ارسال به دیگران پرینت

واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی مشخص شد

در حالی که زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی مشخص شده، پرداخت مستمری اردیبهشت ماه از 20 اردیبهشت آغاز شده است.

 زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی مشخص شد

تأمین اجتماعی بهانه‌ای برای عدم پرداخت افزایش‌ها ندارد

در حالی که زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی مشخص شده، پرداخت مستمری اردیبهشت ماه از 20 اردیبهشت آغاز شده است.

به‌ منظور پرداخت به‌موقع مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی، پرداخت مستمری اردیبهشت ماه از امروز (سه‌شنبه ۲۰) آغاز شده و به محض تصویب افزایش مستمری امسال در هیأت دولت و ابلاغ به سازمان، مابه‌التفاوت افزایش این ماه در دو روز پایانی اردیبهشت پرداخت می‌شود.

واریز حقوق و مستمری بر اساس مصوبه

مطابق اطلاع‌رسانی گذشته؛ پیشنهاد مربوط به افزایش حقوق مستمری بگیران در سال ۱۴۰۱ بر اساس مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین‌اجتماعی جهت طرح و تصویب در هیأت وزیران ارسال شده و به محض تصویب و ابلاغ قانونی در ماه جاری نسبت به واریز حقوق و مستمری بر اساس مصوبه اقدام می‌شود.

 

از آن جایی که طبق روال و بر اساس حروف الفبا حقوق مستمری‌بگیران از بیستم هر ماه آغاز و واریز می‌شود؛ به همین دلیل در راستای پرداخت به‌موقع، به اطلاع می‌رساند در ماه جاری نیز طبق ماه‌های قبل اقدام شده و مابه‌التفاوت افزایش اردیبهشت ماه برای کلیه گروه‌های بازنشستگی با وصول مصوبه هیأت وزیران، طی دو روز پایان اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود. مابه‌التفاوت فروردین ماه نیز همزمان با پرداخت مستمری خرداد و تیرماه انجام خواهد شد.

سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی ایران بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.

 
 

با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

همچنین براساس آخرین آمار سازمان تامین اجتماعی، تعداد کل مستمری‌بگیران اصلی این سازمان برابر با ۴ میلیون و ۳۵۵ هزار نفر بوده که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار بازنشسته، ۱۴۱ هزار نفر ازکارافتاده و ۱ میلیون و ۹۲۹ هزار نفر بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی را شامل می‌شوند.

 

 

همچنین بخوانید:

 

بازنشستگان بخوانند

چرا افزایش حقوق بازنشستگان تصویب نشد؟

حسن صادقی گفت: توصیه می‌کنیم مصوبه تامین اجتماعی را سریع تصویب و برای اجرا به سازمان برگردانند تا بازنشستگان آرامش فکری و روانی پیدا کنند؛ بازنشستگان دیگر بیش از این نمی‌تواننند منتظر بمانند.

چرا افزایش حقوق بازنشستگان تصویب نشد؟
 

در نشستِ چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشتِ هیات دولت، بازهم افزایش حقوق بازنشستگان کارگری به تصویب نرسید؛ بازنشستگان حقوق اردیبهشت خود را بدون افزایش دریافت کرده‌اند و همچنان در انتظار تصویب افزایش مستمری‌ها هستند؛ بیش از دو هفته است که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مصوبه‌ی افزایش مستمری‌ها را برای تصویب نهایی به هیات دولت فرستاده اما مشخص نیست چرا در تصویب و ابلاغ تاخیر می‌شود؟

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در این رابطه می‌گوید: متاسفانه بازهم افزایش مستمری بازنشستگان مصوب نشد و تکلیف را مشخص نکردند؛ حتی دلایلی را که منجر به‌عدم تصمیم گیری شده، اعلام نمی‌کنند تا جامعه کارگری بتواند با مذاکره مشکل را حل کند؛ در واقع بازنشستگان را در خوف و رجاء نگه داشته‌اند و این شیوه، برخورد مناسبی با جامعه ۱۲ یا ۱۳ میلیون نفریِ خانواده‌ی بازنشستگان کارگری کشور نیست.

 

او اضافه می‌کند: به نظر می‌رسد این نحوه برخورد، فقط فرصت خریدن برای اتخاذ یک تصمیم ناعادلانه است که در طول دوران‌های گذشته سابقه نداشته است؛ ما به این برخورد معترض هستیم؛ دولت نباید باعدم تصویب مصوبه‌ی شورایعالی کار برای بازنشستگان، بستر نارضایتی را فراهم کند؛ براساس قانون، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ابتدا توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به تصویب هیئت مدیره این سازمان می‌رسد. سپس این مصوبه در مرحله بعد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده می‌شود تا جهت بررسی و تصویب، در جلسه هیئت دولت مطرح نماید. به عبارتی هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی افزایش مستمری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار را تصویب کرده، سازوکارهای اجرای آن دیده شده و منابع نیز برای آن فراهم شده است؛ دولت صرفاً تایید کننده‌ی نهایی این مصوبه است. برای اینکه بداند سهم خود را که در بودجه مصوب شده، برای پیشبرد مصوبه پرداخت کند؛ دولت نباید در امضای مصوبه‌ی هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی تعلل کند و جامعه بازنشستگان را دچار نگرانی و سردرگمی سازد.

 

صادقی با بیان اینکه «از یکسو افزایش مستمری بازنشستگان را تصویب نمی‌کنند و از سوی دیگر، آزادسازی قیمت‌ها صورت می‌گیرد» اضافه می‌کند: این برخورد دوگانه به ضرر کارگران و بازنشستگان است و نشان می‌دهد تفکر علمی و حساب شده پشت تصمیم گیری‌های اقتصادی نیست؛ دولت نباید اقتصاد و معیشت را دنده خلاص به حال خود رها کند؛ اکنون مساله معیشت به حال خود رها شده و تورم ترمز بریده و هیچ کس جلودارش نیست. تصمیمات دولت باید به گونه‌ای باشد که اوضاع را به سمت بهبود پیش ببرد نه اینکه باعدم تصویب افزایش مستمری ها، این ترمزبریدگی و رهاشدگی تشدید شود.

 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با تاکید بر اینکه باید بگذارند حقوق بازنشستگان براساس قانون افزایش یابد؛ می‌گوید: اگر به سرعت افزایش مستمری بازنشستگان تصویب و برای اجرا به سازمان ابلاغ نشود، هفته آینده فکری به حال رساندن صدایمان به گوش دولتمردانِ مخالفِ حق طلبی بازنشستگان تأمین اجتماعی، می‌کنیم و از مسیرهای مختلف احقاق حق را دنبال خواهیم کرد؛ شاید یکی از این مسیرها، حضور در تجمعی عظیم باشد. ما در مقابل اجحاف نسبت به بازنشستگان ساکت نمی‌نشینیم.

 

صادقی ادامه می‌دهد: کارگران نه نقشی در آزادسازی ارز و حذف ارز ترجیحی داشته‌اند نه مسبب تخریب اقتصاد بوده‌اند؛ همواره در جبهه نظام ایستاده‌اند و برای سازندگی و پیشرفت کشور از جان مایه گذاشته‌اند؛ حالا عادلانه نیست که با این بی‌توجهی‌ها تنبیه شوند؛ ما به دولتمردان توصیه می‌کنیم با تصویب افزایش مستمری بازنشستگان، اجازه ندهند بین این گروه از زحمتکشان کشور و دولتمردان شکاف و فاصله بیفتد؛ بازنشستگان از منابع داخلی سازمان تامین اجتماعی حقوق می‌گیرند و از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنند؛ دولت برای انجام تعهدات ۴۰ساله خود، فقط ۹۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه در نظر گرفته و آن را به صورت سهام شرکت‌های اغلب ورشکسته به سازمان می‌پردازد؛ ما این رفتار را به اجبار پذیرفته‌ایم و در مقابل توقع داریم تصمیم گیری‌ها به نفع ثروتمندان و اغنیا نباشد؛ دولت در کنار بازنشستگان و محرومان بایستد.

او می‌افزاید: تخم مرغ یک شبه از ۴۱ هزار تومان به ۷۵ هزار تومان می‌رسد اما افزایش حقوق بازنشستگان متوقف می‌شود درحالیکه این افزایش هیچ باری روی خزانه نیست؛ بازنشستگان به این شیوه برخورد معترضند و انتقاد جدی دارند؛ توصیه می‌کنیم مصوبه تامین اجتماعی را سریع تصویب و برای اجرا به سازمان برگردانند تا بازنشستگان آرامش فکری و روانی پیدا کنند؛ بازنشستگان دیگر بیش از این نمی‌تواننند منتظر بمانند.

 
منبع: رکنا
منبع : وقت صبح
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جلال ارسالی در

      قرار شد همه ی عقب افتاده ها رو اریببهشت بدن چرا خرداد

    • کارگربازنشسته‌ایرانی ارسالی در

      سلام
      دولتِ‌رئیسی‌عنوانش‌عدالت‌محوری‌و
      امثالِ‌این‌شعارهای‌پُر‌طمطراق‌است‌درحالی
      که‌تمام‌کارمندان‌وبازنشستگانشان‌بر‌اساس
      افزایش‌۱۴۰۱‌حقوق‌گرفته‌ومیگیرند
      کارگرانِ‌بازنشسته‌مانند‌۴۳‌سالِ‌گذشته
      مانده‌اند‌معطلِ‌این‌به‌اصطلاح‌قَیِمانِ
      دلسوز‌که‌خودشان‌بخورند‌وبِبَرَند‌وحیف‌و
      میل‌کنند‌اگر‌خوشی‌زیرِ‌دلشان‌زد
      شاید‌شاید‌شاید‌فکری‌هم‌به‌حال‌ما‌کردند
      مانده‌ام‌که‌رئیسی‌زمانِ‌تصویبِ‌افزایش
      حقوقِ‌بازنشستگان‌دولتی‌خودش‌و
      دیگر‌وزرا‌چطور‌به‌مغزِ‌بزرگشان‌خطور‌نکرده
      که‌‌در‌صحبتهایشان‌ومصوباتشان‌یادِ
      کارگران‌بازنشسته‌هم‌باشند‌واعمال‌کنند
      وزیرِ‌کار‌واقتصاد‌وصمت‌ورئیس‌بانکِ
      مرکزی‌که‌خودشان‌یانمایندگانشان‌در
      شورای‌عالی‌کار‌ویا‌تامین‌اجتماعی‌هستند
      مثلِ‌سیب‌زمینی‌در‌جلسه‌بودند‌و
      نمیتوانستند‌بگویند
      که‌کارگرانِ‌بازنشسته‌هم‌منتظرند
      الهی‌‌در‌زندگی‌خانوادگی‌خودشان‌لال‌و
      مستاصل‌بشوند

      • م ارسالی در

        سلام زودتر برنامه ریزی بشه سر وقت اضافه شه واینقدر بازنشستگان قشر کرفتار اذیت نشن خدا رو خوش نمیاد حکم جدید در سایت نیست

    • س ارسالی در

      کشتن مارو با تصویب کردنشون

    • ناشناس ارسالی در

      به تصویب هیات دولت نرسیده زمان واریز مابه التفاوت مشخص شد. اقلا طوری وانمود کنید که خنده دار نباشه. خدا را شکر وعده های وزیر تا به حال در سر موعد عملی نشده در نمازجمعه گفت اینطور شده حالا شما نقل و قول می کتید یا خدا بخیر

      • ابراهیمی ارسالی در

        خودشونو کشتن مملکت داریشون همه اش همینه باری به هرجهت شد شد.نشد نشدنمی فهمن دیگه اکر ۵۰۰تا مدیر باشعور داشتیم بس بود نداریم متاسفانه

    • ناشناس ارسالی در

      امسال فقررو ریشه کن نمی کنین فقیران رو میکشین والسلام

      • ناشناس ارسالی در

        اخراین‌شدزندگی‌.که برا.ملت بدبخت ایران درست کردید گلوی مردم دربیاریم به حسن نصرالله وکشورهای عرب بدهیداخراین.مسلمانی.است خدارا‌خوش میایدملتی‌.که زمان.جنگ ازهمه چیزخودبخصوص عزیزانشان را.دو.دستی تقدیم کردندجوانهامثل.گلپرپرشدنداین بایدحال.‌روزمان باشدمگرقرارنبوداب وبرق.مجانی.باشدچی شداز اول.پایه دروغ گذاشته شدخاکبرسرتان بخداو مردن وقیمت هیچ اعتقادی ندارید

    • ناشناس ارسالی در

      چرا هیت دولت افزایش حقوق مستمربگیران وبازنشستگان را تصویب نمیکند چرا تعلل میکنید منتظر چی هستید دوماهه تو این وضعیت گرونی و مشکلات داریم حقوق پارسال دریافت میکنیم چرا

    • ناشناس ارسالی در

      برای دولت واردات اتومبیل اهمیت بیش تری نسبت به تصویب افزایش حقوق دارد. صندوق تامین اجتماعی مصوب کرده، دولت می خواهد افاضه نمایند، فرصت ندارند. دولت نظری به کارگران و بازنشستگان داشته باشند خوب است. یک جوری بگوید اگر تاخیر شده یکی از این ماشین های وارداتی که خیلی دنبال آوردنش هستید را با اقساط ده ساله و بدون سود بانکی در اختیار آنها بگذارید. البته دولت اینکاره نیست. جیب ما را نزنه ...

      • ناشناس ارسالی در

        درود براون شرفت

      • ناشناس ارسالی در

        حقوق پارسالم نیست حقوق چهار پنج ساله پیشه

      • ناشناس ارسالی در

        یه خانواده ۶نفره حقوق چهارساله پیش رومیدن همه حقوققها سالی دوسه بار اضافه میشه لشگری وکشوری وفرهنگی وخانواده های شهیدوغیره••• بغیراز تامین اجتماعی انگارفقط ما اضافه ایم معلوم نیس چرا کجای دنیا همه چی ده بیس برابر میشه اما حقوق ثابت میمونه

    • مستمر بگیر ارسالی در

      این افزایش حقوق چند وقته رفته هیت دولت چرا هیت دولت تصویب نمیکنه مگه چی داره این افزایش برا این قشر ضعیف حسبی الله ونعمت الوکیل
      هیت دولت چرا از خدا ترسی ندارید

      • مرجان ارسالی در

        دوست عزیزکسی از خدا ترس داره که خدا را بشناسه!

    • محمد رضا ارسالی در

      والله باالله تاالله.... به همین سه قسم جلاله که کفاره داره باید بر این مملکت و مردم خون گریه کرد...

    • Juya ارسالی در

      با چه اجازه‌ای افزایش حقوق فروردین را خرداد وتیر میخواهید پرداخت کنید بس نبود تا الان بازی در اوردید با این گرونی ها که راه انداختین مگه خودمون بلد نیستیم خرج کنیم که شما برامون پس انداز میکنید معلوم نیست تو کدوم بانک خوابوندین می خواین سودش رو به جیب بزنید ما قبول نمی کنیم با این سبک کلش رو یکجا بریزید چه زرنگ هستید شماها

      • ناشناس ارسالی در

        ۲۵ درصد متناسب سازی سال ۱۴۰۰ جی شد پس؟؟

    • جمشید ارسالی در

      همه‌ی ما بازنشستگان رو گذاشتند سر کار
      این سیاست خودشان است ،البته اگه تا آخر اردیبهشت همه رو واریز نکردند همه باید
      متحد آنه حق ما ن را از شان بگیریم،

    • ناشناس ارسالی در

      این تصویب کردن 1 روز کار داره 2 روز کار داره اصلا یک هفته الان 2ماه شده میگن ارسال شده به دولت که تصویب بشه نهای بشه برای گران کردن اجناس که خوب یک شبه تصویب میشه حالا برای حقوق یه مشت آدم بدبخت همش بهانه های الکی.!! بگین بابا ما باید اول اون پولی که قراره بدیم رو از تو خودش از سودش در بیاد بعد افزایش قیمت تصویب میشه .

    • ناشناس ارسالی در

      قولت میدم تاسال آینده چنان بلایی برسرمان آورند که مثل قدیم این عیدپلوواون عیدپلوبشیم آناتومیک دارن کمر است نکنی میخوان ویلچررانی باشی تاازجایت بلندگوی قولت میدم سال دیگه هرکس یک بیل وفوراقان داشته باشه ثروتمندان کنن وازاین دوران کم کنند

    • Juya ارسالی در

      اخه مسخره ها وقتی اعلام میکنید تصویب شده دیگه این لوس بازی ها چیه معلومه جیب هاتون پره که خبر از ما بیچاره ها ندارید

    • ناشناس ارسالی در

      نشد همش بلدید شعار بدیدخوب چرا دولت تصویب نمیکنه چرا تعلل میکنه مگه چقد زمان میبره این تصویب یاخدا بداد مافقرا باش

      • بازنشسته ارسالی در

        سلام آمین آمین آمین.داغانیم آقا داغانیم؟

      • ناشناس ارسالی در

        نمیدونم چرا اینقدر اذیت میکنن
        خدا اززوش نکزره به گرم بخورن ایشالا
        خدا کنه به دردی گرفتار شن که درمون
        نداشته باشه این دعای ما بازنشستگان
        است حالا اذیت کنی

    • شیرزاد ارسالی در

      باسلام و ارادت خدمت بازنشستگان محترم تامین اجتماعی..ایکاش برای اهمیت موضوع یکبار هم که شده خبر را از انتها به ابتدا بخوانیم.بدین صورت که.......بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از 50درصد جامعه با خانواده شأن.همسان سازی طبق قانون فلان.حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از 4200000تومان و...و..مگر آقای رییس جمهور و وزرای محترم با توجه با این اخبار نمی‌دانند که بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر مشکل عدیده ای دارند پس عدم انجام آن به چه معناست ?????!!حالا قضاوت کنید.باتشکر

    • ناشناس ارسالی در

      تمام نادیده انگاریها به عمداست ولاغیر چرا برای بازنشسته گان کشوری ولشکری که دولت باید ازجیب خودش هزینه ها رو پرداخت باید سریع تصمیم گیری بشه وبرای بارنشسته تامین اجتماعی که هیچ هزینه ای برای دولت ندارد وازجیب خودبازنشسته بخواهند پراخت کنند اینقدر سخته چرا اینقدر به این گروه از هموطنانتون که زمانی مدیران وکارشناسان این کشور بودند وکارگران زحمتکش این مملکت که جون وعمر وجوونیشون ودادن ظلم می کنید ونمی بینیدشون؟؟؟؟

    • علی نوکندی ارسالی در

      سلام بفرمایید بزرگترین وبی خاصیت ترین صندوق وبی ارزه ترین مدیران وارام ترین مردم را داراست

    • ناشناس ارسالی در

      وعد وعید کافیه دروغ نگید کنار برید نمیتونید دست شما هم نبست خانه از پای بست ویرانست

      • ناشناس ارسالی در

        سلام من یه خانم بازشسته هستم البته به زور باز نشسته چون توی کارخانه قند شازند حسابداری چغندر کاران مشغول کار بودم که با وارادت بی رویه شکرناعادلانه منجر به بسته شدن کارخانه قند شازند و نابودی تولید داخل وبسیاری از چغندر کاران شد که به طبع من هم از این جریان پیش آمده به شدت آسیب دیدیم جبرأ با هفده سال سابقه کار شامل بیمه بیکاری شدم که حقوقم به شدت کاهش یافته که بدلیل اینکه من خانم هستم حق عائله مندی و سایرمزایا هم که به همکاران آقا تعلق گرفته به من که خانم هستم و دقیقا از بعضی آقایون شرایط کاریم سخت تر و حتی بیشتر از آنها بود با مردک لیسانس 3ِ500میلیون هم اکنون( در سال 1401) دریافتی من است که با توجه به شرایطی که دارم حقوقم بسیار ناچیز است و در شرایط بسیار سختی هستم مقصر اصلی این نظام ناعادلانه دریافت حقوق مستمری به گردن کیست و چرا به داد ما نمی رسند نمایندگان که وکلای مجلس هستند چرا به داد مظلومان نمی رسند. چرا با تصویب قوانین صیحیح جامع و عدالت مدار به داد کشور نمی رسندچرا نظام اسلامی و خدایی با تقدیم هزاران شهید در کشور و با دغدغه ها و سخنان مکرر رهبری در کشور پیاده نمی شود چرا شایسته سالاری در این کشور جایگاهی ندارد

    • ناشناس ارسالی در

      سلام. خیلی متشکر از اینکه بفکر بازنشستگان همیشه شرمنده ی خانواده ی هستید ، بنظر بنده دولت از متناسب سازی مستمری بگیران تامین اجتماعی گه بگفته ی خودشون نصف جمعیت ایران را تشکیل میدن بودجه ی این دوماه یارانه را بمردم دادن وگرنه هنوز دولت مصوبه تامین اجتماعی را تصویب نکرده چطور وعده ی پرداخت مابه تفاوت فروردین و اردیبهشت را میدن جای سوال است ؟؟؟؟؟؟؟

    • سعید ارسالی در

      همیشه نوبت حقوق ومستمری تأمین‌اجتماعی که میشه از بهمن ماه شروع میکنن وتا خرداد و تیر ماه 5 ماه خانواده تامین اجتماعی رو بمب باران خبری میکنن و به روح و روان این سختی کشیده های جامعه صدمه میزنن مگر میشود این همه کارشناس و حقوق دان و خبره و بلد کار نتونن قانونی تصویب کنند که بدون فشار و استرس به این قشر زحمت کش اولین ماه هر سال همه تکلیف حقوق خودشون رو بدونن چرا نماینده‌ای مردم در مجلس دغدغه حقوق ندارن و کسی از اخبار حقوقی مجلس چیزی نمی‌گوید شما مگر نماینده ما نیستید دولت چرا کار زیربنایی و یکبار برای همیشه تعیین و تکلیف نمیکند اگر از عهده کار بر نمی آیید یک کارگروه تخصصی تشکیل بدید یک‌ماهه اونم از اول اسفند ماه و خروجی آن تا فروردین مشخص بشه نه اینکه همه ساله 5 ماه شکنجه و بشیرا و نذیرا راه بندازید و در آخر همه مخالف رسیدن حق به مقدار باشید جمع کنید این دعواهای زرگری رو این داستانها قدیمی و کهنه و غیر قابل کاربرد شده بترسید از حق الناس

    • نام محمدی هستم باحقوق یک وسیصد آیا میشه بایت پول زندگی کرد ارسالی در

      آیا میشه با حقوق یک وسیصد در این زمانه گرانی زندگی کرد با بچها و نو ها از قالی بافی باز نشسته هستم

    • بازمانده ارسالی در

      الهی حق تمام قشر ضعیف جامعه رو به اصطلاح دولتمردان بگیره

    • ع ارسالی در

      سلام
      جناب آقای رئیسی یارانه ای که می گرفتیم رو قطع کردن این هم از حقوق بازنشستگی هستش که رسیدگی نمی کنن تکلیف این مردم چیه لطفاً کمی هم به فکر این بازنشسته ها باشین

    • احمد رضا خسروی ارسالی در

      با سلام. مسعولین محترم دولت. حداقل خواهش میکنم. همین چهار قلم که ضروری هست به هر فروشگاهی میریم میگن موجود نیست. خواهشمندیم رسیدگی فرمایید. با تقدیم احترام احمدرضا خسروی.

    • عباس روشنایی ارسالی در

      باسلام دولت درحق بازنشسته چرا ظلم میکند
      بازنشسته کشوری ولشکری اتوماتیک حقوقش
      همسان سازی وامسال هم تاییدشد ولی بازنشسته تامین اجتماعی سال قبل که نصف ونیمه همسان سازی شد امسال هم که اضافه
      حقوق در هیئت دولت گیر کرده،آقای رئیسی
      شما تقریبا به نصف ملت از نظر وجدانی بدهکارید چرا اضافه حقوق تایید نمیشود؟

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      مامردم ساده واسکل هستیم دارن ماروسرکارمیزارن چقدرراحت دروغ میگن سیرازگرسته نداردخبر

    • ناشناس ارسالی در

      اسد یکبار درخواست پول کرد و برگشت به کشورش با پول در عرض کمتر از یک هفته.
      در عرض پنج ماه هنوز دولت قدرت تصمیم گیری برای پرداخت حقوق اولیه مو سفید ها را که حق قانونی بر اساس قانون تصویب شده وزارت کار می‌باشد را ندارد یا تمایل ندارد.
      هر چند این پول خودشان است و قانونی.
      مقصر سازمان تامین اجتماعی است که امانت‌دار خوبی برای بازنشستگان نبوده و نیست.

    • ناشناس ارسالی در

      خاک بر سر همشون کردن کشتن ما رو با این بی برنامگیشون

    • بازنشسته ارسالی در

      برای دولت آزادسازی قیمت ها مهم بود که اجرایی شد چون درآمدی برای دولت است. مصوبه شورای عالی کار در هیئت دولت مانده چون دولت ارزشی برای 4 میلیون نفر بازنشسته تامین اجتماعی و گارگران قائل نیست. برخلاف گفته هایشان که میگن معیشت مردم مهم است...

    • مستمری‌بگیر تامین اجتماعی ارسالی در

      با سلام از آقای وزیر محترم و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی عاجزانه تقاضا داریم هیچ خبری را اعلام نکند که همه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را به بیماری روانی مبتلا کردند

    • بنده خدا ارسالی در

      سلام شما که امار دقیق مستمریبگیران و تعداد دریافت کنندگان را دقیق ومکرر مینویسید از دریافتی های حال وقبل وَ مبلغ دارایی واموال سازمان که از پول دریافتی بازنشستگان. وبیمه شدگان است هم بنویسید

    • حسین دانکو ارسالی در

      نمی دانم با این همه افزایش قوت قالب مردم ۳ونیم برابر شده ولی ۳۸ درصد حتی نقطه فقر بیشتر شده چون یارانه را بدون هیچ کارشناسی قطع کردند ولی با کارشناسی برسی کنند همه کار دولت فقط از پست سر غذا را می خورد آقا تو در بالا هستید با خانه لاکچری وماشین سواری فوق لاکچری کجا در فکر فقیر است خدا دادگر است ولی شما ها سر خدا هم کلاه می گذارد

    • ناشناس ارسالی در

      ازخداوند بترسید کا ر بازنشستگان را د رست کنید شما گرانی را سری انجام دادید این کا ر خیلی سخت است خدا از شما نگذرد مسولین

    • باید گل گرفت در سا زمان رو اگر سازمانه به دولت چه ربطی داره ارسالی در

      اگر سازمان به دولت چه ربطی داره قانون سازمان رو برید بخونید ۳۰ سال ازمون گرفتن خوردن حالا زور داره بخوان پس بدن

    • ناشناس ارسالی در

      بشین داره می یاد تاکسی گیرش نیامده

    • ناشناس ارسالی در

      دردتان باد شرمتان باد مرگتان باد تاکی باید بزبان توهین و نفرت باشماها صحبت کرد شما اسمتان انسانه ولی از یک حیوان پست ترید

    • مهدی ارسالی در

      طرح رتبه بندی ازسال92قراربوداجرابشه اما اجرانشدکسانیکه ازسال92به بعدبازنشست شدندتکلیفشون چیه پاداش پایان خدمتشوت 100تومان شده وپراید200میلیون تکلیف چیه؟ هنوزخبری ازطرح نیست

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ما یه خانوادهی مستمر بگیر با ماهی ۳۹۰۰ تومن ‌هستم سه تا بچه مدرسهای دارم شوهرم از کار افتادهی اعصاب وروان هست این حقوق فقط هزینه دارو ودرمان شوهرم هستش حالا ما با ی خانواده۶ نفره با این حقوق چکار کنیم خودتون رو بزارین جای ما با این همه گرونی حتما باید خودمون رو بکشیم تا باورکنید شاید هم براتون مهم نباشد شما رو به خدا واگزار میکنیم

    • ناشناس ارسالی در

      0

    • بازنشسته ارسالی در

      فکرکنم دولت بخواب رفته دست ازسربازنشسته بردارید

    • علیرضا ارسالی در

      شماره کجا باخبرند ۲روزمانده به آخر اردیبهشت به ثمر میرسه یه کاسه زیر نیم کاسه هست...شمااز

    • حسن ارسالی در

      نگو بازنشسته بگو به خاک نشسته به گل نشسته به خجالت زنوبچه کمرشکسته آخه چرا دولت مردان خجالت داره صدقه می‌دین

    • ناشناس ارسالی در

      جوانهای مردم را معتاد کردید خدایا فرزندانشان جلوی چشمانش جان بدهند ،خودشان دردی بگیرن که دوا نداشته باشه خدایا زنو بچه‌هایشان تکه تکه بشن آمین یا ربالعالمین،،،،

    • ناشناس ارسالی در

      من آزاده هستم ۲۰ ماه در جنگ بودم بیوجدانها من دارم ماهی ۴۰۰۰۰۰۰میلون حقوق میگیرم پسرم با ۳۳سن هنوز پول نداره ازدواج بکنه بیشرفها پدرسوخته انشاءالله که تقاص پس بدهید بخاطر نداری زنم ازم جداشده بیوجدانا بعد شما میرید خارج سیسمونی برای تولهاتون میخرید انشاالله دختر سر زا جلو چشمت جان بده آمین یا ربالعالمین

    • بازنشسته ارسالی در

      اقای مسئول حداقل بیایید .علت کارتان را توضیح بدهید.تمام اقشار ملت که تا حالا با شما کنار اومدن.صبر کردن..ولی اینکه بدون هیچ دلیل و منطقی حق بازنشستگان را ندهید..بدترین نوع تحقیره..کارگری که ۳۰ سال حق بیمه ش را بدون تاخیر پرداخت کرده..حالا چرا هرسال باید ماهها منتظر بمونه تا حقش را بهش بدهند..اقلا حالا که هیچ توضیحی ندارید..افزایش حقوقها را با افزایش قیمتها و تورم متناسب کنید.مگر رئیس جمهور نگفت هیچ نهادی حق نداره حقوق کارگران را ندهد و به تاخیر نیندازد..خب برادر ما هم روزی کارگر بودیم.زحمت کشیدیم..در این دوران کهنسالی و ناتوانی باید بتوانیم با همین مختصر حقوق زندگی خودمان را اداره کنیم..خداییش اگه برای یمن و فلسطین و لبنان و افغانستان و قطر هم بود اینقدر تعلل میکردید..اصلا میگذاشتید کسی خبر دار بشه..این اب و خاک مال ماست.حق ماست..بزارید این ۴ روز عمری با ارمش خاطر تموم بشه..اگه اعتقاد دارید که روز قیامت یقه تون را نگیریم..والسلام

    • ناشناس ارسالی در

      چرا دولت ومسئولین دست از این بی عدالتیها بر نمی دارند ومدام فریاد می زنند ما خواهان عدالت هستیم، حالا این قشر ضعیف از جامعه داره زیر این بی عدالتیها که هنوز مبلغ دریافتی ماهیانشون را دریافت نکرده اند له می شوند سفرهایشان جمع تر وکوچکتر می شود یکی نیست به این جمع حضرات بگوید بابا این مسئله هم مثل مسائل دیگر باید سریع جمع وجور شود دیگر چرا اینقدر طولش می دهید ومردم راا نسبت به دولت بدبین می کنید

    • مری ارسالی در

      خدا وند انشالله ریشه تون دربیاره دوماه ما رو سرکار گذاشتید الهی خیر نبینید دوماه بچه من آزمایش داره نمیتونم ببرم داروش گیرم نمیاد انشالله بچه هاتون درد بی درمون بگیرند آه ملت مظلوم بگیره دامنتون

    • ُسیدعلیرضاسجادی ارسالی در

      سلام‌حقوق مستمربگیران و وکارافتاده تامین اجتماعی خیلی کم است بایداضاف بشودوسایل زندگی گران شده حقوق کم است باسختی زندگی می کنیم وسایل ارزان کند دیگرظلم نکند

    • ادریس ارسالی در

      حسن صادقی دروغ می گوید. اینها با دولت هم پیاله هستند...اگر راست می گوید بروند ودر محل هیئت دولت بست بنشینند. تا آقای سید مظلومان افزایش را تصويب کند.

    • داود ارسالی در

      یا خبرتان تکراری است و یا تیتر خبر تان با محتوا یکی نیست و فرق دارد

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خسته نباشی خیلی سخته برای بازنشستگان کاری بکنید پول خودشونو به خودشون دادن اینقدر سخته با این گرونی تازه پاس میدید به ماهای دیگه آه دین قشر داپنتونو میگیره مردم دوماه از جیب خالی بخورن بعد تازه صدقه بدید یه فکری کنید

    • ابرالیمی ارسالی در

      ....حقمون رو میگیریم

    • یونس علا ارسالی در

      باسلام چرا دولت مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان راعملااجرایی نمیکندبااین شیوه قصددارندجلوی فقررابگیرندتابودهمین بود این مملکت درست بشو نیست باید فکری کردهیچکس دلسوزمردم و نظام نیست فکرشعارمیدن و نون رابه نرخ روزمیخورند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه