ارسال به دیگران پرینت

خیانت | خیانت مردان متاهل | دلایل مردان متاهل برای خیانت | خیانت در مردان

دلایل عجیب مردان متاهل برای خیانت | چرا مردان متاهل دوست دختر دارند ؟

خیانت یکی از معضلات زندگی مشترک و از عوامل ویران‌کننده‌ بنیان خانواده به‌حساب می‌آید که در مردان بیشتر از زنان اتفاق می‌افتد.

دلایل عجیب مردان متاهل برای خیانت | چرا مردان متاهل دوست دختر دارند ؟

دلایل مردان متاهل برای خیانت را بشناسید.

ممکن است در اطراف خود مردانی را دیده ‌باشید که با وجود همسر خود، با زنان دیگری نیز در ارتباطات عاطفی و جنسی هستند.

چرا مردان متاهل دوست دختر دارند؟

دلایل مردان متاهل برای خیانت زیاد است دلایل زیادی در این بین نقش دارند. علاوه بر این که ناراضی بودن از رابطه فعلی می‌تواند مرد متاهل را به سمت برقراری رابطه با زن دیگری بکشاند، جذابیت جسمانی هم یکی دیگر از دلایل موجود است. عشوه‌گری زنان دیگر هم یکی دیگر از عوامل بسیار مهم است. اگر همسر مرد از ویژگی‌های ظاهری دلخواه مرد برخوردار نباشد، احتمالا مرد به سمت زنان دیگری با ویژگی‌های موردنظرش کشانده می‌شود.

رفیق ناباب

خیانت مانند ویروسی واگیردار است. بیشتر خیانت‌ها در بین مردانی اتفاق می‌افتد که به اصطلاح دوستان ناباب دارند. منظور افرادی هستند که شما را برای خیانت کردن به همسر و گرفتن حق خود از زندگی وسوسه می‌کنند. علاوه‌بر این به دلایل مختلف، خیانت شما را توجیه می‌کنند و آن را امری عادی و طبیعی جلوه می‌دهند.

شاید قصد دوستان شما از این کار همدردی با شما و کاهش حس گناه‌تان باشد. ممکن است خود نیز خیانت کرده ‌باشند و با این کار سعی در شریک کردن شما در این موضوع کنند. هرچه که باشد راه‌های بهتری به جز خیانت کردن برای برطرف کردن خلا نیازهای عاطفی وجود دارد.

تنوع طلبی و زیبایی زنان دیگر

وجود زنانی زیباتر از همسرتان در اطراف شما می‌تواند حس تنوع طلبی و تمایل به سمت آن‌ها را افزایش دهد. در صورتی که ارتباطات عاطفی و صمیمی بین زوج‌ها وجود نداشته‌باشد ظاهر و اندام زیبای زنان دیگر می‌تواند بر تعهد و وفاداری پیروز شود و خیانت را به‌وجود آورد. البته این مسئله نمی‌تواند توجیهی برای خیانت باشد. بهتر است برای پیشگیری یا درمان خیانت ابتدا به حل مشکلات میان خود و همسرتان بپردازید و با بهبود کیفیت روابط زناشویی به فکر نجات زندگی مشترک خود باشید.

دوست دختر مردان متاهل

غالبا این دسته از زن‌ها یا احساس تنهایی شدیدی دارند یا به خاطر بهره‌مندی از فرد حامی در زندگی ریسک هر اتفاقی را به جان می‌خرند تا تنها نباشند. تحقیقات نشان داده اکثر مردانی که خیانت می‌کنند با زنی نزدیک و آشنا از قبل این کار را انجام می‌دهند و ریسک شروع یک رابطه ناگهانی با زنی که نمی‌شناسند را به جان نمی‌خرند. سعی کنید بیشتر مراقب معاشرت‌های همسرتان با اطرافیان باشید.

گرایش زنان و دختران مجرد به مردان متاهل

دلیل اصلی گرایش دختران به رابطه با مردهای متاهل این است که تصور می‌کنند مردی که یک زندگی مشترک داشته می‌تواند حامی و تکیه‌گاه خوبی باشد و برای یک رابطه عاشقانه قابل اعتماد و با تجربه است.

توهم یا عشق؟

خیلی از زنان به‌خاطر احساس نیاز به همدم، احساس علاقه به مرد را با یک عشق آتشین و جدی اشتباه می‌گیرند و اینگونه سعی می‌کنند تا آخرین لحظه برای حفظ رابطه تلاش کنند.

ترس از نابود شدن

بسیاری از زن‌ها نمی‌توانند خودشان را جدا از مردی که کنار او هستند تصور کنند و فکر می‌کنند با پایان رابطه نابود خواهند شد و دیگر ادامه زندگی برایشان مقدور نیست. بیشتر دخترانی که با مردان متاهل وارد رابطه می‌شوند دارای شخصیت‌های وابسته هستند که از طرد شدن می‌ترسند.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • پژمان ارسالی در

      یعنی فقط مردا خیانت میکنن؟؟؟؟ اگر زن ها جلوی خودشون رو بگیرن مردا راهی برای خیانت ندارن.. سر چشمه خیانت از زنه.

    • ناشناس ارسالی در

      درکشور ما از فقروگرسنگی دست به حادثه های دلخراش می‌زنند به خاطر نداری وگرسنگی وگرانی که الان ملت شاهد آن هستند

    • ناشناس ارسالی در

      به خاطره ترس ورنجش در مردم هست چه در زن ومرد چه پول دار یا فقیر

    • مهدی زرینی ارسالی در

      خاک تو سرشون

    • ناشناس ارسالی در

      🔞🔞🔞🔞

    • بهلول ارسالی در

      چون طبق گفته اسلام یک زن برای مرد کمه

      • ناشناس ارسالی در

        اسلام نگفته یک زن برای مردکمه ...قراان را به نفع خودتان تفسیر نکنید اسلام بنابردلایلی به مرد این اجازه راداده است تازن بگیرد ...بنا به دلایلی..آن هم بارضایت زنش ...این موضوع برای همه صدق نمیکند متاسفانه اکثرمردان این آیه را باهوسرانی اشتباه گرفته اند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه