ارسال به دیگران پرینت

شاهکار حسین عبدالباقی

افشاگری از مالک متروپل | همه چیز درباره حسین عبدالباقی لو رفت! + عکس

کاربران فضای مجازی شاهکاری از مالک متروپل آبادان را نشر دا دند.

افشاگری از مالک متروپل | همه چیز درباره حسین عبدالباقی لو رفت! + عکس

کاربران فضای مجازی پس از حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان به این اتفاق تلخ که منجر به فوت 10 نفر و چنیدن مصدوم شد واکنش نشان دادند.

sd1

یکی از کاربران فضای مجازی تصویری به همراه این متن منتشر کرد: به این ستون‌ها نگاه کنید. این یکی دیگر از شاهکارهای #حسین_عبدالباقی در یکی از خیابون‌های لب شط. که به دلیل اینکه بعدا فهمیدن اسکلت آنقدر ضعیف است و امکان ریزش وجود دارد دو تا تیر آهن جلوی ساختمان گذاشتند.  یک جنایتِ کامل با همدستی مدیرانِ شهر.

 اطلاعات بیشتر: 

photo_2022-05-24_13-24-53

بیشتربخوانید:

مقصر ریزش ساختمان متروپل | دستگیری 10 نفر دربرابر 10 نفر جان باخته + واکنش رئیس مجلس به قضیه آبادان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید کلباسی ارسالی در

      سبیل شهردار را چرب کن ؛ آبادان را غارت و مردمش را زنده به گور کن

    • مهدی اسدالله زاده ارسالی در

      مقصر اصلی ریزش ساختمان‌ فساد نهادینه شده درادارات دولتی میباشد بخصوص درشهرداری ها که رشوه گیری یک امر بسیار عادی شده که کارمندان شهرداری ها علنن ومستقیمآ مانند ارث پدریشان قیمت تعیین ودرخواست میکنند وکثیف ترین قانونی که درشهرداری است حق تراکم است که کارشناسان در دهه ی هفتاد به فسادزا بودن این قانون اشاره کرده بودند بنده ساکن مرکز استان خوزستان یعنی اهواز هستم و درنزدیکی خانه ی ما دو نفر که کارمند شهرداری هستند وجود دارند که یکی ازاین آقایون خودروی تویوتای ۲۰۱۸به قیمت سه میلیارد وصاحب خانه ایی به ارزش هفت میلیاردمیباشد که سه سال پیش حدود پانصدمیلیون هزینه ی بازسازیش شد ونفردوم هم به همین شکل حال خدا میداند چقدر ملک واملاک دیگر که همسایه ها خبرندارند تازه هنوز بازنشست نشدند که دارایی را روکنند مگریک کارمند جزء شهرداری چقدرحقوق میگیرد ؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      ازامام علی برق طمع قربانگاه عقل است اگرهمه ارگانها به وظیفه ذاتی خودعمل می کردند وناظرواقعی بر ساخت وساز بودند این شخص با امکانات ونیروی مشتاق به عمران چقدر می توانست مفید واقع شود اینجاست که قیصریه به خاطر یک دستمال به اتش کشیده میشود

    • ناشناس ارسالی در

      سلام باعرض تسلیت به مناسبت فاجعه ساختمان متروپل انچه ازفاجعه فوق فجیعترمی باشد مسئله امنیت سرقت منازل کیف قاپی موبایل قاپی تایر اززیر ماشین سرقت کردن وصدها نوع هنجارشکنی که توسط معدودجوانانی که به عظمت وانسانیت خود واقف نیستند انجام می گرددلذامی طلبدحال که مسئولان جانانه به میدان امده اند برای این مهم ونجات این جوانان همکیش وهموطن که می توانند به خدمت جامعه برگردندوبه حیات طیبه وپاک دست یابند اقدام شود ایا مامنتظریم که از کشوری دیگریا از کره ماه ومریخ اقدام شودبخدا بخدا دربرطرف کردن این نا ملایمات وطبعات ان همه ما مسئولیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه