ارسال به دیگران پرینت

اهمیت آموزش ارز دیجیتال در دنیای امروز

امروزه آموزش ارز دیجیتال بیشترین تعداد بازدید را در جستجوگرها به خود اختصاص داده است. اخیراً اصطلاحات زیادی در رابطه با ارز دیجیتال می‌شنویم؛ مانند تجارت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزپایه یا نام‌هایی از قبیل بیت کوین، اتریوم و ... .

اهمیت آموزش ارز دیجیتال در دنیای امروز

امروزه آموزش ارز دیجیتال بیشترین تعداد بازدید را در جستجوگرها به خود اختصاص داده است. اخیراً اصطلاحات زیادی در رابطه با ارز دیجیتال می‌شنویم؛ مانند تجارت ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزپایه یا نام‌هایی از قبیل بیت کوین، اتریوم و ... . برای افرادی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند معمولا سوالاتی مطرح می‌شود. ازجمله ارز دیجیتال چیست؟ برای چه‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ آیا بیت کوین تنها ارز دیجیتال در جهان است؟ و بسیاری موارد دیگر. در اینجا می‌خواهیم اطلاعاتی در رابطه با اهمیت آموزش ارز دیجیتال ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

اهمیت و مزایای آموزش ارز دیجیتال

امروزه ارزهای رمزگذاری ‌شده محبوبیت زیادی در بین سرمایه‌گذاران دارند و در حال حاضر در زمره پرمعامله‌ترین ابزارهای مالی در سراسر جهان قرار می‌گیرند؛ اما استفاده از این فرصت‌ها و بهره‌مندی از مزیت‌های آن نیازمند شناسایی بهترین پلتفرم‌های معاملات ارزی است؛ بنابراین آموزش ارز دیجیتال نقطه آغازی برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و تضمین آینده‌ای روشن خواهد بود.‌ در ادامه مزیت یادگیری کسب‌وکار از طریق ارز دیجیتال را خواهیم دید:

1: امنیت

2: استقلال و عدم وابستگی

3: پرداخت آنلاین و سریع

4: معاملات مستقیم و بدون واسطه

5: عدم پرداخت هزینه انتقال وجه

6: عدم وجود تاریخچه مالی

7: ایمن برای تاجران

امنیت

تراکنش‌های ارز دیجیتال پس از تایید غیرقابل‌برگشت هستند. این امر باعث جلوگیری از بروز انواع کلاه‌برداری‌ها می‌شود. ارزهای دیجیتال توسط فناوری بلاک چین قدرت می‌گیرند و تقلب در آن‌ها و یا کپی کردن تقریبا غیرممکن است.

استقلال و عدم وابستگی

ارزهای دیجیتال توسط یک ‌نهاد مرکزی مدیریت نمی‌شوند. عدم حضور دولت‌ها و بانک‌ها در تراکنش‌ها، به شما امکان کنترل بیشتری بر نحوه مدیریت پولتان می‌دهد. کیف پول ارز دیجیتال شما به همان روشی کار می‌کند که کیف پول جیبی شما عمل می‌کند و شما دسترسی مستقیم و فوری به محتویات آن دارید.

پرداخت آنلاین و سریع

مطمئنا، هیچ تراکنشی سریع‌تر از پول نقد نیست، اما این نوع ارزها محدودیت‌هایی دارند. در مقابل، پرداخت‌های ارز دیجیتال نه‌تنها به‌راحتی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به‌صورت آنلاین حتی برای انتقال وجه بین‌المللی انجام می‌گیرد، بلکه از نظر مقدار ارز یا مسافت، مدت‌زمان انتقال وجه یکسان خواهد بود.

معاملات مستقیم و بدون واسطه

مدیریت ارز دیجیتال به منابع شخص ثالث مانند بانک یا شرکت اعتباری نیاز ندارد، این بدان معناست که تراکنش‌های شما مستقیماً و بدون وجود واسطه صورت می‌گیرد؛ بنابراین وجود هیچ شخص ثالثی برای تضمین معامله لازم نیست.

عدم پرداخت هزینه انتقال وجه

ساختار شبکه‌ای که توسط فناوری بلاک چین امکان‌پذیر شده است، نیاز به نهادهای واسطه را برای تسهیل تراکنش‌ها از بین می‌برد. در استفاده از این ارزها نه‌تنها هزینه‌های کمتری نسبت به انتقال سایر ارزها پرداخت می‌کنید، بلکه نظارت بر روند عملیات و پیگیری وجوه نیز برای شما آسان‌تر خواهد بود.

عدم وجود تاریخچه مالی

با پرداخت نقدی از طریق سایر ارزها، بسیاری از تاریخچه مالی شما توسط اشخاص ثالث، مانند بانک‌ها، سرمایه‌گذاران، بازاریاب‌ها و ... ثبت و مدیریت می‌شود؛ اما در مورد ارزهای دیجیتال، این‌گونه نیست.

1-2

 

مزایای یادگیری ارز دیجیتال

ایمن برای تاجران

تراکنش‌های ارز دیجیتال در چند ثانیه تایید می‌شوند. برای تاجران، این به معنای کاهش خطر چک‌های برگشتی است. هنگامی‌که یک تراکنش در بلاک چین نوشته می‌شود، نمی‌توان آن را لغو کرد و همین موضوع باعث می‌شود امنیت بیشتری را برای مشاغل مختلف ارائه ‌دهد. در واقع، تعداد فزاینده‌ای از تاجران، ارز دیجیتال را آینده‌ای روشن برای سرمایه‌گذاری می‌دانند و در تلاش هستند تا تجارت خود را از این طریق انجام دهند.

با توجه به موارد فوق و اهمیت یادگیری ارز دیجیتال، امروزه انواع دوره آموزش ارز دیجیتال در سراسر دنیا در حال افزایش است و همواره افراد بیشتری با دنیای پر از شگفتی ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوند.

معرفی بهترین بازی‌های ارز دیجیتال

بازی‌ برتر برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال، باید دارای فناوری بلاک چین باشد. با استفاده از بازی‌های ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن‌ها، فرصت‌های زیادی برای کشف یک دنیای جدید برای شما فراهم خواهد شد. برای آشنایی با بهترین بازی های ارز دیجیتال ادامه مطلب را دنبال کنید.

بهترین بازی‌های ارز دیجیتال عبارت‌اند از:

  • Axie Infinity
  • Cryptokitties
  • Cryptoblades

 

 Axie Infinity

Axie Infinity در صدر گروه بهترین بازی‌های ارز دیجیتال قرار دارد. این ‌یک بازی بلاک چین با امتیاز بالا است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از این طریق درآمد کسب کنند. در این بازی به بازیکنان پیشنهاد می‌شود ارتشی از موجودات "Axi" ایجاد کنند. بازیکنان می‌توانند با پرورش حیوانات یا از طریق پیروزی در میدان نبرد درآمد کسب کنند. جالب اینجاست که هر Axi از نظر فنی یک توکن NFT غیرقابل تعویض است. حیوانات را می‌توان برای اتریوم فروخت. Axie Infinity یک توکن AXS دارد و مالکان می‌توانند با ارائه نقدینگی به صرافی‌ها سود منفعل به دست آورند. برای شروع بازی Axie Infinity، به مقداری سرمایه اولیه نیاز دارید.

1-3

بازی ارز دیجیتال

Cryptokitties

در دنیایی مملو از بازی‌های بلاک چین، «Cryptokitties» نقش پدر‌خوانده را دارد؛ زیرا این بازی مفهوم مالکیت بر ارز‌های دیجیتال را آغاز کرد. این اولین بازی بود که از استاندارد توکن اتریوم "ERC-721" استفاده کرد. این بازی شامل خرید، جمع‌آوری، پرورش و فروش گربه‌های دیجیتال است. هر گربه دارای ویژگی‌های متفاوتی است که آن‌ را منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی می‌کند. به دلیل منحصربه‌فرد بودن،Cryptokitties یک تجارت بزرگ محسوب می‌شود. به‌عنوان‌مثال، در سپتامبر 2018، شخصی برای بچه‌گربه‌ای به نام "dragon" 600 ETH پرداخت کرد.

Cryptoblades

این بازی ‌یکی دیگر از مجموعه بازی‌های بلاک چین است، اما در یک محیط فانتزی و درعین‌حال سنتی‌تر تنظیم‌ شده است. بازیکنان با شکست دادن دشمنان ، مدال افتخار کسب می‌کنند. علاوه بر این، می‌توان شخصیت‌ها و اسلحه‌های NFT را برای پیشرفت در بازی ساخت و آن‌ها را به فروش رساند.

 

نتیجه‌گیری

ارز دیجیتال نوعی پول است که فقط در فضای مجازی یافت می‌شود. تفاوت آن با پول‌های دیجیتالی که همه‌روزه از آن‌ها استفاده می‌کنیم (کارت‌بانکی، انتقال وجه الکترونیکی و...) این است که این نوع ارز توسط بانک یا دولت صادر نمی‌شود. بیت کوین و تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال دیگر مانند لایت کوین و اتریوم از طریق فرآیندی به نام استخراج ایجاد می‌شوند، درحالی‌که سایر ارزهای دیجیتال مانند ری پل و نئو مستقیماً به بازار عرضه می‌شوند. در حال حاضر رونق کریپتوکارنسی در حال افزایش است؛ زیرا اکنون بسیاری از مکان‌ها اقدام به پذیرش بیت کوین و اتریوم به‌عنوان روش‌های معتبر پرداخت برای کالاها یا خدمات خود نموده‌اند. بر این اساس، اهمیت یادگیری و آموزش ارز دیجیتال امروزه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

مجموعه ما با به‌کارگیری بهترین روش آموزش ارز دیجیتال دوره جامع و کاملی را برای علاقه‌مندان به این حوزه فراهم نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره آموزش ارز دیجیتال میتوانید به آدرس https://hashamban.com مراجعه نمایید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه