نگار  عابدی

نگار عابدی

متولد : 1349-11-17

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی نگار عابدی و همسرش + طلاق و ازدواج مجدد

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

نگار عابدی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است ، ازدواج ناموفق داشته و تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

بیوگرافی و عکسهای جدید نگار عابدی+ فیلم ها

 

کودکی و بی بی سی

وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه های شکسپیر را خوانده بودم.

در آن مقطع ما به واسطه شغل پدرم در شهر اهواز زندگی می کردیم و به همین خاطر می توانستیم سایر شبکه های عرب زبان را هم بگیریم.

من هم از این فرصت استفاده می کردم و تئاترهای معروفی نظیر «رومئو و ژولیت» که از شبکه بی بی سی پخش می شد را تماشا می کردم.

نگار عابدی کیست؟! + عکس

 

شروع بازیگری

از دوران کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشتم و در 20 سالگی با دیدن آگهی های کلاس بازیگری رشته ام را انصراف داده و در این کلاس ها ثبت نام کردم و توسط اساتیدی همچون خانم رویا تیموریان و مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری دیده ام.

تئاتر و ورود به سینما

پس از دوره های بازیگری وارد عرصه تئاتر شد و در سال 1387 در 38 سالگی با فیلم مانا به کارگردانی و نویسندگی علیرضا رزازی فر که درباره ایدز بود به سینما معرفی گردید.

بازی در تلویزیون و شهرت

زندگینامه نگار عابدی

 

حضور قابل قبول در فیلم مانا یکی از عوامل موفقیت او برای حضور در تلویزیون بوده است. با سریال نگرانی از شبکه دو وارد قاب تلویزیون شد اما در سال 1392 با سریال دودکش شناخته شده و سپس با سریال شمعدونی سروش صحت در سال 93 به شهرت زیادی رسید.

ازدواج اول و طلاق

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اِما ، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت به طلاق منجر شد.

بعد از آن هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد.

هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی متولد 1353 در سبزوار است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد . او با بازی در فیلم چک برگشتی طرفداران زیادی پیدا کرد.

علت جدایی و طلاق

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود.من و همسر سابقم ، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود.

یکی از علت های طلاقمان این بود که هر دو بازیگر بودیم.

نم نمک