ارسال به دیگران پرینت

مالک زخم کاری | مالک در زخم کاری | زنده بودن مالک در زخم کاری

مالک زخم کاری هنوز زندس؟ | پایان قسمت اول زخم کاری همه را میخکوب کرد

سکانس پایانی قسمت اول فصل دوم زخم کاری احتمال زنده بودن مالک در زخم کاری را بسیار بالا برد. تئوری های بسیاری درباره زنده بودن مالک در زخم کاری ولی باید تا قسمت های بعد صبر کرد تا مشخص شود که آیا مالک واقعا زنده است یا این سکانس ها فریب کارگردان است! در ادامه ویدویی از پایان قسمت اول ببینید که همه را به زنده بودن مالک در زخم کاری امیدوار کرد.

مالک زخم کاری هنوز زندس؟ | پایان قسمت اول زخم کاری همه را میخکوب کرد

زنده بودن مالک در زخم کاری

سکانس پایانی قسمت اول فصل دوم زخم کاری احتمال زنده بودن مالک در زخم کاری را بسیار بالا برد. تئوری های بسیاری درباره زنده بودن مالک در زخم کاری ولی باید تا قسمت های بعد صبر کرد تا مشخص شود که آیا مالک واقعا زنده است یا این سکانس ها فریب کارگردان است! در ادامه ویدویی از پایان قسمت اول ببینید که همه را به زنده بودن مالک در زخم کاری امیدوار کرد.

فصل دوم زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران زخم کاری جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری زخم کاری از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد.

زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد.

یک سال پیش محمد حسین مهدویان با انتشار پستی از مالک زخم کاری با توضیح «مالک بلند شو!» سر نخ‌هایی بابت شروع فصل دوم زخم کاری داد. این خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران این سریال بود که پس از یک سال انتظار حالا به وقوع پیوست.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه