ارسال به دیگران پرینت

متکی | حرف های متکی

متکی به حرف آمد | واکنش متکی وزیر پیشین امور خارجه

وزیر پیشین امور خارجه درباره پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: عملیات وعده صادق اسرائیل را سر جای خود نشاند.

متکی به حرف آمد |  واکنش متکی وزیر پیشین امور خارجه

متکی: وعده صادق صهیونیست‌ ها را سرجای خود نشاند

وزیر پیشین امور خارجه درباره پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: عملیات وعده صادق اسرائیل را سر جای خود نشاند.

صحبت های رهبر انقلاب درباره نابودی صهیونیست ها | شاهد نابودی صهیونیسم باشید

منوچهر متکی با اشاره به حمله موشکی و پهپادی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی گفت: حق ذاتی و اقدام متقابل ایران براساس حقوق ملت و اصل بازدارندگی برای متوقف کردن دشمن در تکرار این تجاوز به خاک ایران لازم و ضروری بود، از این رو پاسخ مقتضی داده شد.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به مراحل حساس زندگی منطقه‌ای خود رسیده است، خاطرنشان کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان قطعی و به شکلی بود تا اسرائیل دوباره تحریک نشود به اقدامات تروریستی خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: ما خواهان جنگ نیستیم و رژیم صهیونیستی هم با عملیات وعده صادق سر جای خود نشست و در موقعیتی نیست که علاوه بر جنگ غزه، وارد جنگ دیگری در منطقه شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین در اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه