ارسال به دیگران پرینت

پلیس: با کامیون‌ها و خودروهای دودزا برخورد میشود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که ماموران پلیس با حداکثر ظرفیت با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌کنند.

پلیس: با کامیون‌ها و خودروهای دودزا برخورد میشود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که ماموران پلیس با حداکثر ظرفیت با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌کنند.

سردار محمدحسین حمیدی درباره آلودگی هوای تهران و برخورد پلیس با خودروهای آلاینده گفت: در موضوع آلودگی هوا طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی اجرا و خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین ها و نیز ماموران پلیس راهور جریمه می‌شوند. 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس نیز علاوه بر دوربین، اقدام به برخورد با خودروهای آلاینده و  فاقد معاینه فنی می‌کنند، گفت: گاهی ممکن است خودرویی دارای معاینه فنی هم باشد اما دودزا بوده یا نقص فنی داشته باشد این خودروها نیز توسط  ماموران اعمال قانون می‌شوند.

حمیدی با بیان اینکه چه آلودگی هوا باشد و چه نباشد، این رویه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی است، گفت: اما طبیعی است که در شرایط آلودگی هوا پلیس راهور با حداکثر ظرفیت با این موارد برخورد می‌کند. توصیه ما نیز به شهروندان این است که در راستای مسوولیت اجتماعی خودشان هم که شده موارد دودزا بودن و آلایندگی وسایل نقلیه خود اعم از انواع خودرو و موتورسیکلت را رفع کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه نقص فنی و نداشتن معاینه فنی در وقوع برخی از تصادفات نیز موثر است، گفت: در همین راستا نیز لازم است که شهروندان حتما نسبت به دریافت معاینه فنی خودروهای خود اقدام کنند.

وی درباره تردد کامیون‌ها گفت: طبق روال ساعت تردد کامیون ها  از ساعت 22 تا شش بامداد است و در طول روز هم با صدور مجوزهای مقطعی و در موارد ضروری با تردد محدود آنها موافقت می‌شود. اما اگر این کامیون‌ها دودزا بوده یا فاقد معاینه فنی باشند در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به اعمال قانون و جریمه آنان به شکل سیستمی یا دستی اقدام خواهد شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه