دانیال  محمودنیا

دانیال محمودنیا

متولد : 1372-09-14

دانیال محمودنیا، بازیگر، دستیار کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «کوبار»، سریال تلویزیونی «رویای گنجشک‌ها» و سریال تلویزیونی «بانوی سردار» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

دانیال محمودنیا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار دانیال محمودنیا می‌توان به بازیگری در فیلم پای پیاده، فیلم در مه بخوان اشاره کرد.

دانیال محمودنیا نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1385 در فیلم در مه بخوان به کارگردانی فریدون حسن‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم پای پیاده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای دانیال محمودنیا محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شاهرخ فروتنیان، فاطمه صادقی، امیر نوری و انوش نصر ماسوله را تجربه کرد.

دانیال محمودنیا در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم دانیال محمودنیا در این سال، بازیگری در فیلم پای پیاده به کارگردانی فریدون حسن‌پور محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی دانیال محمودنیا بازی در فیلم پای پیاده بوده است. دانیال محمودنیا سال 1387 فیلم پای پیاده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با فریدون حسن‌پور همکاری داشته است. دانیال محمودنیا توانست با بازی در فیلم پای پیاده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، رضا ناجی، فاطمه صادقی و مریم بوبانی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها دانیال محمودنیا با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران فاطمه صادقی با 2 مرتبه و اردشیر وزیری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با دانیال محمودنیا داشته‌اند.

در بیوگرافی دانیال محمودنیا آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی دانیال محمودنیا و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار دانیال محمودنیا در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم دانیال محمودنیا در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار دانیال محمودنیا در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر دانیال محمودنیا در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی دانیال محمودنیا درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی دانیال محمودنیا بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم پای پیاده محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی دانیال محمودنیا کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم در مه بخوان محسوب می‌شود.

منبع: منظوم