ارسال به دیگران پرینت

برنامه خندوانه | پایان همیشگی برنامه خندوانه

پایان همیشگی برنامه خندوانه! | صحبت های محمد بحرانی صداپیشه جناب خان

محمد بحرانی صداپیشه جناب خان از احتمال پایان همیشگی برنامه خندوانه خبر داد.

پایان همیشگی برنامه خندوانه! | صحبت های محمد بحرانی صداپیشه جناب خان

خندوانه به تاریخ پیوست، پایان همیشگی خندوانه

محمد بحرانی صداپیشه جناب خان از احتمال پایان همیشگی برنامه خندوانه خبر داد. او در یادداشت گلایه‌آمیزی در اینستاگرام نوشت: ضبط خندوانه تموم شده و معلوم نیست که دیگه اصلا ساخته بشه یا نه و معلوم نیست اگه ساخته بشه من در خندوانه باشم یا نه.

بحرانی در جای دیگری از این نوشته، آورده است: فکر می‌کنم کلا ده برنامه از خندوانه مونده باشه که همه‌شون هم ضبط شده‌اند و شاید بعد از این قسمت‌ها خندوانه برای همیشه به تاریخ بپیونده. 

برنامه خندوانه

خندوانه  برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی و کارگردانی و اجرای رامبد جوان است و پنج شب در هفته پخش می‌شود. مسابقه‌های مختلف ابداعی، بخش‌های نمایشی، موسیقیایی، استندآپ کمدی و... از اولویت‌های جدی خندوانه هستند.

این برنامه در اسفند ۹۸ مجدداً از شبکه‌های یک سیما و شبکه نسیم بازپخش شد. فصل هفتم خندوانه قرار بود از اواخر سال ۱۳۹۸ تولید شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا رامبد جوان تولید آن را یکسال به عقب انداخت تا از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ به مناسبت عید مبعث، خندوانه به آنتن شبکه نسیم برگشت. قرار بود پخش فصل هفتم تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ و تا قبل از شروع ماه محرم ادامه داشته باشد اما با ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا این فصل زودتر از موعد به پایان رسید. در ۱۸ آبان ۱۴۰۰ فصل هشتم این برنامه روی آنتن شبکه نسیم رفت.

ایده اولیه

ایدهٔ اجرای برنامه برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ توسط رامبد جوان به شبکهٔ پنج داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی همانند آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد.

از ۲۰۰۰ مقاله‌ای که دربارهٔ خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده بود، تقریباً ۹۰۰ مورد استخراج و بن‌مایه علمی برنامه شد. بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت‌انگیز خنده در انسان‌ها بود.

منبع : چند ثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه