت بگیرد تا شاید اسرار این جنایت فاش شود.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه