ارسال به دیگران پرینت

عرضه محصولات نانویی برای ضدعفونی و پاک‌کننده نانویی برای خانه‌ تکانی

تعدادی از شرکت‌های فناوری با تولید محصولات پاک کننده و شوینده مبتنی بر نانو روش‌هایی را برای ضد عفونی کردن، لک زدایی و جلوگیری از ایجاد شوره در سطوح و حذف حشرات در منازل در هنگام خانه تکانی عرضه کردند.

عرضه محصولات نانویی برای ضدعفونی و پاک‌کننده نانویی برای خانه‌ تکانی

یکی از شرکت‌های تولید کننده تی آنتی‌باکتریال نانویی تولید کرده که قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری‌ها و قارچ‌ها را دارد و جهت از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش‌های منازل مناسب است. تی آنتی‌باکتریال این شرکت از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد ضمن آنکه به دلیل نازک بودن الیاف آن می‌توان در تمیزکاری منافذ بسیار ریز مفید باشد.

حذف رطوبت و آلودگی‌های چرب از دیگر قابلیت‌های این تی آنتی‌باکتریال است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می‌شود.

یکی دیگر از شرکت‌های تولید کننده مواد پاک کننده، محلول‌های پاک‌کننده نانویی سطوح استیل، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED ,LCD، محلول پاک‌کننده چندمنظوره و اسپری پاک‌کننده شیشه مبتنی بر فناوری ‌نانو را به بازار عرضه کرده است.

این شرکت همچنین برای تمیز کردن بخش‌های مختلف خودرو، محصولات ویژه‌ای در سبد خود دارد که شوینده موتور و بدنه خودرو بدون استفاده از آب از جمله این محصولات هستند.

یکی دیگر از شرکت‌های فناور کیسه ‌زباله و پیش‌بندهای مقاوم نانویی تولید کرده که استحکام بالایی نسبت به کیسه‌زباله‌های رایج دارند.

یکی دیگر از شرکت‌های فناور طیف وسیعی از محصولات نانو از جمله اسپری پاک‌کننده انواع شیشه، محلول پاک‌کننده سینک ظرفشویی، اسپری پاک‌کننده و براق‌کننده چوب، محلول پاک‌کننده چندمنظوره، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش، محلول زمین‌شوی، اسپری پاک‌کننده فرش و موکت، اسپری پاک‌کننده پارکت و اسپری پاک‌کننده چرم برای خانه‌تکانی دارد. اسپری پاک‌کننده بدنه خودرو، اسپری پاک‌کننده لاستیک، اسپری پاک‌کننده داشبورد و اسپری پاک‌کننده موتور خودرو از دیگر محصولات این شرکت به شمار می‌رود.

یکی دیگر از شرکت‌های فناور سطل زباله آنتی‌باکتریال را عرضه کرده که برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در داخل سطل زباله مناسب است.

علاوه بر اینها محققان یکی دیگر از شرکت‌های فناور افشانه گیاه خزر نوعی حشره‌کش گیاهی خانگی دارد که برای مقابله با این حشرات مناسب است.

برای شستشوی البسه که این روزها به دلیل خانه‌تکانی شاید حجم زیادی داشته باشند، یک شرکت مایع لباسشویی حاوی نانوذرات نقره با خاصیت آنتی‌باکتریال تولید و به بازار عرضه کرده است.

اسپری آب‌گریزکننده برای سطوح فلزی، سطوح رنگ شده، شیشه، چوب، MDF، سنگ، آجر، کاشی و سرامیک از محصولات تولید شده یکی از شرکت ها است که هم اکنون در بازار موجود است. این اسپری‌های آب‌گریزکننده مانع از شوره‌ زدن و جذب آلودگی و پوسته پوسته شدن زیرلایه می‌شود و در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شوند.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه