یوسف خداپرست

یوسف خداپرست

یوسف خداپرست بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

یوسف خداپرست بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار یوسف خداپرست می‌توان به بازیگری در فیلم رقص در غبار، فیلم گمیچی اشاره کرد.

یوسف خداپرست در سال 1382 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم یوسف خداپرست در این سال، بازیگری در فیلم رقص در غبار به کارگردانی اصغر فرهادی محسوب می‌شود.

رزومه یوسف خداپرست | sevenartpedia.ir | sevenartpedia

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی یوسف خداپرست بازی در فیلم رقص در غبار بوده است. یوسف خداپرست سال 1382 فیلم رقص در غبار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اصغر فرهادی همکاری داشته است. یوسف خداپرست توانست با بازی در فیلم رقص در غبار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آفرین عبیسی، فرامرز قریبیان، باران کوثری و جلال حدپورسراج بر تجارب او افزود.

یوسف خداپرست علاوه‌بر فیلم رقص در غبار، سال 1394 در فیلم گمیچی نیز بازی کرده است. یوسف خداپرست این‌بار با مجید اسماعیلی پارسا یعنی کارگردان فیلم گمیچی و هنرمندانی چون مهدی مهاجری، مجید دریس، یوسف بختیاری و حمیده مقدس‌زاده همکاری داشت.

یوسف خداپرست - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

در بیوگرافی یوسف خداپرست آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی یوسف خداپرست و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار یوسف خداپرست در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم یوسف خداپرست در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار یوسف خداپرست در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر یوسف خداپرست در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی یوسف خداپرست درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی یوسف خداپرست بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم رقص در غبار محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی یوسف خداپرست کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم گمیچی محسوب می‌شود.

منظوم