ارسال به دیگران پرینت

ماجرای رجیستری به کجا رسید؟| تبلت های قدیمی هم شامل رجیستری می شود؟

ماجرای رجیستری به کجا رسید؟ تبلت های قدیمی هم شامل رجیستری می شود؟ آن طور که سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته تبلت‌هایی که سال‌های گذشته خریداری شده‌اند، نیاز به رجیستری دارند و باید در شبکه ثبت شوند.

ماجرای رجیستری به کجا رسید؟| تبلت های قدیمی هم شامل رجیستری می شود؟

حمید رضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص رجیستری تبلت‌ها اظهار کرد: ما در حوزه تبلت پیگیر احصای تاریخ مشمولیت هستیم و پیگیری ما نیز در حوزه ارتباطات این است که تاریخ امهال مشمولیت استخراج شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکید می‌کنیم که اگر مردم تبلت دارند و سیم کارت خور است، سیم کارت را داخل آن قرار بدهند و تماس را ثبت کنند تا پیامک ارسال شود و IMEI (شناسایی بین المللی تجهیزات موبایل) به شبکه معرفی شود. در نهایت از معرفی و شناساندن دستگاه به شبکه بی سیم کشور اطمینان حاصل کنند.

دهقانی نیا در پایان تصریح کرد: ما اکنون در دوره رویت هستیم و در دوره رویت، انتظار و تاکید ما این است که دستگاه‌های مبدل تلفن ثابت به سیار، بارکد اسکنر و PDA تا ۱۹ تیر ماه انجام شود. این اقدامات در همین بازه برای تبلت نیز انجام می‌شود تا افراد معرفی تجهیزات خود را در شبکه انجام دهند. برای تبلت فعلا تاریخ پایان ثبت نام انجام نشده اما با این وجود همواره تاکید ما بر این است که شناسایی تبلت به شبکه انجام شود.

او در ادامه بیان کرد: تبلت‌هایی که سال‌های گذشته نیز خریداری شدند، نیاز به رجیستری دارند. از صاحبان این دستگاه‌ها می‌خواهیم که سیم کارت را داخل دستگاه خود قرار دهند و اطلاعات لازم را ثبت کنند. در این دوره رویت، IMEI از بابت اینکه به کدام تبلت مرتبط است، حتما در شبکه ثبت می‌شود.

این مقام مسئول افزود: بنابراین تبلت‌هایی که قبلا استفاده شده و همچنان نیز در حال استفاده و سرویس گرفتن از شبکه هستند و تبلت‌هایی که خاموش بودند و تا کنون استفاده نشدند، نیز شامل این طرح می‌شوند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه