ارسال به دیگران پرینت

خیانت | خیانت مرد جوان با دخترخاله همسرش

مچ گیری زن جوان از همسر و دخترخاله‌اش! | خیانت خانمان‌سوز مرد جوان

من در حالی نگران الهام بودم که از خودم غافل مانده بودم و فکرش را هم نمی کردم دچار چنین مشکل بزرگی بشوم

مچ گیری زن جوان از همسر و دخترخاله‌اش! | خیانت خانمان‌سوز مرد جوان

خیانت مرد جوان با  دخترخاله همسرش

دوستی و ابراز علاقه بیش از حد همسرم به دخترخاله اش از روز اول زندگی مشترک مان برایم سوال برانگیز بود و انگار حس غریبی به من می گفت رفت و آمد مرجان با این دختر جوان آخر و عاقبت خوبی ندارد.

 من در حالی نگران الهام بودم که از خودم غافل مانده بودم و فکرش را هم نمی کردم دچار چنین مشکل بزرگی بشوم. مرد جوان در دایره اجتماعی کلانتری افزود: خواهش می کنم داستان زندگی ام را بنویسید تا زوج های جوان بدانند باید حواس خود را جمع کنند و بیشتر مراقب زندگی شان باشند. ماجرا از این قرار است که دخترخاله همسرم هر روز برای دیدن مرجان به خانه ما می آمد و شریک زندگی ام از سیر تا پیاز زندگی مشترکمان را برایش تعریف می کرد.

من وقتی متوجه شدم همسرم حتی درباره مسائل زناشویی مان نیز شیرین زبانی هایی کرده است که از چندی قبل با تغییر حرکات و نگاه های مرموزانه دخترخاله اش مواجه شدم. این دخترخانم در هر فرصتی با گوشه و کنایه متلک پرانی می کرد و کم کم با عشوه گری و حرف های تحریک آمیز نظرم را به خودش جلب کرد و متاسفانه...!

دلیل خیانت مرد جوان با  دخترخاله همسرش

مرد جوان آهی کشید و افزود: از شما چه پنهان، آن چه باعث شد به راحتی تعهدات زناشویی ام را زیر پا بگذارم و به همسر ساده لوح خودم خیانت کنم تماشای فیلم های زننده و بی محتوای یکی از شبکه های ماهواره ای بود که در آن موضوع خیانت، خیلی عادی و معمولی جلوه داده می شد. در واقع دیدن این فیلم های خیانت بار وسوسه ام کرد تا دچار غفلت شوم و مرجان و دخترخاله اش نیز با تماشای این سریال های بی محتوا به نوعی تحریک شدند و همسرم که نمی دانست هر حرفی را نباید جلوی دیگران بزند مسائل خصوصی زندگی مان را برای دختری جوان فاش کرد و همه این عوامل دست به دست هم دادند تا چنین وضعیت اسف باری به بار بیاید.

عاقبت خیانت مرد جوان با  دخترخاله همسرش

مرد جوان افزود: همسرم که از مدتی قبل به من و دخترخاله اش شک کرده بود موضوع را به پدر و مادرم و مادر خودش اطلاع داد و در موقعیت بسیار شرم آوری دست مان رو شد.ای کاش مرده بودم و این روزها را نمی دیدم. من به همین راحتی زندگی و آبرویم را از دست دادم و حالا خانواده خودم نیز مرا طرد کرده اند و می گویند تو مایه ننگ ما هستی.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه