ارسال به دیگران پرینت

پلیس راه | بارش برف | راهداری و حمل و نقل

بارش برف در محور کرج _ چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محورهای کرج _ چالوس محدوده نساء تا کندوان و طالقان در محدود پلیس راه تا گردنه دارای بارش برف است. وی متذکر شد: در حال حاضر تمامی محورهای استان باز هستند.

بارش برف در محور کرج _ چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محورهای کرج _ چالوس محدوده نساء تا کندوان و طالقان در محدود پلیس راه تا گردنه دارای بارش برف است.

علی زندی‌فر اظهار کرد: محورهای کرج _ چالوس محدوده نساء تا کندوان و طالقان در محدود پلیس راه تا گردنه دارای بارش برف است.

وی بیان کرد: آزادراه کرج _ قزوین در محدوده ساسانی تا نظرآباد، محور قدیم کرج _ قزوین در محدوده پلیس راه تا انتهای حوزه، محور کرج _ چالوس در محدوده بیلقان تا شهرستانک و جاده اشتهارد _ ماهدشت دارای بارش باران هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: در حال حاضر تمامی محورهای استان باز هستند.

 

 

بارش برف و باران | آموزش حضوری | مدارس

بارش برف مدارس پنج شهر آذربایجان غربی را تعطیل کرد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف و احتمال یخبندان، آموزش حضوری در پنج شهر استان امروز، شنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.

بارش برف مدارس پنج شهر آذربایجان غربی را تعطیل کرد
 

مهدی محمد پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان چایپاره مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی و در شهرستان چالدران نیز تمامی مدارس شهری و روستایی تعطیل است.

وی بیان کرد: در شهرستان خوی مقطع ابتدایی شهری و روستایی و تمامی مدارس بخش صفاییه و قطور، در شهرستان تکاب مدارس مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی و در شهرستان شاهین دژ و کشاورز آموزش حضوری تمامی مدارس روستایی تعطیل است.

 

محمد پور گفت: امتحانات نهایی طبق برنامه اجرا می شود و زمان برگزاری آزمون های داخلی در روز یاد شده اعلام خواهد شد.

 

به گزارش ایرنا در ۲۴ ساعت گذشته در اغلب شهرهای استان آذربایجان غربی بارش برف و باران گزارش شده است. 

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه