مهسا هاشمی

مهسا هاشمی

متولد : 1377-01-17

مهسا هاشمی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مهسا هاشمی متولد 18 فروردین ماه سال 1377 در تهران است وی دانشجوی رشته مهندسی عمران است. مهسا هاشمی دارای یک برادر به نام مهدی است.

بازیگران مورد علاقه مهسا هاشمی

مهسا هاشمی خانم ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی را خیلی دوست دارد و آنها را به عنوان الگوی خود قرار داده است. وی همچنین به فیلم های اصغر فرهادی علاقه مند است و امیدوار است که روزی بتواند در کارهای این کارگردان به ایفای نقش بپردازد.

بیوگرافی مهسا هاشمی (+عکس)

 

ورود مهسا هاشمی به عرصه هنر

مهسا هاشمی فعالیت هنریش را زمانی که تنها 5 سال داشت با شرکت در تیزر های تبلیغاتی شروع کرد. پس از مدت کوتاهی که استعداد و تواناییهای هنریش را نشان داد توسط آقای شاهد احمدلو در سال 1387 در فیلم سینمایی ( بهار قبل و بعد ) بازی کرد.

مهسا هاشمی با وجود سن و سال اندکی که داشت توانست با کارگردان ها و اساطید بزرگی چون: علیرضا خمسه ،نیکی کریمی، حمید گودرزی و … هم بازی شود و از تجربیات آنها استفاده کند.

عکسهای مهسا هاشمی در اکران دو کیلومتر به کردان + بیوگرافی · جدید ۱۴۰۱ -❤️  گهر

 

فیلم و سریال های مهسا هاشمی

مهسا هاشمی سابقه بازی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری را داشته است که از مشهورترین آنها میتوان به سرزمین کهن، سریال گمشده، وضعیت سفید و سریال کوبار اشاره کرد.

عکس های مهسا هاشمی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی و زندگی شخصی

 

مهسا هاشمی در مجموعه "بازی نقاب‌ها"

مهسا هاشمی در در سریال بازی نقاب‌ها به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام بازی کرده است. پخش سریال بازی نقاب ها سال 1397 از شبکه دو سیما بوده است.

حرف تازه