ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی امروز ۲۳دی ۱۴۰۰

تهرانی ها منتظر برف و کولاک باشند

مدیر کل هواشناسی تهران اعلام کرد که از عصر امروز بارش باران، برف و کولاک مورد انتظار است.

 تهرانی ها منتظر برف و کولاک باشند

مدیر کل هواشناسی تهران اعلام کرد که از عصر امروز بارش باران، برف و کولاک مورد انتظار است.

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا ظهر امروز گاهی همراه با غبار محلی در بعضی ساعات همراه با وزش باد و کاهش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید در جنوب و غرب پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از عصر امروز با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و از اوایل وقت جمعه تا اواخر وقت شنبه بارش باران در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

 

 

مدیر کل هواشناسی استان تهران افزود: طی این مدت در بعضی ساعات مه و کاهش دید، گاهی وزش تندباد موقتی و رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: به دلیل بارندگی متوسط تا شدید در بعضی ساعتها آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

جلالی بابیان اینکه روز یکشنبه آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و وزش پراکنده پیش‌بینی می‌شود افزود: از ظهر جمعه تا یکشنبه شب کاهش محسوس ۸ درجه‌ای دما و یخبندان شبانه سطح زمین در بیشتر نواحی به ویژه در نیمه شمالی مورد انتظار است.

 

 

هواشناسی | برف و باران | وزش باد | کاهش دما | آلودگی هوا

بارش باران و برف در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و وزش باد شدید و مه رقیق خبر داد و نسبت به کاهش دما و یخبندان هشدار داد.

بارش باران و برف در تهران
 

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۲۲دی ماه) تا ظهر فردا آسمان نیمه ابری گاهی همراه با غبار محلی در بعضی ساعات به‌ویژه امروز ظهر تا شنبه (۲۵دی ماه) همراه با وزش باد و کاهش ابر گاهی وزش باد نسبتا شدید در جنوب و غرب پیش‌بینی می‌شود.

 از عصر فردا (۲۳دی ماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر و از اوایل وقت جمعه (۲۴دی ماه) تا اواخر وقت شنبه (۲۵دی ماه)، بارش باران در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

 

روز یکشنبه(۲۶دی ماه) آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

از جمعه(۲۴دی ماه) تا یکشنبه(۲۵دی ماه) شب کاهش محسوس دما بطور میانگین بین ۵ تا ۸ درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین در بیشتر نواحی به ویژه در نیمه شمالی مورد انتظار است.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۳دی ماه) قسمتی ابری گاهی همراه با غبارمحلی، به‌تدریج نیمه ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و جمعه ( ۲۴ دی ماه) ابری بارش باران و مه رقیق وگاهی وزش باد و رگبار باران با احتمال وقوع رعد و برق با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش شدید باران و برف گاهی همراه با مه و کولاک هشدار داد.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام، یک ماه میگن تهران باران و برف میاد ولی دروغ ه و خبری نیست متاسفاته

      • ناشناس ارسالی در

        همیشه یاوه سرایی میکنند

    • سعید ارسالی در

      این هواشناس ها چی میزنن
      بابا گند زدین با این هواشناسیتون من جنوب تهران هستم
      بارون کجا بود .

    • سیا ارسالی در

      اداره هواشناسی همیشه گوه بی مالیات میخوره و یکبار هم چرت و پرت هاش درست از آب در نیومده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه