ارسال به دیگران پرینت

دوره ارز دیجیتال کاربردی کدام است؟

ما انسان ها از کودکی با آرزوهای بزرگی پرورش پیدا می‌کنیم. این آرزوها با بزرگتر شدن و بالا رفتن سن ما کم کم رنگ و بوی خود را از دست می‌دهند که بیشتر به دلیل دست نیافتنی بودن آن آرزوها است.

دوره ارز دیجیتال کاربردی کدام است؟

ما انسان ها از کودکی با آرزوهای بزرگی پرورش پیدا می‌کنیم. این آرزوها با بزرگتر شدن و بالا رفتن سن ما کم کم رنگ و بوی خود را از دست می‌دهند که بیشتر به دلیل دست نیافتنی بودن آن آرزوها است. بنابراین یکی از دغدغه‌های جوان امروزی کسب درآمدی بوده که علاوه بر رفع نیازهای اولیه‌اش، فرصتی را فراهم کند تا به سمت دستیابی به آرزوهای کودکی‌اش برود. زندگی در جامعه‌ای که تورم جز جدانشدنی آن بوده، برآوردن آرزوها را می تواند بسیار دور از دسترس نگه دارد. یکی از راه‌هایی که می‌تواند به افراد کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کنند سرمایه گذاری است. در بین روش های مختلف سرمایه گذاری، مطمئن‌ترین راه این بوده که خود را به بازار بین الملل متصل کنید. برای این منظور این روزها بازار ارزهای دیجیتال گزینه‌ای بوده که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها با سودهای کلان بسیار وسوسه کننده بوده اما فراموش نکنید که بدون آگاهی پا گذاشتن به چنین بازاری نه تنها شما را به آرزوهایتان نزدیک‌تر نمی‌کند بلکه منجر به نابودی هر آن چیزی می‌شود که اکنون در اختیار دارید. بنابراین قبل از اینکه این مقاله را تا انتها بخوانید دست به هیچ سرمایه گذاری نزنید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید سرمایه گذاری را انجام دهید این است که در خانواده خود به دنبال کسی باشید که به بازار ارزهای دیجیتال آشنایی عمیقی دارد. از آن‌جایی که این گزینه در بسیاری از موارد وجود ندارد راه بهتر و مطمئن‌تر این بوده که خودتان دست به کار شده و با گذراندن کلاس‌های ارز دیجیتال نسبت به این بازار رو به رشد، اشراف پیدا کنید. پس باید به سراغ یک دوره ارز دیجیتال کاربردی رفته و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

ویژگی‌های کلاس ارز دیجیتال کاربردی

پیدا کردن منبع درست آموزشی در زمانی که تعداد کلاس‌های آنلاین و حضوری زیاد بوده کار سختی است. برخی از افراد در این جامعه سعی می‌کنند تا با تبلیغات دروغ خود را جز اساتید برتر معرفی کنند و از این راه پول‌های کلانی را به جیب بزنند. در این بین افرادی که به واقع دانش و علم این حوزه را داشته بسیار کم شمار هستند. آن‌ها قبل از اینکه به آموزش روی بیاورند سعی کرده‌اند تا مفاهیم بنیادی و عمیق این حوزه را یاد بگیرند. سپس دانسته‌های خود را در بوته آزمایش گذاشته و دست به سرمایه گذاری بزنند. البته فراموش نکنید که در این مسیر بارها دچار اشتباه شده و سرمایه خود را از دست داده‌اند تا در انتها تبدیل به فردی مسلط به حوزه رمز ارز شوند. بنابراین بعد از چند سال فعالیت مداوم در زمینه ارزهای دیجیتال به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توان آن را به دیگران نیز تدریس کرد.

برای شناخت اساتید باتجربه راه سختی پیش روی شما قرار دارد اما ما در این مقاله قصد داریم تا اندکی از سختی راه کاسته و مسیر یادگیری را برای شما هموار کنیم. اولین مولفه کلاس‌ های ارز دیجیتال این بوده که مبتنی بر یک طرح درس منسجم باشد. فرقی ندارد که شما 10 سال دارید یا 40 سال اگر زمانی که در مسیر یادگیری موضوع جدیدی هستید، عناوین درسی منسجم نباشند در پایان هیچ مطلب جدیدی را نخواهید آموخت. برای اطلاع از طرح درس اساتید مختلف می‌توانید به وبسایت آن‌ها مراجعه کنید. اگر مدرس ارز دیجیتال سرفصل‌های درسی خود را به صورت تدوین شده در سایت قرار نداده به این معنا بوده که خود او هم از مطالب درسی خود مطمئن نیست.

دومین مولفه یک کلاس آموزشی باکیفیت این بوده که بعد از تدریس منسجم اصول و مفاهیم، جلسات رفع اشکال برگزار شود. تفاوتی ندارد که کلاس شما آنلاین بوده یا حضوری، استاد موظف است تا برای پاسخگویی ابهامات و ایرادات شما حاضر باشد. پس اگر قصد شرکت در دوره‌ای را داشتید و برگزارکننده هیچ تضمینی به پشتیبانی نداد لطفا برای ثبت نام دست نگه دارید.

ویژگی دیگر یک کلاس ارز دیجیتال این بوده که فارغ التحصیلان و آموزش دیده‌های قبلی در حال حاضر جایی در صنعت واقعی داشته باشند. اجازه دهید این موضوع را با ذکر یک مثال برای شما روشن کنیم. دانشگاه هنر لندن یکی از مشهورترین دانشگاه‌های جهان بوده که علاوه بر سیستم آموزشی قوی، این تضمین را می‌دهد که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می‌توانند در صنایع هنری و مد افراد سرشناسی شوند. برای تضمین این ادعا نیز می‌توان لیست فارغ التحصیلان قدیمی آن را مشاهده کرده و از صحت آن مطمئن شد. با همین استدلال شما می‌توانید قبل از شرکت در یک دوره آموزشی سراغ دانشجوهای قبلی آن موسسه بروید. این روزها به واسطه شبکه‌های اجتماعی جستجوی این افراد کار سختی نخواهد بود. علاوه بر این، برخی از اساتید در سایت خود پنلی برای رد و بدل کردن تجربیات دارند. شما می‌توانید به راحتی با چند نفر از آن‌ها صحبت کرده و با اطمینان کامل اقدام به ثبت نام کلاس آموزشی کنید.

آخرین ویژگی مهم یک کلاس ارز دیجیتال این بوده که قدم به قدم شما را وارد صنعت کند. بسیاری از افرادی که امروزه به سمت بازار ارزهای دیجیتال جذب شده‌اند هیچ سابقه مرتبط اقتصادی با این نوع سرمایه گذاری‌ها ندارند. بنابراین بعد از گذراندن کلاس و آشنایی با مفاهیم،‌ برای وارد شدن به بازار واقعی احساس ترس و نگرانی در خود دارند. این نگرانی می‌تواند ناشی از این باشد که فرد نمی‌داند ممکن است سود کند یا خیر، به همین دلیل یکی از وظایف یک استاد این بوده که به او کمک کند تا وارد بازار نیز شود. این کمک می‌تواند خود را به این شکل نشان دهد که فرد با راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های استاد اقدام به انجام چند معامله کند تا مطمئن شود که از پس آن برخواهد آمد. کمک دیگر می‌تواند این باشد که به دانشجو آموزش پرایس اکشن ارز دیجیتال داده شود. این روش یک تکنیک معامله کردن بوده که به واسطه آن می‌توان خیلی دقیق روند آتی بازار را تجزیه و تحلیل کرد.

سخن آخر

با این توضیحات متوجه شدید که تعداد انگشت شماری دوره آموزشی باکیفیت وجود داشته و ارزش این را دارد تا پول خود را برای آن هزینه کنید. یکی از این کلاس‌های آموزش رمز ارز که ویژگی‌های ذکر شده در مقاله بالا را دارد کلاس‌های آموزشی ارز دیجیتال مهدی بندری است. این کلاس‌ها مبتنی بر درک مفاهیم، استفاده از آن برای شناخت بازار، روش‌های صحیح تصمیم گیری و در نهایت پشتیبانی از دانشجو است. این مهم را هزاران نفری که این کلاس را گذرانده و اکنون به تریدرهای بازار ارز دیجیتال تبدیل شده‌اند تضمین می‌دهند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه