ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اعلام کرد؛

ثبت نام حدود ۴۶ هزار متقاضی مسکن در شهرستان همدان

همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت نام حدود ۴۶ هزار متقاضی مسکن در شهرستان همدان خبر داد.

ثبت نام حدود ۴۶ هزار متقاضی مسکن در شهرستان همدان

 عزیزاله یوسفی یکشنبه در جلسه هماهنگی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان همدان از ثبت نام حدود ۴۶ هزار متقاضی مسکن در شهر همدان خبر داد و گفت: ضمن ملاحظه سرانه و کاربری‌های مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بنا داریم بنحوی کار انجام شود که همه خدمات و کاربری‌های مورد نیاز پیش بینی شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌ای متشکل از کارشناسان ذیربط به منظور پیگیری امور طرح نهضت ملی مسکن در همدان تشکیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: انتظار داریم همه دستگاه‌های ذیربط در این خصوص همکاری لازم را معمول نمایند.

۱۱ هکتار از اراضی حصار حاج شمسعلی به پیمانکار معرفی شده است

در ادامه این جلسه، محمد علی محمدی گفت: با توجه به ثبت نام قابل توجه متقاضیان این طرح در شهر همدان باید هرچه سریع‌تر نسبت به بررسی مدارک و مشخص شدن واجدین شرایط اقدام شود.

فرماندار همدان افزود: برخی از ثبت نام کنندگان ممکن است که فاقد شرایط این طرح باشند بدین ترتیب، ضمن تعیین تکلیف آنها کار اجرایی متناسب با تعداد متقاضیان واجد شرایط پیش خواهد رفت.

وی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نقاط مختلفی از شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون، ۱۱ هکتار از اراضی حصار حاج شمسعلی به پیمانکار معرفی شده و همچنان جانمایی مناسب برای اجرای پروژه‌های این طرح در دیگر نقاط شهر ادامه دارد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به ضرورت هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛ افزود: اراضی الحاق شده به شهر همدان نیز در حال عملیات نقشه برداری، بررسی مستثنیات و انجام سایر موارد حقوقی و قانونی است.

محمدی تصریح کرد: در محدوده‌های الحاقی به شهر همدان حق مالکیت افرادی که اسناد قانونی در دست دارند به رسمیت شناخته می‌شود و قرار نیست حق و حقوق کسی پایمال شود.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: همواره برخی از سودجویان نسبت به اراضی ملی و منابع طبیعی دست اندازی می‌کنند و با سو استفاده از تقاضای مردم در بحث زمین و مسکن با استناد به اسناد غیر رسمی و عادی نسبت به فروش زمین‌ها بطور غیر قانونی اقدام می‌کنند که لازم است هموار خریداران ضمن استعلامات قانونی به این مهم توجه کنند تا متضرر نشوند.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه