ارسال به دیگران پرینت

پولشویی| متهمان اقتصادی در کرمان بازداشت شدند

رییس کل دادگستری استان کرمان از کشف و انهدام یک باند فساد اقتصادی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی شرکت های عشایری و اتحادیه های روستایی حواله های دولتی نانوایان در جنوب این استان خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر به اتهام پولشویی،اختلاس و تحصیل مال نامشروع بازداشت و تعدادی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

 پولشویی|  متهمان اقتصادی در کرمان بازداشت شدند

یدالله موحد روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در این رابطه سه متهم شامل رییس و کارمند یک شرکت و مسئول فروش یک کارخانه تولید آرد بازداشت شده اند و در خصوص سایر متهمان پرونده، تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این افراد به اتهام پولشویی، اختلاس،تحصیل مال نامشروع از طریق شبکه ای و پولشویی تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند،تاکید کرد:دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی ندارد و با افراد در هر پست و جایگاهی بدون اغماض برخورد می کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اضافه کرد:این شبکه با استفاده از دریافت حواله های دولتی تخصیصی به عشایر و روستائیان و نانوایان و فروش آنها به شبکه های دلال در بازار آزاد با استفاده از جعل در ۶ سال گذشته بالغ بر ۲میلیون ۲۵۲هزار و۸۴۰کیلوگرم آرد و ۶۹۸هزار و ۲۶کیلوگرم نهاده های دامی یارانه ای عشایر و روستائیان را وارد بازار آزاد نموده و حقوق عشایرو روستائیان را تضییع کرده اند.

موحد ادامه داد:گردش وجه حاصل از فروش خارج از شبکه آرد و نهاده های دامی یارانه ای این شبکه در مجموع بالغ بر ۳۸میلیارد ریال بوده است.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان در پایان از ورود به موقع مقامات قضایی در جنوب استان و همچنین مجاهدت های خاموش پاسداران گمنام امام زمان (عج)در سازمان اطاعات سپاه استان کرمان قدردانی کرد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه