پردیس افکاری

پردیس افکاری

متولد : 1343-02-05

پردیس افکاری متولد 6 اردیبهشت 1343 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.بیوگرافی پردیس افکاری بازیگر و همسرش + زندگینامه

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

پردیس افکاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد. او در سن 16 سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند. و مدتی رو نیز بعنوان بازیگر عروسکی تجربه حضور در تلویزیون را دارد.خانم افکاری یک خواهر بزرگتر از خودش دارد

شروع فعالیت

پردیس افکاری | بیوگرافی و عکسهای پردیس افکاری

 

فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد.اولین تجربه سینمایی او حضور در فیام شاخه های بید بود. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال های «فکر پلید» و «طریق عشق» ، در برنامه های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.

وضعیت ازدواج و همسر پردیس افکاری

او متاهل است و همسرش پرویز کاسب می باشد.

باندبازی در سینمای ایران

بیوگرافی پردیس افکاری و همسرش + کشف حجاب در شبکه جم

 

افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی های شبانه شرکت نمی کنند جای کار ندارند. فکر می کنم دلیل این موضوع هم مدیریت های اشتباهی است که هر کسی که هر کاری دلش بخواهد می تواند انجام بدهد.

این روزها هر کسی که کمی پول ته جیب خود دارد تهیه کننده می شود و تمام اقوام خود را وارد یک کار می کند.

مهاجرت از ایران

تیوال | پردیس افکاری

 

پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال “بدون شرح” که خودش ماه هاست مشغول کار برای جم است ، به ترکیه رفت و در تله فیلمی به نام “شهر قشنگ” از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.وی در سال 1395 به شبکه جم پیوست.

نم نمک